Canilik nedir veya bu canilik değil de nedir?

Ürgüp belediye ekiplerinin "Bakımevine alıyoruz" diyerek tekmeyle öldürdüğü hayvanların fotoğrafları.. tüm fotoğraflar : http://www.forummix.net/showthread.php?tid=896

canilik nedir veya bu canilikte değilde nedir ?

Güncellemeler:
şikayet etmeyi unutmayalım..

1|2
3|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu köpeklerin kafalarına vurularak öldürülmüş sanırsam. Tekme işi değil. Zehirleme olayı olduğunu da sanmıyorum resimleri yaklaştırıp ağız kısımlarına baktım köpüklü salya göremedim belki de vardır ben göremedim. Ama en yakın seçenek kafalarına vurularak öldürülmeleri. Bunları yapanların kafasına demir beyzbol sopasıyla vurup patlatacaksın. Bu ülkede terörist bile affediliyor adalet beklemeyin. Adalet onların parmağının ucunda. Ve bir gün bu devran tersine dönecek. İlgili kurumlara bu resimleri ve olayın geçtiği yeri bildiriyorum.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Offff kıyamam yaaa :'(

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Yaaaa😡😡😡😔😔😔😔😔

    1|0
    0|0
  • Amerika da nasıl bu durum biliyonuz mu sokaklarda hiç kedi köpek göremezsin sokak köpeklerini vb alıyorlarmış 15 gün ya da 30 gün barınaklarda bekletiyorlarmış eger ki biri o hayvanı sahiplenirse alıyor evcil hayvan olarak besliyor sahiplenmezse hepsini öldürüyorlar. Bizim burada köpekler var mesela sürü halinde geziyorlar hatta durduk yere hırlıyorlar her zaman tedirgin oluyom yanlarından geçerken saldırırlar mı diye acaba hatta bir seferinde babama saldırıyorlarmıs sabahın köründe yerden tas alr gibi yapmıs kacmıslar ama bir saldırsalardı neler olurdu yani sokak köpeği vb bence alınsın amerikadaki gibi kapatılsın bir yerlere hatta eğitilemiyecek gibiyse öldürülsün. Belki de eğilemiyecekleri vahsileri öldürdü adamlar. Kediler bak sokak da olsa evcil de olsa zararsız ama köpekler bazen çok kasınıyo gerçekden o sürü halinde gidenler. Tabi cok zararsızları da var eğer ki normal köpeklerse cidden yazık yok vahsi saldırgansa iyi olmus. İnsan hayatı daha değerli hiç kusura bakma. Şahsen benim babama veya aileden birine saldırcak olsa o köpeği linç ederim orada. Hangi hayvan sever kurtarabiliosa kurtarsın göreyim. Yani olayın iç yüzünü bilmiyoz soran kardeş.

    0|0
    0|0
  • Böyle şeyler gördükçe tepem atıyor yeter artık ya ciddi anlamda insanlık ölmüş ortalık şerefsizlerle dolu

    1|0
    0|0
  • ALLAH (c. c) der ki; Hayvanlar benim sessiz kullarımdır. Onlar şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklardır

    1|0
    0|0
  • Bu işte r tuhaflık var tekme atılan köpek kaçar zehirliyor olabilirler

    1|0
    0|0
  • Net o. çocukluğu..

    1|0
    0|0
  • uyuyor olmasınlar?

    1|0
    0|0
  • Forumdaki Arkadaş Şikayet Etmiş mi? Valiliğe?

    1|0
    0|0
    • onu bilmiyorum inan ama galiba federasyona şikayet edilmiş

    • Federasyonu Geçin Nevşehir Valilliğine Şikayet Edilmesi Lazım. Geçen Sene İstanbul'da Köpek Öldüren Biri 2500 TL Ceza Aldı Az Ama Olsun Bu Mevsimlik Çalışan P*çlerde İşinden Olur En Azından ALLAH (C. C.) Belalarını Versin.

    • haklısın..

  • Vicdansız o*çocukları!

    Hayatta yapılan her iyi ya da kötü davranış, sahibine geri döner.

    O canların acısı; para cezası almalarının dışında,
    er ya da geç, bir şekilde bir yerlerinden çıkar.

    0|0
    0|0
  • Yazik yaa serefsizlik bu. Sonra oruc tutunca cennete gitceklerini saniyor bu caniler

    1|0
    0|0
  • yzık yemin ederim valla can onlar da hiç mi acıma yok küfretmemek için zor tutyorum kendimi bunu görünce allahdan korkmaz insanlık yok bunu yapanlarda konuşamıyolar diye nedir bu zulum resmen yazık ya valla yazık günah hepsine hem şikayet edelim hemde zaten allahda hesabını soracak onlara

    0|0
    0|0
  • Toplanın bizde onları tekmeleyerek öldürmeye gidelim.

    0|0
    0|0
  • Yani böyle kalkma sorunu yaşamayan

    0|0
    0|0
  • Bunu yapanlar sonra insanım diye geziniyor ortada.

    0|0
    0|0
  • Bakamıyorum bunu yapanların anasını gondikliyeyim

    0|0
    0|0
  • Vicdansız kahpeler eğer aslı varsa

    0|0
    0|0
    • var bence herşey ortada

    • Hepsini Göster
    • dostlarımız çünkü

    • Valla geçen ormanda semaver keyfi yapıyoruz damar müzik derin derin sigaramı çekiyordum arkadas da korkuyor köpekten hayvan oturdu yanımıza biz gidene kadar orada durdu et filan da yok bir şey vermedik her neyse biz gidince oda gitti

  • Yazık gunah ya oha artk ya

    0|0
    0|0
  • Nevşehiri seviyorum

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 2

  • Can çekişerek ölürsünüz inş

    1|0
    0|0
  • Bunlari yapan insan mı ya? Ne bu icinizdeki kin nefret? Ne yaptı size bu yavrucaklar?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...