Sigara içsem yararı?

Sigara zayıflamaya yardımcıymış , metabolizma yı hızlandırıp iştah kesiyormuş, sigara sayesinde kilo veren varmı?


0|0
5|16

En İyi Erkek Görüşü

  • aynen öldürüyo hacı zayıflatsa iyi Asdf

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Kilo verdirir bencede hemen başla.

    0|0
    0|0
  • Bu yaşta gerçekten bunu düşünüyorsan hala gelişememişsin küçücük bir beynin kalmış.. bir örneği arkadaşım var köpekler gibi öksürüyor sadece iştahı kesiyor. Ne bileyim hiç mi olgunlaşamıyorsunuz nesiniz siz

    0|0
    0|0
  • sen 23 yaşında böyle düşünüyosan bence uyuşturucuya başla bari gırtlak kanseri olmazsın senın kafan zaten güzele benzıyo ama cok asılma derim

    0|0
    0|0
  • esrar daha çok işe yarar ama zayıflamak için kendini zehirlemek akıl işi mi sence?

    0|0
    0|0
  • Adam akıllı diyet+spor yapsana. Aklını peynir ekmekle mi yedin.

    0|0
    0|0
  • Bırak içme bir birakmaya çalışıyoz onu sana onerenin ben ta mk

    0|0
    0|0
  • iştahı kesiyor gerçekten oldukca kesiyor ama ciğerlerin?

    0|0
    0|0
  • Hap iç

    0|0
    0|0
  • kilon çok mu

    0|0
    0|0
  • Sagliksiz verilen kilodan hayir gelirmi dersin

    0|0
    0|0
  • Hep zarar

    0|0
    0|0
  • hayır kötü fikir..

    0|0
    0|0
  • Ee kansere yol açtığını düşünmedin mi hüç

    0|0
    0|0
  • iç tabi iç.

    0|0
    0|0
  • Yemek yemeği azaltsan daha cok hareket etsen daha mantikli degil mi

    0|0
    0|0
    • Yapıyorum olmuyor spora gidiyorum az yiyorum yinede sonuç aynı

    • Hepsini Göster
    • 1.66 boyundayım 65 kiloyum ,1 aya kadar 56 olmam lazım

    • Ayda 9 kilo cok bence iki ayda 4 bes kilo olarak vermegi dene ayrica böyle bir zorunlulugun yok once sağlık

Kızlar Ne Diyor 4

  • 13 yaşındayken 40 kiloya düşmüştüm ama yemek düzeni yoktu ve Parkur yapıyordum 3 paket içiyordum ve şu an cigerlerim pert

    0|0
    0|0
  • sigara iştah kesmez yediklerinden tat alamazsın sadece

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bir şey benim iştahımı kesmiyor :D

    0|0
    0|0
  • Hayır öyle bir şey yok sadece canın sıkıldıkça yemek yemiyor sigara içiyorsun bu biraz etkili olabilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...