Kapat

Kayinvalidem obur gelinini tutuyor ve beni dislanmakla tehdit ediyo sizce ne yapmaliyim?

Evet yine klasik gelin kaynana durumu obur geliniyle surekli beni kiyasliyo hep onu overken beni yeriyo usandim artik


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 2

  • Umursama yaa boşver sende onu dışla neden kendini ona bağlı görüyosun ki

    0|0
    0|0
  • neden böyle yapıyor?

    0|0
    0|0
    • Geri zekali olanilir mi kaynana iste erkekler boyle sikinti yaaamiyo kizlara yapiyolar hep

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...