Acill yardım nolur?

Arkadaşlar babam çok sinirli ve sabırsız bir insan surekli durduk yere ya da en ufak şeyde annmle kavga ediyor daha önceleri de kavga edyorlardi hatta bir kac defa şiddet bile uyguladı artık o kdar deql ama her turlu küfür hakaret tehdit ediyor anneme kadını evden kovuyor gdncede arkasına gdip yolda rezillik çıkarıyor ayrılmıyor da tamam diyor annem adım atınca yapıyor yine yapacağını ben karışınca bana da bağırıp çağırıyor ayrıca surekli getirdiği paranın lafını ediyor yorulyorum sızn için blmem ne biliyoruzbizi sevdiği için değil zorunda olduğu için yapıyor ama surekli olarak yüzümüze vuruyor ne yapacam bilmiyorum bu duruma çok üzülüyorum elimden hiç bise gelmiyor 😏😥😭😭


0|1
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • okuyup mesleğini eline alıp babanın karşısında kendini ve anneni ezdirmeyerek ne kadar kaliteli ve hayırlı bir evlat olduğunu göstereceksin...

    1|0
    0|0
    • Ya da 183 ü ara

    • Hepsini Göster
    • Valla o durumları geçtik oldu öyle annm ayrlckti hatta ama babam özürler diledi yalvardı yakardi bide araya annemn teyzeleri grdi karı kocalar evliliğin yuvan çocukların zavallı kadın kimse sahiplnmynce geri ckldi anne annmn de durumu falan yok annm onun yanına gderse babam ona da zarar verir dye gtmiyor ama ben biseyler yapacambi çare bulacam

    • inşallah tez vakitte bulursun

En İyi Kız Görüşü

  • bizimkilerde eskiden aynı durumdaydı. babamdan bu yüzden nefret ederdim ama düşününce adama da hak veriyorum. babam gibi ömür boyu 3 çocuğun masraflarına mahkum olmak istemem o yüzden çocuk yapmaya tövbeliyim. diğer taraftan eğer bir insan bir çocuğu dünyaya getirdiyse ona bakmak boynunun borcu, valla sevişmeden önce düşünseymiş.

    1|0
    0|0
    • Öyle ama bize bunlari yapmaya hakkı yok her baba evine bakıyor ama surekli haram etmiyor 😞😞

    • aynen ama yapacak bir şey yok başa gelen çekilir

    • Ben cekmicem. anneme de kardeşlerimede cektirmicem Allah yardım edeck biliyorum 💪💪

Erkekler Ne Diyor 2

  • okuyup mesleğini eline alıp babanın karşısında kendini ve anneni ezdirmeyerek ne kadar kaliteli ve hayırlı bir evlat olduğunu göstereceksin...

    1|0
    0|0
  • Meslek ne

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Annenide alip git o evden.

    1|0
    0|0
    • Gidecek biyer yok ki olsa bir dakka bile bırakmam annemi burda gerekirse bn gtmem yeterki annem. rahat etsin onu gönderim

    • Hepsini Göster
    • Adana da yaşıyoruz

    • Tamda yeri...

  • Annenle ayrilip baska eve gitmeniz.. olmaz bence boyle, acik acik soyluyor iste gidin diye hareketleri ile. boylece daha huzurlu yasarsiniz bence. ya da simdilik bir akrabaniza gidin 4 5 gun kalin o arada da dusunun

    0|0
    0|0
    • Babam pesimize geliyor git diyor ama bırakmıyor

    • Hepsini Göster
    • Evet yapin. annene el kaldirmis hatta. Birak hakk ettigini bulsun

    • O size acimiyorsa sizde ona acimayin derim

Yükleniyor...