Cimri misiniz eli açık mı haydi cevaplarrr 🙆😞👼☺?

Ben fazla eli açığım babam aşşırı cimrikkk 😒😒 cimrik baba nolcak an itibariyle de kavga ediyoruz peki sizlerde durum neee?


0|0
2337

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Cimriyim babam aşırı eli açıktır parayı saçıyor etrafa 🙄

    1|0
    0|0
    • Babaları değişek mi valla al senin olsun tepe tepe kullan 😂

    • Hepsini Göster
    • Tamm verilen mal geri alınmaz burda babana yani artık benim babam mal dediğim için sorry bebeyim 😂😂

    • Ahahhaha 😄

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 36

  • Eli açık biriyim.

    1|0
    0|0
  • bazıları cimri bazıları savurgan olduğumu söyler
    ben bilmiyorum😂

    1|0
    0|0
  • Paraya değer vermem

    1|0
    0|0
  • eli acıgım yardım etmeyi severim insalara tabi elimde varsa benimde

    1|0
    0|0
    • Ne kadar güzel hep böyle ol 😊

    • Elimde varsa ve karsımdaki kisinin gercekten ihtiyacı varsa ve cok savurganım para harcamayı cok severim :)

  • en nefret ettiğim şey öyle insanlardan uzak dururum

    1|0
    0|0
    • Bende cimri insanlardan nefret ediyorum 😕

    • Hepsini Göster
    • Ben kazanıyom senene der 😬😬

    • hahaha :D doğru :D

  • Cimri değilim tutumluyum

    1|0
    0|0
  • Ne cimri ne de eli açık herşeyin ortası güzeldir :)

    1|0
    0|0
  • Yok değilim

    0|0
    0|0
  • Bisi diilim

    0|0
    0|0
  • Eli bol

    0|0
    0|0
  • Eli açık olduğum için Şu an doğru duzgun biseyim yok am'k

    Cimri olmak daha iyi

    0|0
    0|0
  • Çok cömertim

    0|0
    0|0
  • bonkör bir insanım

    0|0
    0|0
  • Elim açık :)

    0|0
    0|0
  • Tanıdıklara cömert yabancılara cimri :D

    0|0
    0|0
  • Elim açık. Ama cimrilik de olması gerekiyo, her isteyene para vermem.

    0|0
    0|0
  • karşımda ki kişiye göre değişir sevmediğim biriyse günahımı bile vermem

    0|0
    0|0
  • Burdan bir arkadaşın 3 aylık telefon faturasını bile ödemiştim

    0|0
    0|0
  • Savurganım

    0|0
    0|0
  • Para kolay kazanilmiyor akillim... ama bazen cok fena ezerim affetmem

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 22

Yükleniyor...