Dondurma ve çay?

İftarları yaptıktan sonra gittiniz bir cafeye ve biri var dondurma tabağı (dondurma ve şerbetli tatlı var) ve çay söylemiş. Sizce saçma mı tuhaf gelir mi size? Yani hem dondurma hem çay olması saçma mı?

Güncellemeler:
Yaşasın her yerde ve her şeyle çay içenler🎉🎉

0|1
18|5

En İyi Erkek Görüşü

  • niye saçma olsun. Zevk meselesi. pilava limon sıkıp yiyen adamlar var bu memlekette :D

    1|0
    0|0
    • O da çok kötüymüş be 😂 benimki daha iyi bence 😂

    • Hepsini Göster
    • @06Atakule06 😂😂 ay benden midesizleri de varmış

    • Neler var bir bilsen:)
      Oruç olmasanız:)

En İyi Kız Görüşü

  • hayir her zaman dondurmanin uzerine cay icerim ne var ki bunda:)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Çaya tapan insanlarla anlaşamıyorum hiç. Başka hiçbir şey bilmedikleri için çay onların vazgeçilmezi oluyor. Saçma tabi. Yemek sırası önceliği de bilmiyor. Yemeğin üstüne olsa, veya sadece şerbetli tatlı olsa amenna, otur iç çayını güzelce. Ama sütlü tatlıyla hele hele dondurmayla içiyorsan damak tadın yok demektir.

    0|0
    0|0
    • Ben çaya tapıyorum ama birşey bilmediğimden değil. White chocolate mocha Starbucks daki vazgeçilmezim, normal bir yerde de karamel macchiato içiyorum ama benm vazgeçilmezim çay. He damak tadım yok dersin eyvallah o sana göre öyledir.

    • Hepsini Göster
    • Sorularının cevabı yukarıda zaten. Dondurmanın yanında çay içen adamın damak tadı olmadığını söyledim.

    • Tamam tamam ben seni tutmiyim ✋

  • tatlı ile çayı çok severim ama bunu ilk defa duydum.
    zevkler en nihayetinde ;)

    1|0
    0|0
  • Malca

    0|0
    0|0
  • Çay la bu çay herşeyle içilir kardeşim afiyet olsun biri de demiş çaya tapan insanlarla anlaşamıyorum NE güldüm ya sonra diyor çayımı içen en iyi bu çay demişler hahahaha 😂😂😂

    1|0
    0|0
    • Ona ben yazacak yorum bulamadım 😂

      Bence de çay herşeye içilir oh valla mis hatta çay kuru kuru içilmez yanına birşey lazım 😄😄 biz böyle büyüdük bee

    • Hepsini Göster
    • Eeee baktım gizli hala

    • Bak

Kızlar Ne Diyor 17

  • Herkes istediğini yer ve içer saçma bulmam.

    1|0
    0|0
  • çok saçma :D

    0|0
    0|0
  • saçma tabiki dondurma ve çay ne alaka şerbetli tatlı çay olabilir..

    0|0
    0|0
  • Saçma değil bende yapıyorum öyle

    1|0
    0|0
  • Hayır degil

    1|0
    0|0
  • Ya dengeliyo işte. Dondurma yiyince çok üşüyo , çay içiyo ısınıyo :)

    1|0
    0|0
  • Daha dun yaptim guzel oluyor 😄😄

    1|0
    0|0
  • Yapmadığım şey değil.

    1|0
    0|0
  • saçma

    0|0
    0|0
  • Olur tabi niye olmasın meyveyle bile çay içen biriyim :)

    1|0
    0|0
  • Tuhaf

    0|0
    0|0
  • O değilde ben şerbetli tatlı yiyemiyorum bana saçma gelen o oldu :D çay dondurma kalsın tatlıyı al :D

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Yo benim Yengem de yiyor ve beğenerek o onun damak zevki dir. Gerçi ben yemem

    0|0
    0|0
  • Evet saçma

    0|0
    0|0
  • Adamın damak zevkinden sana ne?

    0|0
    0|0
  • Sacma ama kendi tercihi olabilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...