Kapat

Acil yardım arkadaşlar?

Bayram temizliğiydi oydu buydu şuydu derken bıyıklarımın çıktığını hiç fark edememişim. Yarın erkenden uçağım kalkıcak. Kardeşim de bir yalnız bırakmadı odada. Diğer odalar da dolu. Banyonun ışığı net göstermiyo. Az önce denedim. Nasıl alıcam bilmiyorum yardım edin.


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • gilette blue 3 al marketten :)

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kardesinden mi utaniyorsun.

    0|0
    0|0
    • Ne utanıcam insan kişisel bakımını başkasının önünde mi yapar?

    • Iyide yüz bu mahrem bir bölge değilki

    • bilmiyorum valla ben böyle öğrendim

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 5

  • Alma boşver kalsın öyle.

    0|0
    0|0
  • Ya ıyyyy ahaha

    0|0
    0|0
  • Cimbiz kullan

    0|0
    0|0
  • Bantla bıyıklarını sonra hışımla çek :D

    0|0
    0|0
  • biri mi gelsin biyigini almaya.. isik mi getirsin biri.. istedigin nedir ki..

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...