Allaha inanmamin tek sebebi?

Merhaba arkadaslar 20 yasimdayim ve birkac senedir oruc tutmayi biraktim. Duami da sadece zorda kaldigim zaman okurum. Bir yanim inaniyor dinime, bir yanim ise inanmiyor. Ve sanirim inanmamin tek sebebi cehenneme gitmekten korktugum icindir. Ama ben dinime baglanmak istiyorum. Bu gece mübarek gece bana birkac dua veriri misiniz?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • '' inanmamin tek sebebi cehenneme gitmekten korktugum icindir '' biz cennete gitmek için namaz kılmıyoruz oruç tutmuyoruz sende yanmaktan korktuğun için yapma bunu.

    0|0
    0|0
    • Icimden bir seyler inanmak istiyo. Cünkü dua ettigim zaman o rahatligi hicbir seyde bulamiyorum

    • Hepsini Göster
    • Benim sorunlarim öyle yardimla gececek gibi degil abicim. Kac doktor gezdim. Senelerdir de dua ederim her gece aglayarak yalvaririm yabbime. Hala bir düzelme göremeyince insan tükeniyor

    • allahın yardımıyla geçecek değilse o halde doktor doktor gezmeye devam et abla.

En İyi Kız Görüşü

  • Allahumme afüvvün kerimün tühıbbül affe feğfü anni
    Sen affedicisin affı seversin beni de affet demek :)

    1|0
    0|0
    • Tesekkürlee❤️

    • eksik yazmisim. allahumme inneke afuvvun :) diye basliyo.
      ya bu arada kinusmk istersen takip at :) hayırlı kandiller

    • Hayirli sabahlar sag ol. Takibe aliyorum yazarsan sevinirim.☺️

Erkekler Ne Diyor 7

  • şeytanın bacağını kırmışsın knk

    0|0
    0|0
  • dua ile olcak iş değil bunlar. ve korkmana gerek yok önce şuna inan ''korkma ondan bundan ne ölümden ne hayattan bu dünyada gördüklerinin hepsi 1 hepsi haktan''
    bunu kabul edince zaten istemsizce inancını hissediyorsun.

    0|0
    0|0
  • Ahaha mantığa bak inanmayınca vehennem garanti inansan belki cennet 😀 zaten şu düşünce bile saçma

    0|0
    0|0
    • Ne yapayim ama :/

    • Hepsini Göster
    • Soru varsa cevapta vardır elbet

    • Takipe aliyorum sen yaz ben henüz 1xperim

  • Olur mail mi atalım yoksa flash mı verelim

    0|0
    0|0
    • Dua ver dediysem okunacak dua ver dedim

  • Allah nasip eder bu gece hurmetine inşallah. başka söyleyeceğim bir şey yok :( :)

    0|0
    0|0
  • Allah yardım etsin duam pek kabul olmaz ama :)

    0|0
    0|0
  • Allah kalplerimi ne düşündüğümüzü her zaman bilir korkma Allaha sığın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...