Aklından geçen kalbinden geçiyor mu?

Aklından geçen kalbinden geçiyor mu? En son aklından geçen neydi ve kalbinden de geçti mi?


0|0
23|4

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 22

  • En aklimdan insankardan tamamen soyutlamak geciodu cunku cogu nankör ama kalbim ise tekrar insanlara kosuyor yeni bir ümit ile :)

    0|0
    0|0
  • bende ikisi birbirinden bağımsız çalışmıyor. haliyle birinden geçen default olarak diğerinden de geçmiş oluyor.

    0|0
    0|0
  • Geçmiyor

    0|1
    0|0
  • Hayır geçmiyo

    0|0
    0|0
  • Evet😈

    0|1
    0|0
  • Akıl ve kalp ; bağımsız düşünceler içinden geçirmekte olan ve ayrı takılan mevzulardır. Kalbinden geçen genelde orda kalır , aklından geçeni de daha geçirirken yapmışsındır...

    0|0
    0|0
  • Kalbimden geceni aklimda reddediyorum genellikle :)

    0|0
    0|0
  • aklımdan geçen kalbimden geçmiyor

    0|0
    0|0
  • Önce kalbimden geçiyor, aklım onu tescil eder.

    0|0
    0|0
  • hayır çok ters çalışıyorlar

    0|0
    0|0
  • Yine cok para harcadım (akıl)
    Salak olduguna inanmaya baslıyorum (kalp)

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|1
    0|0
  • Geçmiyor

    1|0
    0|0
  • Cikkk gecmiyor... belediye logar kapagi kapatmis😂😂😂

    0|0
    0|0
  • hayır asd

    0|0
    0|0
  • Yok hayır

    0|0
    0|0
  • Geçmedi

    0|0
    0|0
  • Aklim ve kalbim devre disi

    0|0
    0|0
  • Ne zaman anlaşmış ki kalple beyin?

    0|0
    0|0
  • Salagın birinden ayrılmaktı kalbime ugramadı bile yeri olmadigından

    0|0
    0|0
  • Galimden geçen kişi mesaj atıyor

    0|0
    0|0
  • Olmuyo arkadaş aklım kalbimi hep susuturuyo sonra acı çeken tabii ki kalbim oluyo aklım sinsi bir etken gibi vazgeçirdiği yetmezmiş gibi bir de hayaller kuruyo gerçekleşmiycek diyaloglar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • bazen evet hani ucak düşürürsün diyorlarya ondan , şte

    0|0
    0|0
  • Geçiyor

    0|0
    0|0
  • insanın zaten aklından geçen şey, kalbinden de geçer...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...