İlk Buluşmada Tavsiyeler?

İlk kez bir kızla buluşmaya gidicem. o da olursa :) şimdi bir kafeye götürmek istiyorum. acaba hesabı ben mi veriyim yoksa eğer o da ısrar ederse verdiriyim mi? ayrıca tavsiyeleriniz neler?


0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

  • Kesinlikle ona ödetme asla ilk buluşmada erkek ödemeli. Hatta sen bir ara tuvalete falan diye kalkıp gizliden öde çok havalı 😎

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Hesap olayını kıza bırakma. Kızla ikili ilişkin de kendini çok kasma kıza da çok yavşama.

    0|0
    0|0
    • şimdi şöyle bişey kendimi kasmamak elimde değil ma adenicem hani ne tarz şeyler konuşabilirm peki

    • Hepsini Göster
    • Soyle kızla 1 aydan beri konuşuyoruz az çok biliyorum ama biraz tedirginlik var iste

    • Zaten işin güzel ve renkli kısmı da o ufaktan tatlı telaş heyecan falan :D

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sen ver tabiki :D sonuçta ilk buluşma daha sonrakilerde ortak odersiniz zaten.

    0|0
    0|0
  • Erkek ödüyor genelde hep ilk 😄ama ben karşıyım ya 😄

    0|0
    0|0
  • Para kimdeyse😑😑😑

    0|0
    0|0
  • Ilk bulusmada sen öde. Nolur ben odeyeyim diye aglayip yerlere düşse de ona ödetme :')

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • yemeğe götür gazozuna ilaç koydum hadi eve gidelim de

    0|0
    0|0
  • @blackly ahah gordun mu dedigim çıktı ;)

    0|0
    0|0
  • Hesabı sen öde tabi

    0|0
    0|0
  • Hiç o yanında değilmiş gibi ödemelisin bence. İlk buluşmayı erkek öder derler benim hep öyle oldu

    0|0
    0|0
    • peki sonrakilerde de hep sen mi ödedin

    • Sonrakilerde bir sefer daha ödedim galiba ama ilişki uzadıkça para konularını rahat konuşursunuz. şu an ortak ödüyoruz öğrenci olduğumuz için. Kendi paramı kazanınca ben öderim ama yettiği kadar.

Yükleniyor...