Çok itici degil mi ve insanı basit göstermiyor mu ( Detay ) ?

Neden zaten iskelet gibi olupta karın kaslarım var çabasına girip foto atar erkekler?

neden poposu olmayıpta dışa doğru egilerek popom var gayesiyle foto atar kız?

basit ve komik degil mi?


0|0
16|8

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Onlara bunu yapma diyemezsin özgürlük var ve seni ilgilendirmez hocam

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Komik bence de

    0|1
    0|0
  • Bunların hepsi özgüven eksikliğinden kaynaklanıyor.

    0|1
    0|0
  • Bencede öyle ama işte yapacak bişey yok.

    0|1
    0|0
  • Kizlara aciyorum o tur fotograf attiklarinda.

    0|1
    0|0
  • Basit ve komik.

    0|1
    0|0
  • Aynenn

    0|1
    0|0
  • Evet oyle

    0|1
    0|0
  • Aynen komikler 😂

    0|1
    0|0
  • Yüzeysel insanların kendilerini diğer yüzeysel insanlara beğendirme çabaları

    0|1
    0|0
  • Kendini aşağılamak bence.

    0|1
    0|0
  • Amann salla :D

    0|1
    0|0
  • bencede basit ve komik insanların kendini gösterme çabaları işte başka hiçbir şey değil

    0|1
    0|0
  • Evet oyle

    0|1
    0|0
  • evet öyleler

    0|0
    0|0
  • Psikolojisi bozuk onların oyüzden eleştirmemek lazım o yüzden yapıyolar 😊

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • attention:whoreluk tabii.

    0|1
    0|0
  • olmadığı için zaten. olsa atamazsın

    0|1
    0|0
  • Onların garın gasları var öyle deme (açlıktan tek gözüken kasları olsada) :) gülüp geç ezmenin bir anlamı yok

    0|0
    0|0
  • Keşke beynimi çekip yollayabilme sansım olsaydı. Beyinsizlere örnek beyin olurdum.

    0|0
    0|0
  • Sende ki ego ne peki kardeşim , büyük kol göğüs sixpack diye kendini afedersin bir s ikim yok sende de , basit ve komik başlıca sende görüyoruz bunu 😏

    0|0
    0|0
    • Aslan parçası bu 1 sene önceki resim ego olsa şimdikini koyarım anladın?

    • Hepsini Göster
    • Sana gülüp geçiyorum iyisin sen en iyisi 😅😅😅

    • Yok aga sixpacklerin efendisi sensin kabul ediyorum 😅

  • İnsan doğal hali ile güzeldir. Süslü, püslü şeylere gerek yok diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • 😊yahu milletin ne yaptığı sizi niye bu kadar alakadar ediyor?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...