Çok utanıyorum ne düşünüyodur?

Ablam cüzdanımdan para alırken prezervatifi gördü kesinlikle ama hiçbişey demedi şimdi cıktılar cok utanıyorum ne düşünüyodur rezil oldum çok kötü hissediyorum kendimi ne yapmam lazım


0|0
6|13

En İyi Kız Görüşü

  • Anormal bir durum değil bu.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Cüzdanda niye prezervatif taşırsınız ki :) İhtiyaçın olduğu zaman bulursun bir yerden. Cüzdanda taşıyınca zaten zarar görüyor. Üstüne birde yırtılır sonra kara kara düşünürsün nasıl hamile kaldı bu kız

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • rahat ol kimbilir o neler taşıyordur çantasında dimi fark bile etmemiştir...

    0|1
    0|0
    • ablamla aramda fazla yaş farkı yok evli degil sözlü uzaklar her zamanda görüşmüyolar. böyle düşünmen pek normal gelmedi bana.

    • evet haklıda olabilirsiniz benim düşüncemdi sadece...

  • Burdaki üyeler normal demiştir kendileri kullana kullana normal gelmeye başladı, ablanla konuşmayı dene eğer samimiyseniz :)

    0|0
    0|0
    • gelde bana sor herşey ust uste gelıyo bunun acıklaması nasıl olcak

    • Hepsini Göster
    • senın kardesın olsa bole bıseyle karsılassan ne dusunurdun

    • Benim kardeşim kız, tepkim daha farklı olur.

  • ondan balon yap yanında gezdir

    0|0
    0|0
  • Niye utanıyosun ki. Genç adamsın sonuçta.

    0|1
    0|0
  • ne olacak ki? insan kardesine konduramaz bçöyle seyler boşver gitsin bişey deme

    0|1
    0|0
    • yarın öbürgün yüzüme vurucak

    • Sen de onu bulmus ben ise kardesimin kötü bir kizla yattığını duydum ve hic beklemezdim ondan cok efendi bir cocuktu ne bileyim.. Yüzüne vurdum ben de hic beklemezdim dedim ama o hic bisey demedi.. Ben o zaman bile sonucta erkek aklını celmisdir kız ne bileyim genclik hatasi dedim uzerinde durmadim ve kardesime bakarken aklima gelmiyor bile o hatasi..

    • keske acıklayabilsem bende neler düşünüyodur mılletın namusuyla oynuyor serefsız vs. off öyle bir kastım yok halbuki

Erkekler Ne Diyor 12

  • Utanılacak bir durum yok dostum herkesin başına gelebilecek bir durum. Ama daha gizli bir yere sakla bu tarz şeyleri :)

    0|1
    0|0
  • Niye bilmediği şeyler mi normal bir şey utanılcak bir durum yok.

    0|1
    0|0
  • rahat ol bırsey söylemez sana

    0|1
    0|0
  • Görende travesti oldugunu falan öğrendi sanar

    0|1
    0|0
  • Bir şey olmaz sen çok edepli iyi biri oldugun için sorun yapıyorsun

    0|1
    0|0
  • annemle babam gördüler birşey olmaz yaşın 16 nın üstüyse mk büyüdüna rtıok

    0|1
    0|0
  • Olur böyle seyleer

    0|1
    0|0
  • Ahaha boşver xd

    0|0
    0|0
  • Rahat ol kardeşim o görmezden gelmiştir zaten kurcalama unutulup gitsin bir sıkıntı olucak olsa gördüğü an işini verirdi..

    0|0
    0|0
  • Biraz dikkatli olun yahu

    0|1
    0|0
  • kasma kendini bişi yok ortada bişide demez. içinden düşünür geçer.

    0|1
    0|0
  • 0|0
    0|0
Yükleniyor...