Evinizin önüne yeni doğmuş bebek bıraksalar ona bakar mısınız?

Kapınızın önüne yeni doğmuş bebek bırakmışlar onun bir kadın şefkatine ihtiyacı var onu yetimhaneye veremem deyip ona sonuna kadar bakar mısınız?

  • Bakarım
    53% (60)36% (20)47% (80)Oy Ver
  • Aman bana ne deyip polise haber veririm
    47% (53)64% (36)53% (89)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
23|31

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • ben bakarım vallahi köpek bakıyorum ama yetkililere de söylerim zati alırlar ondan sonra herhalde :)

    0|0
    0|0
    • Kopegi yetkililere vermiyosun bebegi niye veryosun:)

    • Hepsini Göster
    • @GENETİKKIYAMETTTTTTT engel. profilind eAllah yazar ama sen edepszice laf edersin. terbiyesiz.

    • @Almenda @GENETİKKIYAMETTTTTTT Gidin başka yerde yiyişin sapıklar!

Erkekler Ne Diyor 30

  • Kadın şefkati veremem tabiki.
    Bebeklere zaafı olan bir adamım ama bu yasal değil. Biraz severim ilgilenirim elimden geldiğince polise haber veririm.

    0|0
    0|0
  • polise haber veririm

    0|0
    0|0
  • yetimhaneye veririm torbacida lazim...

    0|1
    0|0
  • Bakarım ama ya annesi onu arıyorsa? veya farklı ciddi bir durum varsa? Yetkililere teslim etmek en mantıklısı.

    0|0
    0|0
  • bknz. çöpe atmak. s

    0|0
    0|0
  • Evimin onunde kedi cigirda icim sizliyor, sen bebek diyosun :)

    0|0
    0|0
  • bakmam.

    0|0
    0|0
  • Aklıma Rahmetli kemal Sunalın Gülşah filmi geldi nasıl bakıordu büyütüyordu falan. Bakarım ulan yemem yediririm , içmem içiririm oda benim sınavımmış der büyütür okuturum.

    0|0
    0|0
  • Şartlarım el veriyorsa neden olmasın ama öylede bırakmam en kötü ihtimal yetkili kurumlara veririm ya da çocuğu olmayan komşularıma

    0|0
    0|0
  • Polise veririm

    0|0
    0|0
  • karakola teslim ederim

    0|0
    0|0
  • Bakmak sadece türk filmlerinde olur. Kendimizi doyuramıyoruz daha. bir başkasını da eklesek halimiz nice olut

    0|0
    0|0
  • Bu gencecik yasımda bakamam bebeğe filan. Anlamada zaten götürürüm tecrübeli eller baksın 💁

    0|0
    0|0
  • Bakmak isterim ama yeni doğmuş bir bebeğe bakmak kolay değil...

    0|0
    0|0
  • bu nasıl bir sorudur ya? ne demek bıraksalar bakarmısınız bebegi alırım gerekli yerlere teslim ederim. bir cocuga bakmayı kolaymı sanıyorsunuz? büyütmek gelecegini kurmak?

    0|0
    0|0
  • Hiç düşünmem bakarım hatta mükemmele yakın yaşatırım çünkü her eğlenen çocuk gibi yaşamak onunda hakkı yufka yürekli olmak değil ama benim ki sadece böyle istiyorum

    0|0
    0|0
  • Bakarim kesinlikle. Hatta sirf bu yuzden bir hatunda alirim :))))

    0|0
    0|0
  • Bakarım öz çocuğum gibi babalık ederim.

    0|0
    0|0
  • Ailesi bulunana kadar bakarım

    0|0
    0|0
  • yok çöpe atarım. tabikide polise veririm

    0|0
    0|0
  • Sahiplenirim

    0|0
    0|0
  • Kendime zor bakıyorum bir de ona mı bakıcam

    0|0
    0|0
  • Bananede diyememde... polise veririm ben niye bakim...

    0|0
    0|0
  • Karakola verrim

    0|0
    0|0
  • bir cocuga bakmak kolaymi?

    0|0
    0|0
  • Milletin piçinden banane.

    0|0
    0|0
  • -polise veririm eğer devlet bakmayız der ise ben bakarim

    0|0
    0|0
  • ben kendime bakamıyorum birde başkasının çocuğunamı bakacam polise veririm

    0|0
    0|0
  • kendimize bakamıyorsak nasıl bakıcaz polise verilir

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 22

  • Polise veririm bebekle alakalı bir sonuç alınana kadar bakarım. Evim belli yurdum belli karakol köşelerinde sürünmesin yazık

    0|0
    0|0
  • çok heycanlanırım yaa nerde o şans

    1|0
    0|0
  • bağlanırım sonra annesi falan gelir benden almaya falan kalkarlar

    1|1
    0|0
  • Bakmak istyerim ancak emniyete haber vermek daha doğrı

    0|0
    0|0
  • Zevkle bakarım

    0|0
    0|0
  • Eskiden bakardım. Şimdi bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Polise yinede haber verilmeli.

    0|0
    0|0
  • bakarım

    0|0
    0|0
  • polise haber veriririm ailesi bulunana kadar bakmayı kabul ederim ancak bebek çok büyük bir sorumluluk evli olsam bakabilirim ancak bekar birisi olarak bakamam devamlı

    0|0
    0|0
  • bakamam sorumluluğu alamam kolay bikarar değil...

    0|0
    0|0
  • Polise teslim ederim

    0|0
    0|0
  • Hayir bakma izin olmaz ki öyle yurt evine polise teslim edilmesi lazim önce

    0|0
    0|0
  • bakarım sanıfım

    0|0
    0|0
  • o zamanki duruma bağlı yani bu çok büyük bir sorumluluk çünkü

    0|0
    0|0
  • O an alırım bakarım sonrası yetkililer

    0|0
    0|0
  • Karnını doyurup polise götürürüm

    0|0
    0|0
  • Cok icim yanar aglarim,, bakarim tabisi

    0|0
    0|0
  • Bana ne demem ama polise haber veririm.

    0|0
    0|0
    • Polise vermek demek zaten aynı sonuça çıkamktır ama bana ne desen ne olacak

    • Bana ne diyen biri polise haber vermeyedebilir. Nasılsa biri gorur mantiginda olabilir?

  • bakmammm

    0|0
    0|0
  • Ailemi ikna etmeye çalışıp bakardım ama resmi işlemleri hallettirirdim.

    0|0
    0|0
  • Polise veririm

    0|0
    0|0
  • Eve alırım. Ailesi bulunana kadar da elimden ne kadar geliyorsa bakarım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...