Zekat kimlere verilir?

Arkadaşlar ben öğrenciyim, ailemin de durumu pek iyi sayılmaz. Acaba dayımdan zekatını bana vermesini istesem kabul olur mu?


0|1
12|21

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • Fakir olmak şartıyla geline, kardeş, hala, amca, dayı, teyze gibi akrabaya, damada, kayınvalideye, kayınpedere, kayınbiradere, üvey çocuğa verilir.
    eğer müşkül durumda isen ve paraya çok fazla ihtiyacın varsa yani fakir denebilecek durumda isen mümkün öbür türlü sana zekat düşmezz..

    0|0
    0|0
  • olur sıkıntı olmaz caizdir öğrenciye verilmesi

    1|0
    0|0
  • Ozelden yaz burs verelim.

    0|0
    0|0
  • Bana verilir

    0|0
    0|0
  • Olur

    0|0
    0|0
  • Ailemin durumu pek iyi sayılmaz diyorsun ama altında bilgisayar internet vs bir sürü şey var aç değilsin açıkta değilsin senden beter insanlar var..

    0|0
    0|0
  • evet kabul olur ama verecek mi?

    0|0
    0|0
  • tabiki zetat verebilir ama fitre veremez ona dikkat et ne verdiklerine zekat olduğuna eminsen sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • ne okuyosun

    0|0
    0|0
    • katüde tıp okuyorum

    • Hepsini Göster
    • devlet memuruna bakıyo ya

  • olmaz kan bagı var..

    0|0
    0|0
    • fitre demiyorum zaten zekat diyorum akrabalara vermek daha iyidir deniyor

  • Yardımı muhtaç olan insanlara verilir :)

    0|0
    0|0
  • şansını dene

    0|0
    0|0
  • Bana

    0|0
    0|0
  • Olur tabi öncelikle zaten akrabalara yardım etmek gerekliymis

    0|0
    0|0
  • Tabiki sana düşer

    0|0
    0|0
  • Olur once akraba zaten

    0|0
    0|0
  • Öğrenciye zekat verilebilir. Sıkıntı olmaz

    0|0
    0|0
  • Bana verilir..

    0|0
    0|0
  • Bana?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Fakire, yolda kalmışa, borcu olana, yetime.

    0|0
    0|0
  • Durumunuz yoksa vermeniz farz degil

    0|0
    0|0
  • Olmaz

    0|0
    0|0
  • Olabilir

    0|0
    0|0
  • Kabul olur

    0|0
    0|0
  • İsteyebilirsin. Zekat fakire ihtiyacı olana verilir maddi durumu iyi olanlar tarafından.

    0|0
    0|0
  • bana :D

    0|0
    0|0
  • akrabaya veremiyorsun aileden birinede olmuyor

    0|0
    0|0
  • Verebilir galiba

    0|0
    0|0
  • verebilirler sanırım çünkü ilk başta aileden başlanır yardımda zekatta bildiğim kadarıyla

    0|0
    0|0
  • Zekat zaten yakindan baslanarak verilir

    0|0
    0|0
  • kimseden bişe isteme eziklik yapma !

    0|0
    0|0
    • düzgün konuş bunun eziklikle alakası yok burslu okuyanlar burs isteyenler eziklik mi yapıyor adam okuyor iyi yere geliyor hayli hayli ödüyor!

    • akrabandan bişe isteme !! akrabın akraba yaptığını kimse yapmıo. gt yabancıdan iste

    • uzak bir akrabam değil ki dayım başka kimseden isteyemem önüne gelen burs dağıtayım zekatımla öğrenciye destek olayım demiyo malesef!

Yükleniyor...