Göründüğünüz gibi olmayı mı, olduğunuz gibi görünmeyi mi tercih edersiniz?

Her zaman herkese karşı olduğum gibi göründüm, hiçbir zaman yapmacık bir tavır haline bürünmedim. Ya siz, göründüğünüz gibi olmayı mı, olduğunuz gibi görünmeyi mi tercih edersiniz?


0|0
4|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Herkesin maskeleri vardır bu hayatta. Kimi birden fazla kullanırken kimi gittikçe şeffaflaşan maskeleri kullanır.
    Asıl mesele hangi amaçla kullandığıdır. Kendini korumak mı yoksa çeşitli dolaplar çevirmek mi?
    Kendimi korkak için ve karşımdakini tanıyamadım kadar şeffaflaşan maske kullanırım bazen.
    Ama burası da dahil yüzünde onlarca maske olan ve dolap üstüne dolap çeviren andavalları da gördüm...

    0|0
    0|0
    • Hem de fazlasıyla..

    • Hepsini Göster
    • Onlar hep birbirine layık kendi gibi birini bulur, bizi de bu tehlikeden kurtarmış olurlardı..

    • Zaten yazmasa da birbirini buluyorlar buna da hem burada hem günlük hayatta şahit oldum.
      Ama dediğin gibi onlar toplaşırdı bizlerden uzakta, bir güzel de tecrit ederdik varlığımızdan. Böylece huzur bulurduk biraz daha...

Erkekler Ne Diyor 17

  • Olduğum gibi görünüyorum zaten..
    Ama bazen aşırı sert görünüyorum..
    Bu durum kasıtlı değil ama bana soru sormaya çekindiklerini söyleyen çok kişi oldu..

    Beni tanıdıktan sonra söylediler tabi..
    Nedenini bende bilmiyorum.. Çok sert görünüyorum ama çok sabırlı ve sakinim..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Samimi olmayı tercih ederim

    0|0
    0|0
  • Mevlana sözlerinden ve bu sitenin mevlanacı sözlerini kullananlardan iyice nefret etmeye başladım. Başka bir bok* okumaz mısınız lan siz.

    0|0
    0|0
    • Bu sözü Mevlana'ya ait olduğu için paylaşmadım, gereksiz gereksiz konuşmak

  • Olduğum gibi

    0|0
    0|0
  • Geçenlerde bı anımı anlatayım genel öleyımdir şort sıyah atletle mersedese bınıp markete gıttım terlik ayağımda bı kadın arabaya ben bınerken şuna baksana dağdan gelme sankı dedıgını duydum ne olacak yanı dağdan gelen ınsan değilmi ıkı saat parfummu sıkcam kendıme ınsanlar hemen yargılıyor bı ınsanı..

    0|0
    0|0
  • Göründüğüm gibiyim. Eksiklerim illa ki vardır ama hiç fazlam yok ^^

    0|0
    0|0
  • En iyisi hiç olmamaktı ☺

    0|0
    0|0
  • gerektigi gibi olmayı tercih ediyorum nabza göre şerbet ne şiş yansın ne kebab

    0|0
    0|0
  • Olduğum gibi görünüyorsam göründüğüm de olduğum gibi olmuyor mu

    0|0
    0|0
  • yapmacık tavırlar bana çok saçma geliyor o yüzden olduğum gibi

    0|0
    0|0
  • Karşımdaki nasıl olmamı hakediyorsa öyle göründüm

    0|0
    0|0
  • her turlu tipsizim xd

    0|0
    0|0
  • Görünür olmamayı tercih ederim

    0|0
    0|0
  • olduğum gibi görünmek

    0|0
    0|0
  • Ayna misali

    0|0
    0|0
  • Rahat büyütüldüğüm için neysem öyleyimdir..

    0|0
    0|0
  • Sadece olmak yeterli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...