Kızlarda ideal boy meselesi?

arkadaşlar çoğu erkek 170ten uzun kız istemiyor moralim bozulmaya başladı napalım yani futbola falan mı başlayalım kaslar çeker belki?

Güncellemeler:
Boyum 74

0|0
5|6

En İyi Erkek Görüşü

  • yoo ben severim 1.70 üstünü

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 190lik manken gibi erkeklerle sevgili ol napicaksin 170-180 boyundaki erkekleri onlar istemez tabi 170 kizi

    1|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 5

  • tek derdin boy olsun yaa bulursun canım o kadar dert etme :D

    1|0
    0|0
  • Ben istiyorum

    0|0
    0|0
  • Boyun kaç?

    0|0
    0|0
  • :))) senin boyun kaç ki?

    0|0
    0|0
    • 74🙄

    • Hepsini Göster
    • Topuklu candır nasıl giymem😂

    • o zaman boyuna göre birini bulacaksın topuklu giydiğinde 5 cm attığını düşünürsek :D 178 den aşağı olmamalı :D

  • 1.92 boyum var en az 1.85 filan olması lazım yoksa çok komik durur.

    0|0
    0|0
    • bir kız için 185 ne demek ya kendimi basketbola adarım bırakırım sevgili işlerini

    • Hepsini Göster
    • Evet haklısın da 190 erkeğe en kısa 170 en uzun 180 lik kız gider bence

    • Aynen arada sırada dolanıyoruz kız arkadaşlarla abileri gibi duruyorum millet bakamıyor.

Kızlar Ne Diyor 4

  • 1.68 falab

    0|0
    0|0
  • Gerçi ben pek öyle bir sorun yaşamadım basketbolculara takıl istersen de. Boşver bize erişemiyorlar yetmiyor boy ortalaması kısa onlarda kısalarla takılsın, boşver çoğunluğu 😂

    1|0
    0|0
  • boyun kac ki

    0|0
    0|0
  • Tek derdin bu olsun.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...