Kapat

Kendinizi kavgaya fazla kaptırdığınız oldu mu ya da böyle bir şeyle karşılaştınız mı?

Kendinizi kavgaya fazla kaptırdığınız oldu mu ya da böyle bir şeyle karşılaştınız mı?
Gifteki adama koptum yaa 😂😂😂

#velhasıl


0|4
30|53

En İyi Kız Görüşü

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 53

  • ben kavga etmem, dayak yer geçerim eğer bir tanrı varsa bunun cezasını zaten verecektir

    1|0
    0|0
  • Wow! Sağ üst köşeden parande atarak iniş yapan uçak da süpermiş 😅😅

    1|0
    0|0
  • Hayır kanks

    1|0
    0|1
  • Lisede kız kavgası izlemiştik..
    Elimizde çekirdek duvara yaslandık.. 😂😂

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Sakin ve dayak yemeyen tarafım karakolluk bir kavganın ortasinda cips yemiştim benlik bir durum olsaydi gircektim :D

    1|0
    0|0
  • Kavga etmedim efendim

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
  • Hayır olmadı

    1|0
    0|0
  • Hiç kavga etmedim hayatımda

    1|0
    0|0
  • en uzun kavgam 4-5 saniye sürmüştür. fırsat olmuyo öyle şeylere

    1|0
    0|0
  • Ahahahaha :D Hayır olmadi :D

    1|0
    0|0
  • olmadi

    1|0
    0|0
  • Arkadaşın kafa bir milyon oradakileri kaç kişi görüyorsa artık :) Kavgaya fazla kaptırmak değilde sağlam dayaklar yediğim böyle salak salak olduğum yerde döndüğüm oldu.

    1|0
    0|0
  • Adam rakip tanımıyor hahaha 😁

    1|0
    0|0
  • Kavga ederek çozulecek seyleri konusarak uzatmam. Yildiz ablanin dedigi gibi :)

    1|1
    0|0
  • Görme engelli falan olabilir mi acaba ben de oraya takıldım 😕

    1|0
    0|0
  • Yok pek kavgacı biri degilim

    1|0
    0|0
  • 15-16 yaslarında lisedeyken genelde

    1|0
    0|0
  • Ben haz alıyorum kendimi kaptırmaktan, çok güzel bir duygu.

    1|0
    0|0
  • Golge boksunun mokunu cikarmis :) pek kavgaci bir tip degilim genelde uzak dururum

    1|0
    0|0
  • Uçan olabilirim 😄

    1|0
    0|0
  • hayır karşılaşmadım

    1|0
    0|0
  • 0|1
    1|0
  • Yıllardır içerim o kafayı yakalayamadım henüz :D

    1|0
    0|0
  • Kavga etmeyi sevmem aciz insan işi gibi geliyor

    1|0
    0|0
  • Hayırda bu bildiğin sarhoş veya mal :D

    1|0
    0|0
  • ortalığı dağıtmış işte kimse yaklaşamıyor :)

    1|0
    0|0
  • Mala bak yaa 😅😅😅

    1|0
    0|0
  • havayı döven adamın dramı

    1|0
    0|0
  • Öyle saçmalamam ama sağlam döverim gerçi max 2 yumruk bayılıyor sonrasında karşıdaki

    1|1
    0|0
    • Fazla iddialı 😎😎

    • Hepsini Göster
    • @Koreans Deniz'e giriyorum hocam Allah'a emanet, anladın beni umarım

    • allaha emanetsin hocam :) evet anladim.

  • Erkekler Devam
    23

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 29

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...