Bugün hocam bana seni hostes yapalım herkes böyle güzel bir hostesle uçmak ister dedi?

Daha 2 ay var stajımın bitmesine ve çok rahatsız oldum sadece tebessüm edip çıktım odadan. Niye böyle bir şey dedi ki?


0|0
58

En İyi Erkek Görüşü

  • Güzelsin demiş

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Durabildiğin kadar uzak dur

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • hocanının uçuş derken kastettigi şey neydi? bu uçuş olayında uçak var mı yok mu? bunları bir sor :D

    0|0
    0|0
  • hocan uçmak istiyor

    0|0
    0|0
  • Rahatsız oluyorum falan de baktın olmadı şikayet et

    0|0
    0|0
    • Adım böyle birşeyle geçsin istemem ama

    • Ama bu yüzden bu ülke böyle hakkını arayan kimse yok ama şunuda söylemek isterim karşı koymadık ça hergün daha kötüye gider dikkat edin kendinize

    • Haklısınız.

  • Sözle bir çeşit yürüme

    0|0
    0|0
  • Bozsaydın keşke hocanı

    0|0
    0|0
    • Şaşırdım birşey diyemedim ki

    • Hepsini Göster
    • Nasıl diyebilirim Açıkça belirtmeden

    • Bence bişi deme. Bak bakalım bidaha bişi dicekmi hareketleri falan nasıl gozlemle biraz

  • Resim starmısın bana

    0|0
    0|0
  • Sana çakar bu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hocanın uçası gelmiş

    0|0
    0|0
  • Sapik Abaza.

    0|0
    0|0
    • Üstelik evlide umarım 2. Birşey yaşamam

  • muhtemelen cinsellik kastetmiştir. yavuz hırsız olup ev sahibini bastırmak lazım

    0|0
    0|0
    • Nasıl yapsam peki fazla belli etmeden

  • Sen karinı hostes yap deseydin. Ya susmayin boyle seylerde korkmayin

    0|0
    0|0
    • Çekindim o an işte sonra kızdım kendime de sustuğum için

    • Yaklasma o adama cinsi sapik belli

    • İşle ilgili konular dışında muhatap olmuyorum zaten

Yükleniyor...