Yardım edin! Bu müslüman görünümlü şeytanlar ahlaksızlar yüüznden dinimden allahımdan soğudum! Çok saçma ama?

Bakın islam ve müslüman ülkelerine hepsi geride ve orda karmaşa orda ahlaksızlık orda tecavüz orda pislik? Hristiyanlar neden hep ileride neden hep onlar ahlaklı kültürlü. Hepsi değil tabi ki ama çoğu öyle... Bizimkiler ahlaksız anca kaapaalı kadın isteyip açık kadınlara tecavüz edip süzerler. Ben bıktım arkadaşlar bu ülkenin insanlarından. Allaha inanıyorum ve müslümanım ama gide gide uzaklaşıyorum dinimden de. Hristiyanlığı kendime yakın bulmuyorum ya da buluyorum bilmiyorum. Ama dinlerle pek uğraşmak istemiyorum önemli olanın iyi bir insan olmak olduğunu biliyorum. Şimdi burda yazdığıma havlayacak birsürü köpek çıkacak eleştirecek bu sitede çok özürlü ve yobaz olduğu için.. NEyse


0|0
5|3

En İyi Erkek Görüşü

  • İslam altın çağı maalesef yobazlık ve çakma hadisler yüzünden son buldu ve gerilemeye başladık. İnşallah hakikate ulaşıp ''Gerçek İslam''ı kavrayacağız.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Birkaç insan veya topluluk yüzünden dinden soğumak mantıksız ve saçma. Kuranı okuyup anladıysan (tamamından bahsettim) aklına yattıysa inanırsın. Müslüman olanların bazı davranışları seni etkilememeli, her müslüman dinini mükemmel bir şekilde yaşamıyor çünkü. Sırf anne/babası müslüman diye kendini müslüman olarak gören, din namına bir şey bilmeyen kişiler de var. Sorgusuz sualsiz çevrendeki insanların inandığı dine inanmak da saçmalık. Şimdi bir müslümana göre hristiyan biri cehenneme gidecek, hristiyan birine göre de müslüman olan kişi cehennemlik. Okuyun önce. İçiniz rahat olsun...

    0|1
    0|0
    • Dini boşver. Önemli olan iyi bir insan olmak. Herkes dininin mükemmel yaşamıyor yazmışsın:D Ulan tecavüz edip ülkeyi soydular be sen nediyon?

    • Hepsini Göster
    • E napacaz hangi yoldaysam yoldayım? Bu ülkenin hali nolacak neden bütün islam ülkeleri geride? Bak dininde namazında düzgün temiz olan insan çok az gerisi şerefsiz. Bişiler yapmamız lazım ben allahı seviyorum o bana çok yardım etti nankörlük yapmam ama bu dinler ve insanlar kafamı çok karıştırıyor

    • Dinleri sevmiyorsan belirteyim de ''Allah'' arapça bir kelime bunu söylerken İslam'ın tanrısından bahsediyorsun. Ve müslüman değilsen Allah demen çelişkili.
      Ne olacağı hakkında bir fikrim yok. Ama sanki daha kötüye gidiyormuş gibi geliyor bana.

  • Dünyadaki "müslüman"ların %99 u gerçek musluman değil, bu seni yanıltmasın. İslam dini Nihat'ın anlattığı gibi değil.. Herkes gerçek İslamı yaşasa bunların hiçbiri olmaz. Sana tavsiyem DOĞRU KAYNAKLARDAN sorgulaman. Ben de buna uğraşıyorum ve kaynak olarak Ahmed Hulusi'yi seçtim. Kitaplarını ucretsiz indirip okuyabilirsin. Adresi de şu:
    http://okyanusum.com

    0|1
    0|0
  • Sen niye başkalarına bakarak dinini yaşıyorsun ve sogutorsun herkesin yaptığı birikim kendine

    0|1
    0|0
  • Yurtdışına çık

    0|0
    0|0
    • Ne alaka? Bu güzel ülkemi yobazlara falan bırakmam ben seviyorum ülkemi

  • Evett

    0|0
    0|0
    • ne evet

    • yurtdışıı

    • Neden? orda mutlu olarak yaşıyacağımı biliyorum ve huzurlu. Ama gitmek istemiyorum bu yobazlar yüzünden ben gidersem ülkeyi onlara bırakmış olurum

Erkekler Ne Diyor 2

  • Şu başlık bile içindeki kötülüğün dışa vurumu olmuş kardeşim haberin olsun git gide kafirliğe adım atıyorsun işin kötüsü kafirler hristiyanlar bile daha kötü bir konumda olacak öteki tarafta yanlıs yapıyorsun inşallah bu sacma yorumlarından dönersin. avrupa diyosun medeni diyossun onlar ahlaksızlıgı madeniyet olarak kakalamaya calısıyorlar yolun ortasında barakalarda seks yapmak için ufak odalar var amsterdamda kafan iyi mi senin ayrıca seninle aynı görüşte olmayan insanlara köpek demen gerçekten cok kötü kalpli biri olduğunu gösterir ettiğin tüm laflar öfke dolu ve insanları aşagılayıcı kötüleyici tarzda şeytan belli ki seninle ugraşıyor nefsine hakim olamayıp şu mübarek akşam da cok kötü laflar etitğinin farkında mısın? keşke hic böyle bir soru yazmasaydın cok ciddiyim...

    0|0
    0|0
    • Lan oğlum bizimkiler hocalar imamlar tecavüz ediyor! ? Bana bu ülkedekileri savunma ülkenin haline bir bak. Atasına küfür eden bir milletten ben bir şey beklemem zaten. Yazarım yazmam seni ilgilendirmez. Havlayan köpek sen değilsin merak etme. Benim bu soruma karşılık kafirsin cehennemliksin git yurtdışında yazanlar havlayan köpek oluyor

    • Hepsini Göster
    • önce bir kendine gel cok fazla isyan ediyorsun bu iyi birşey değil bir sakin ol önce. kötü insan heryerde kötüdür ama sen genelleme yaparsan böyle yanlıs yollara gidersin ssen avrupadaki pislikleri görmüyorsun ya da görmezden geliyorsun hayvanları canlı canlı yem ediyorlar safari yapıp millete izletyiyorlar ve izleyenlerden biri bile durun demiyor zevkle izliyor bunu bizim ülkelerde göremezsin işte bak bilmediğin tonlarca şey var sen sadece müslümanları karalamaya calısıyorsun ve bak kardeş yaptıgın gerçekten günah su yaptıgın cok ciddiyim yanlıs yapıyorsun dön yanlısından.

    • Lan onlar avrupalı zaten. Demek istediğim bizim müslümanlar onlardan daha beter şeyler yapıyor

  • Adamlar güzel yapıyorlar işi amaç insanları İslamiyetten soğutma sende adamların amacına ulaştığının kanıtısın

    0|0
    0|0
    • Lan oğlum sokakta herkes kızların orasına burasına bakıyor be adamlar dediin bizim ülke!

Yükleniyor...