Bu görsel hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Bu görsel hakkında düşünceleriniz nelerdir?


0|0

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 27

  • Türk erkeğinin yokluk seviyesi. Ne düşünebilirim ki

    2|1
    0|0
  • Güldüm, çok komik :D yeni ergenliğie girmiş abaza gençler +9 jsjsj

    1|1
    0|0
  • Abazalıkta nirvana yapmışlar😕

    2|1
    0|0
  • B. okunu cikarmak.

    2|1
    0|0
  • iğrenç?

    1|1
    0|0
  • Yetişkin bir Türk abazası tiksinme nedir bilmez. Onlar için kızların osurugu çiçekli parfüm bku minik kelebekler gibidir. Hayal dünyaları çok geniş olmasına rağmen birbirleri hariç onların hayal dünyasına girebilen insan yoktur.

    0|1
    0|0
  • Aşmışlar olayı

    1|1
    0|0
  • bu ne

    1|1
    0|0
  • abarttilar iyice gercekten yerler mi acaba iyice boku çıktı gercekten

    1|1
    0|0
  • Yazık ulan😂

    1|1
    0|0
  • Abarttilar bu kadinda bence; sanki Adriana Lima

    0|2
    0|0
  • Güldüm yani ne diyim, diyecek bir şey yok :D yurdum insanı falan..

    1|1
    0|0
  • Abartmislar

    0|1
    0|0
  • burada yazar bilivç altındaki iğrenç fantezileri anlatmak istemiş🙊😷😷😷

    1|1
    0|0
  • Komik

    1|1
    0|0
  • Ahahah yokluk başa bela

    0|1
    0|0
  • kahkaha attım gfhfghgf

    0|1
    0|0
  • Pislikler ya 😷

    0|1
    0|0
  • Bence o kadın sıçmıyor bile

    0|1
    0|0
  • hiç böyle bir şey beklemiyodum millet seviye atlıyo sürekli bu nedir ya..

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    7

Erkekler Ne Diyor 13

  • Murat boz duysa kızdan soğur

    0|1
    0|0
  • Abazanlıktan daha ileri seviyede birşey ben bilmiyorum ne deniyor o seviyedekilere

    0|1
    0|0
  • Buna bile güzel diyolar işte bunlar gibiler yüzünden kezbanların burnu bir karış havada

    0|1
    0|0
  • Abazan gençlik forever

    0|1
    0|0
  • benim düşüneceğim bir şey, yok adamlar yazmış. :d

    0|1
    0|0
  • Kız güzel kız tamam eyvallah hatta her kizin kiskanacagi bir kiz. Ama fotoğrafin altinda yorumlar ve yorum yapanların aklini itina ile s. ikiyim ;)

    0|0
    0|0
  • sadomazocular işte

    0|1
    0|0
  • Abazalığın zirve yaptığı nokta

    0|1
    0|0
  • iğrenç herifler işte

    0|1
    0|0
  • bunlar farklı bir evreye geçmişler

    0|1
    0|0
  • kız itici bana göre ve abazalr kız göremem iş mk

    0|1
    0|0
  • Geri zekali abazalar

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...