Kocam evli çıktı, yıkıldım?

1 yıldır süregelen birlikteliğimiz sonucunda onu evliliğe ikna ettim. Benim aklımın almadığı nokta şu ki; Bu bir yıl içinde nasıl anlayamadım? Şu anda hamileyim fakat kimden olduğu tartışılır. Iki gün önce kapının önünde bir kargaşa çıktı. Elimde sigarayla pencereye izlemek için çıktım, bir de ne göreyim! Kavga eden annem ile 30lu yaşlarında 2 çocuklu bir kadın. Her neyse olayı anlamışsınızdır.. Kocam ortada yok. Bana fikir vermeniz için anlattım. Yardımınızı bekliyorum? (Dini nikah)


0|0
2140

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 39

  • O evli çıktıysa kocan değildir.

    1|0
    0|0
  • Evli birini ikna ettiğine göre ikna yeteneğin iyiymiş. Çocuğun kimden olduğu belli değilse her önüne geleni iknamı ediyorsun.

    0|0
    0|0
  • Dini nikah ile evlenirsen olacagı bu
    yapacak bişi yok geçmiş ola
    boşasın barı seni dinende

    0|0
    0|0
  • Dini nikahın da faydaları vatmış meraklı çocuklar mechul sen ne ayaksın peki onune gelenle evlenen mi

    0|0
    0|0
  • Şu an hamileyim ama kimden oldugu tartışılır? Bu sorunun cevabı bence daha önemli.

    1|0
    0|0
  • Masallah sana cocukta yapmssn ama. kafama takilan hamileym kimden derken? Ayrica dini nikahli. olan senmisin

    0|0
    0|0
  • Yıkılma

    0|0
    0|0
  • dini nikahınla mutluluklar

    1|0
    0|0
  • Mustehak.

    0|0
    0|0
  • zor durum

    0|0
    0|0
  • resmi nikahtan önce imam nikahının zararları işte

    0|0
    0|0
  • Hamilesin ama kimden olduğun tartışılır ne demek? 🙄

    0|0
    0|0
  • evli birini sevmişsin tamam bilerek değil de anlamadıgım hamileyim diyosun ondan oldugu tartısılır diyosun ya ben bittim bu ne daha hemen aldattın mı tencere yuvarlanmış kapagını bulmuşş.

    0|0
    0|0
  • kimden olduğunu tartışalım...
    sende kocanı mı aldattın yani

    0|0
    0|0
  • hiçmi nufus cüzdanına bakmadın netten ordan burdan arastırmadın şimdi keyfine bak

    0|0
    0|0
  • trol?

    0|0
    0|0
  • kocam derken. D

    0|0
    0|0
  • soru çok uzun ya

    0|0
    0|0
  • benim anlamadığım şey çocuğun kimden olduğunu bilmiyorsun kaç ihtimal var peki?

    0|0
    0|0
  • off of duruma bak sjdhfhsfljhsfhd buneee jdhsdfhjdfjhk

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 20

  • Fakat kimden olsugu tartisilir derken. neyse isin cok zor insanoglu boyle istede neden iyce arastrmdn ki

    0|0
    0|0
  • Bundan sonra dini nikahla değil resmi nikahla evlen... başka ne tavsiye edilir ki bu saatten sonra...

    0|0
    0|0
  • Hamilesin ve kimden olduğu tartışılır mı? O en azından nikahliymis sende o da yok. Hakeden hakettiğini bulur.

    0|0
    0|0
  • Mevzuyu anlamak için 2 kere okudum ve çocuğuna kimden olduğu tartışılır demen dışında garip gelen birşey yok. Evlenmeye ikna etmen bile garip gelmedi yani. Hele dini nikaha razı gelmen hiç gelmedi. Ben şimdi evlenmeden sevdiğim Ada'mdan çocuk yapsam o. rospu olurum ama sen dini nikahla evli kadın oluyon. Ne güzel dünya

    0|0
    0|0
  • Ay bu neye.

    0|0
    0|0
  • Kocan değil kusura bakma

    0|0
    0|0
  • Resmiyete neden dökmediniz ki işi. Yapacak bir şey yok ortada bırakmış ikinizi de.

    0|0
    0|0
  • Resmiyi devlet bu yuzden koyuyor iste ! Gecmis olsun. Bosanmalisin kolay degil biliyorum ama bu zamandan sonra o adamin yuzune bile bakmazdim yerinde olsaydim

    0|0
    0|0
  • Tebrikler Nur topu gibi çocuğun var güle güle büyüt👏👏👏

    0|0
    0|0
  • ayy ne karışık cırkın seyler bunlar ıyk

    0|0
    0|0
  • Ne bu iş Arap saçı gibi

    0|0
    0|0
  • Dini nikah kiyarsan böyle olur

    0|0
    0|0
  • Yapcak bisi yok onu oyle kabul edicen. Ayrıca çocuğun kac baba adayi var

    0|0
    0|0
  • Ne olmuş 😃

    0|0
    0|0
  • şu an ben yıkıldım seni düşünemiyorum bile.

    0|0
    0|0
  • Troll müsün?

    0|0
    0|0
  • Al sana dini nikah. Salak Salak işler yapıyorsunuz. Git aldır çocuğu

    0|0
    0|0
  • Bizde inandık

    0|0
    0|0
  • Hata sende. Sadece dini nikahla neden evlendin?

    0|0
    0|0
  • Sizin gibiler yüzünden etraf arkadaşım güzel kardeşim kaynıyo

    0|0
    0|0
    • Sitenin sansür olayına bayılıyorum bacım çocuklarını gördükçe daha çok küfredesim geliyo

Yükleniyor...