Güzel olmamak benim suçum mu?

Merhaba arkadaşlar. Size bir derdimi açmak istiyorum. Küçüklüğümden beri kendimi bildim bileli hep 'çirkin' damgası yedim. Kendi yaşıtım çocukların acımasız hallerinden hep nasibimi aldım. Hakkımda, yüzüme karşı 'sınıfın en çirkin kızı damgası'. En yakın bildiğim arkadaşım, karakolun önünden geçsen tipsizlikten on yil yersin, dedi. Sevdiğim çocugun anası ben asla almam o kara kızı dedi.. kuzenlerim hep kara köpek der o kadar çirkin ve kilolu kısayım ki sokakta yürüdüğümde hıcbır erkek bana bakmıyor hıc teklif almadım İnsanın annesinin bile kendisine çirkin iması yapması ne kadar acıdır. göz altlarım mosmor, burnum zaten büyük, çene sipsivri. Böyle bazen güvenip dışarı çıkıyorum makyaj yapıyorum falan sonra bir foograf çekiniyorum o kadar çirkin çıkıyorum ki tekrardan ümitsizliğe giriyorum burnum geçirdiğim kaza sonucu kırıldı gülünce kırıklığı çok belirginleşiyor foto çekmekten bile korkuyorum. Bir ruj sürüyorum dudaklarım ince oldugu için taşıyor herkes ne ince dudakların var diyor. Zaten kaza da geçirdiim dirseğimde kalıcı hasar oluştu yamuk yürüyorum... çok sıkıldım bu hayattan psikiyatriyede gidiyorum ılacta kullanıyorum sizin önerileriniz neler?


0|0
17|17

En İyi Erkek Görüşü

  • çirkinlik suç değil zaten çirkinlik diye bişey de yok ama kilolu olman yüzde 95 senin suçun, kendine bakmaman ve psikolojik çöküntünü dışarıya bu şekilde yansıtıp muhtemelen etrafında sıkıcı kişi olarak algılanıyorsun.

    kendini sevmezsen etrafa negatif saçarsan kimse bakmaz bu çok normal. Bir anda bambaşka bir kişi olabilirsin kendine değer vermeye başlayarak. Ha demiyorum ki bir sürü sevgilin olur. Gereksiz ümit vermek yanlış bir iş ama insanların hakkında ne düşündüğünü, sevgili meselesini dert etmeyi bırak, sen kendinle ilgili ne düşünüyorsun onu dinle. İnan ki hayat acımasız ve hayattaki tek dostun kendinsin. O nedenle sen kendini nasıl buluyorsun ne istiyorsun onu dinle. Şekilci insanların düşüncelerini boşver.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bak sana şunu söyliyim huzellik cirkinlik cokta önemli degildir aslinda onemli olan neydir biliyomusun bakımdir. Bakimli olursan herkesi baktirabilirsin kendine. Temizligine dikkat et yuzune duzenli peelingler maskeler yap. Makyaj yapmayi internetten ogren arastir cunku herkes gercekten yapamiyo makyaji ve litfen hafif makyaj yap fazlasi cirkin gosteriyo. Mesela rimel sür hafif seftali toblarinda allik sür dudak rengine yakin rujlar sür ya da kirmizi sür ama genelde pembe rujdan uzak dur esmer oldugun icin.
    Saclarin hep bakimli olsun sac bir insani en guzel veya cirkin gosteren seydir.
    Birde en ama en onemlisi giyimdir demode seyler giyme bazi insanlarin zevki oyle oluyo seninkini bilmiyorum ama arastir iste bak genc kizlara yeni modaya uygun takil ama herkeste olmayan seyleride giymeye calis.
    Ve tavirlarindan cok onemli ezikce durur ezikce bakarsan insanlar seni oyle gorur. Cool gorunmeye calis kimsenin umrunda olmadigini goster. Takma kimseyi kendinle barisik oldugunu goster boyle davran yani. Ve herkesin huyuna gitmeye calisma kendi cizgilerin olsun mesela.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Hayat ölüme sormuş;
    İnsanlar benı severken senden neden nefret ediyor diye?
    Ölüm cevaplamış. Sen tatlı bir yalansın ben ise acı bir gercek.
    Hayat madde dunyası ve ruhu kımse görmek istemez emın ol burda sana telkınde bulunanlar senın anlattıklarına göre ssnı görse oha der. Kulak arkası yap ve yaşamaya devam et herkesın bı gıderı var unutma

    0|0
    0|0
  • Valla çok uzun okuyamadım ama Güzel olmak ya da olmamak görecelidir herkes güzel ya da herkes çirkin değildir birilerine göre güzel olan çirkin görünebilir çirkin olan da güzel, yani bunlara takılma akışına bırak kimse mükemmel olamaz bu mümkün değil :)

    0|0
    0|0
  • Kendine acımaktan vazgeç. Başarılı olabileceğin bir konuda ilerlemeye bak.

    0|0
    0|0
  • Kalbin guzel olsun

    0|0
    0|0
  • Oha ;_;

    0|0
    0|0
  • allahın yarattıgı herkez guzeldr cırkın ınsan yokdur bu senın elınde ıyı kombınleer degısk renkler degısık makyajlar

    0|0
    0|0
  • Ulan okuyunca çok üzülüyorum lan bunları

    1|0
    0|0
  • Tipsizlikten on yıl yersin nedir ya😀 Neyse kardeş takma be fani dünya

    0|0
    0|0
  • bir keresinde mahallemizdeki bakkal hüseyin abi bana. adliyenin önünden geçsen 20 yıl yersin demişti. yani fazla şeyapmamak lazım boşver

    0|0
    0|0
  • Başlık herşeyi anlatıyor Egolar Tavan Up Up

    0|0
    0|0
  • Merak etme helal sut emmisler insan ariyor.

    0|0
    0|0
  • Aynı durum bendede var. ama benimkisi kulak büyüklüğünden. ve psikiyatris para veriyor musun? Bende gitmek istiyorum yardım et cevapla

    0|0
    0|0
  • Saçmalama kızım ya kulak asma sen kendini yıpratacağına onlara inat yasa

    0|0
    0|0
  • Kime göre güzel değilsin

    0|0
    0|0
  • Kalbin güzel olsun gerisi gelip geçici şeyler.

    0|0
    0|0
  • Kalbin güzel olsun üzülme kardeşim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Şimdi sana "öyle düşünme ya her insan güzeldir" klişesi yapmak isterdim ama içimden gelmiyor. Şöyle örnek verebilirim, hayatımda bir kez aşık oldum ve normal şartlarda "asla" diyeceğim, dış görünüş olarak bana gram hitap etmeyen biriydi. Yani diyeceğim o ki illaki birisi de senin içindeki güzelliği görecek. Ve tanıdığım dış görünüş olarak çok da beğenmediğim ama girdiği her ortamda haliyle tavırlarıyla kendini çok sevdiren arkadaşlarım var. Klasik olucak ama her şey dış görünüş değil yani. Ha çok istiyorsan kilo da verirsin, estetik de yaptırırsın bunlar zaten elinde olan şeyler.

    0|1
    0|0
  • Zayıfla fizik yap. Bu herkesün elinde olan bir şey. Saçlarınıda beline kadar uzat. Sonra ombre yaptır. Konuşman güzel olsun. Kaba kaba konuşma. Güzel bir parfüm kokun olsun. Cildin kötüyse bakım yap. İllaki bir güzellik gelicek. Güzel denilcek. Bak makyaj yap demedim. Bunlarlada olursun güzel

    0|0
    0|0
  • Herkesin öne ciktigi bir özelliği vardır.. Neden güzellikle öne cikasin ki? Neden buna özenesin? Aklinla öne çik.. Sevginle.. merhametinle... edebinle.. bunlarla öne CIK.. Güzellik dediğin nedir ki geliyor geçiyor..

    2|0
    0|0
  • İnsanlar lanet bir şey işte, takma salla

    0|0
    0|0
  • Aman salla o salak insanlari insanlarin ağzı torba değil ki buzesin zayıfla bakım yap yasin biraz buyuyunce estetik yaptirirsin onu sana söyleyenler çirkin mallar ya pozitif ol takma hersey güzel olur :)

    0|0
    0|0
  • Kiloluysan spora başla kimse mükemmel değil her şeyin çözümü var dudakların inceyse gözlerin güzeldir ruj sürme göz makyajı yap kaşlarını aldır ayrıca sen kendini güzel görürsen kimse sana tipsiz diyemez özgüvensiz gösterme kendini

    0|0
    0|0
    • Ben de ilkokuldayken okulun en çirkin kızıydım liseye geçince benimle dalga geçen çocukların hepsi peşimde dolanıyodu obez gibi bişeydim sıkıntı yok yani

    • Saçlarını da boyatabilirsin kendini iyi hissetmeni sağlar belki daha çok yakışır sivilcen varsa ilaç kullan makyaj yapabilirsin doğal olmak şartıyla göz altların problemliyse bol bol su iç erken yat kapatıcı kullan ve kendini sev

  • Ya kendin için yaşa kimseye bakma

    0|0
    0|0
  • Estetik yaptırmak için ailenin durumu yoksa sen çalış biriktir paranı? Nasıl olsa 18-24 yaşları arasındasın isteyince her şey olur :)

    0|0
    0|0
  • Bana mesaj atsana seninle arkadas olmak isterim buradan bir kiz arkadasim var dert ortagim seninlede konusurum :)

    0|0
    0|0
  • evet senin sucun cunku güzel oldugunu sen hissetmiyosun eminimki cok guzelsin insanalrin sana ne dedigini biraka artik bu sensin

    0|0
    0|0
  • senin değil sana bu şekilde davranan insan görünümlülerin suçu..

    0|0
    0|0
  • Kimin ne düşündüğünü boşver sen kendinle barışık ol inan güzel olmakta çok bir anlam ifade etmiyor

    0|0
    0|0
  • Zaten 18-24 yas arasindaymissin burnuna estetik yaptir ve diyetle spora basla salma kendini

    0|0
    0|0
    • bende estetik yaptırmayı istiyorum ailem durumu yok yaptıramıyorum spora başlıcam yakında

  • canım bak azimle herşey olur ilk önce kiloluyum diyorsun günde 1 yarımsaat 1 saat yürüsen onunda faydası var yaşın cok ilerlememişsse evde boy uzatmak için hareketler yap zıpla vs süt yogurt iç doğal olsun ama. ve yüzün için sivilcelerine elma sirkesi sür macun sür internette birsürü şey var gir araştır bir yerden başla. ya sen görmüyomusun neler paylaşılıyor yok su tarihteki ve günümüzdeki hali diye neler var sen kendini öyle kapatırsan bir işe yaramaz. ilk önce birisinden başla yavaş yavaş olur. en tipsiz erkek bile sporla kendine geliyor cevremde o kadar vardı ki kas mas yaptı adama benzedi. sende ilk zayıfla boy saç kaş yüz bakımı yap 2 3 seneye yazdıklarına bakarsın

    1|0
    0|0
  • Benimde burnum büyük çenem sivri :D dedim kız beni nerden tanıyo. Neyse kimseye kulak asmamalisin herkes herşeye kulp takar her zaman.

    1|0
    0|0
  • Bosver kalbin guzel olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...