Sizlere dini ve felsefik bir soru soracagım okur musunuz :) ?

Şimdi öldünüz diyelim ve öbür taraf denen yerdesiniz. karşınıza birisi geldi sizi kapsülden çıkardı ve size şöyle dedi : gönderildigin dünya bir deney alanıydı. Senin zihninin bir parçası o dünyada seni temsil eden bedene yüklendi ve duygusal ayarlaman yapıldı. Senin mevcut zihninle o duygulara nasıl yön verdigin, diger kişilerle kurdugun ilişkiler ve tepkilerin analiz edildi. yapılamak istenen şey yapay zekalı üst seviyeli robotlar oluşturmaktı. Tepkin ne olur? :) (yaratılma, varoluş, başlangıç, son, yaşam, ölüm bunların hepsi bir ilizyon ve bu dünyaya ait kavramlar )

  • tuhaf olurum bilemiyorum
    71%(10)70%(16)Oy Ver67%(6)
  • Zaten bende böyle birşey bekliyordum
    29%(4)30%(7)Oy Ver33%(3)
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • onca çileyi gam kederi boşunamı çektik sizin bir çin malı robotlarınız yüzünden derdim :)

    0|0
    0|0
    • ama sende bir bilim insanısın ve bu deneye katılmayı kabul etmişsin :)

    • Hepsini Göster
    • Tesekkurler eig icin :)

    • rica ederim :)

En İyi Erkek Görüşü

  • Ateist'im Normalde..
    Bir ara herşeyi bir varlığın kafasında bir simülasyon olarak düşünürdüm..
    Şaşırmazdım yani :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • B seçeneği

    0|0
    0|0
    • işte budur muhtemelen olacak olan şey bu şekilde bilimsel bir mevzu olacaktır :D

  • :D dumanlar dumanlar :D... ehmm boyle bisey olmus olursa, soruna gore... tepkim - isyan - olurdu. Cunku benim hissetiklerim var, dusunduklerim, duygularim.. Bir analizin parcasi olmam beni uzerdi. BUMUUDUURR LANNN derdim :DDD

    0|0
    0|0
    • hahaha güzeldi :D :D ama benim düşüncem mevzu hani deney olmasa bile bu şekilde bir şey olacaktır aşagı yukarı ama tahmin etmemiz pek olası degil tabi :D

    • Hepsini Göster
    • Yorumunu copy paste yapmak istiyorum... tesekkur ederim :))

    • bende teşekkür ederim :D

  • Bu tarz bir film izledin derin düşüncelere daldın ve böyle bir soru sordun.. Geçer 2-3 saate o derin düşünceler boşver

    0|0
    0|0
    • zoruna giden ne? tarih boyunca en az 50 tane din oluşup yok olmuş basit bir özellik gösteriyorsun şuanda. mesela bu duygusal ayarlama olmamış bu robotik sistem kullanılmaz :D

    • Kullanılmasın bakalım

  • Kalirim oyle

    0|1
    0|0
  • Tüm felaketler niye beni buldu mıknatıs robotu üstümde mi denediniz zalımsınız derdim 😔

    0|0
    0|0
    • ama sen kapsüldesin rüya gibi bir şey burdaki mevzu hatta belki sen orda yaşamına devam ediyor ve burdaki halini bile izliyorsundur var olan robotik bedenin içine senin asıl varlıgının bir parçası yerleştirilmiştir sadece ufak bir zihinsel kopyalama :D

  • Reankarnasyon?

    0|0
    0|0
    • Reenkarnasyon*

    • Hepsini Göster
    • Zaten bende yorumu yanls yere atmisim :D :D

    • fark ettim :D :D

  • Eyvallah sıkıntı yok robotların canı sağolsun derdim

    0|0
    0|0
    • senin duygularınlada anlayışlı yapay robotlar üretilir kesin :D :D

    • Tabi canım

Erkekler Ne Diyor 6

  • Reankarnosyoncudan başka nasıl bir soru gelirdi zaten. Soracaklar. Men rabbüke. İnşallah diliz dönerde Allah diyebiliriz

    0|0
    0|0
    • işte bu duygusal ayarlamada olmamış bu duygusal sistemde o akıllı robotlarda kullanılamaz sonucu çıkacaktır muhtemelen :D emin olma dostum saygılar :D

  • güzel film

    0|1
    0|0
    • film deme dostum hadi buna benzer veya benzemeyen ve senin hiç aklına dahi gelemeyecek bir mevzu var ve dinlerle alakası yok olamaz deme biraz düşücenin kapılarını aç bence :)

  • Güzel olur aslında :)

    0|0
    0|0
  • Mükemmel der hadi fisi cekte beni temelli oldurun derim

    0|0
    0|0
  • Ceza odul sisteminden daha mantikliymis. En azndan bir amac var :).

    0|0
    0|0
  • Böyle bişi olmıcagı için güzel hayal üretiyorsun eren

    0|0
    0|0
    • emin olma de ki oldu ala ala kapatma kendini bu kadar :D

    • Hepsini Göster
    • Kuran insan ürünü degil Aleviyim diyon şimdi deist olmuşun ne oldugunuz belli degil
      milleti makaraya alıyorsun burda

    • neyse sağ ol cevap verdigin için :)

Yükleniyor...