Atatürk Havalimanı'nda yaşanan patlamanın ardından Facebook, Twitter ve YouTube'a erişilemiyor. Düşünceleriniz neler?

Atatürk Havalimanı'nda yaşanan patlamanın ardından Twitter, Facebook ve YouTube'a erişilemiyor. Düşünceleriniz neler?


6|5
100|108

En İyi Kız Görüşü

  • dün türk haber'di sanırım. orada tesettürlü bir bayanın konuşmasından sonra engellendi. kadın haber edilsin diye değilde "insanların nerede toplandığını daha iyi bilip, daha iyi terör ile insan kaybetmemiz için mi sosyal medya var?" gibisinden konuşmuştu. ben haber edinmememiz ya da bir seyler yazmamamiz acisindan oldugunu zannetmiyorum, kadinin dedigi gibi bence. ustelik zaten herkes birbirini iyi taniyor, illa ki ulasim yaptik her zaman. engelleyebilecekleri bir sey degil: duymamizi ya da konusmamizi.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • İSTİKRARINA S. KAYDIM SENİN, CANIM KARDEŞİM
    Bak kardeşim;
    200 lük parfümle hava limanına girebiliyor musun? Giremiyorsun.
    Cantanda notebook ile girebiliyor musun? Giremiyorsun.
    Kemer ile girebiliyor musun? Cakmak ile, çakı ile? Giremiyorsun.
    Güzel. Gireme de zaten.
    Devlet, hükümet seni, beni, ananı, babanı, çoluğunu çocuğunu izlemekten, "bu s. refsiz acaba benim liderime küfretti mi bakayım" demekten, bizi röntgenlemekten ülkeye, ülkenin hava limanına elini kolunu sallayarak giden teroristi yakalayamıyor.
    Sana bana terörist muamelesi yapmaktan, gerçek teröristi yakalayamıyor.
    Çünkü beceremiyor.
    Bir b*ku beceremiyor!
    Dış politikanın anasını bellediler
    İç güvenliğin anasını bellediler.
    İstihbaratın anasını bellediler.
    Özgürlüğümüzün anasını bellediler
    Dinin anasını bellediler.
    Ve sen canım kardeşim;
    Hani "istikrar" diyen, "kendi uçağımızı yapıyoruz" diyen, "kime verecektim ya, CHP çok mu iyi sanki" diyen, "yol yaptılar ama" diyen kardeşim...
    El birliği ile ırzına geçtiniz memleketin ulan!
    Bir de orgazm sigarası yakarsınız artık.
    Şerefsiz, haysiyetsiz, vicdansız kardeşim benim...
    O istikrar da, uçak da, o CHP de, o 3. köprü ile birikte tüm yollar da popon girsin şimdi.
    Oldu mu?

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 99

  • İnterneti yavaşlatınca her şey normale döndü. Terör bitti insanlar ölmedi hiç şehit vermedik. Nasıl bir çözüm ya bu? Gerçi akp zihniyeti işte fazla bir şey beklenmez.

    18|8
    0|0
  • 'Erisim engeli koymak yerine patlamalara dur deseler

    12|3
    1|0
  • Olay yerine daha ambulans ulasmadan yasak alan ülkeyiz...

    5|5
    2|0
  • iyi oldu keşke internet tamamen kilitlense
    İnsanlar boş boş konuşmaz belki
    Ama işte belki...

    6|7
    0|0
    • senden bunu beklemezdik, pekçok işyeri ve şirket internet üzerinden dosya aktarımı vs yapıyor işlerini yürütüyordu, internet sadece boş boş gezenlerin mekanı degil,

    • Hepsini Göster
    • Hala benim iş yerim diyor ya :D Engeli basıyorum.. Baban havalimanına vereceği parayı, beyin nakline verseymiş o zaman ne diyim ya...

    • @OnlyBasketball ne geri kafalı

  • Ben erişiyorum ama neyse işte ilk başta erişimleri kapatırlar sonra yayın yasağı getirirler sonra kınarlar vs. Bir döngü içerisinde gerçekleşiyor hepsi

    4|3
    0|0
  • bir kaç gün girmeyiz bişi olmaz. Allah ölenlerin yakınlarına sabır yaralılara acil şifalar versin.

    5|3
    0|0
  • Can kaybimiz var iken bunu dert edinenleri anlamiyorum..

    6|3
    0|0
    • halk ölüyor bu da yetmezmiş gibi seslerini duyurmalarına yönetime tepki göstermelerine bile izin verilmiyor kızdıkları nokta bu Amerikanın İstanbul büyük elçisi olaydan önce oraya gidecek vatandaşlarına gitmeyin diyor nasa uzay toplantısını İstanbul'da yapmayı erteliyor. bu adamlar dünyanın bir ucunda bizim ülkedeki olaylarla ilgili istihbarat bilgisi alabiliyorlar da biz nasıl burnumuzun ucundaki yerde istihbarat bilgisi alamıyoruz bunda suç istihbaratın dolayısıyla devletin değil midir? bunlar ne yapıyorlar?

    • Hepsini Göster
    • @melikecik1993 canım Amerika kendi ağzıyla ypgyi desteklediğini söyledi zaten bu başımızdaki yöneticilerin görevi halkı ülkeyi her türlü iç ve dış tehlikeden korumaktır. bunu da milli istihbarat sayesinde yapabilirler. İstanbul'da olan olayın nasıl istihbaratını alamıyorlar.

    • @Bummy beni burda akpyi savundurtuyorsunuz zorla ama belcika brukselde nasil alamadiysa fransa pariste nasil alamadiysa oyle alamiyorlar bu istihbagrat isi o kadar kolay bir mesele degil evet elestirebiliriz neden orada yeterli sayida polis yoktu diyebiliriz farkedilir farkedilmez sorgusuz ates edilemezmiydi denebilir

  • Patlamadan önce önlem almıyorlar.. Patladıktan sonra her köşeye polis yerleştiriyorlar. Dünyada ki en saçma ülkede yaşıyoruz sanırım. 😕

    2|4
    1|0
  • alıştık artık, Türkiye nin terörle mücadele şekli interneti kısmak

    2|2
    1|0
  • Şu anda yavaş yavaş sosyal medya kendine geliyor. Ama kayıplar? Onlar da geri gelecek mi?

    2|3
    0|0
  • Bunları yapacaklarina güvenlik önlemleri alinsaydi ya en önemli yerlerden biri havalimani nasıl bir tedbirsizlik bu o kadar insan oldu gerçekten yazık günah bunları yapanida yaptiranida Allaha havale ediyorum inşallah artık biter daha kimsenin canı yanmasin yeter ulan! ALIŞMAYALIM!

    4|1
    0|0
    • Havalimanını suçlayan insanları da anlamıyorum ki.
      Güvenlik zaten alınmış.

    • Hepsini Göster
    • Havalimanında insanların ayakkabılarına kadar çıkarttıkları oluyor. İçerde bunu yapan dışarıda da büyük güvenlik önlemi almalıydı. AVM'lerin otopark girişinde bile bagajlara bakılıyor araba aranırken koskoca havaalanında Nasıl böyle bir önlem alınmaz

    • @pink06 ne çok biliyorsun sen
      Biraz aç haber izle
      Güvenlik fark ediyor zaten adam vurulduktan sonra patlatıyor bombayı.

  • CHP, HDP ve MHP, patlamanın araştırılması önergesine evet derken AKP hayır dedi. Bunu AKP'liler düşünsün.

    2|1
    0|0
  • Her zamanki gibi kör ve sagir olmayi istiyorlar..

    2|1
    0|0
  • Aynen.. erisemiyoruz

    0|2
    0|0
  • İnsanların iletişim özgürlüğünün kısıtlanması çok mantıksız. Aslında mantıklı, ama yanlış.

    0|1
    0|0
  • Medyayla ortaligi daha az ayaklandirmak, bu olayin reklamini yapip oldugundan daha buyuk gostermemek gibi mantikli sebepler olabilir mi

    1|1
    0|0
  • Sorumlular milletin dahada gormemesi icin hemen erisim yasagi getiriyorlar tabi neden cunku sadece bunlara gucu yetiyor israille anlasma yaptialr obur gun bu oldu gordunuz mu hadi diyin kahrolsun israil diye cok da dinlerlerd zaten adam israil dostumuzdur yandasimizdir diyor biz kahrsolun israil kahrolsun pkk diye yirtiniyoruz filler dovusur altta ezilen guller olur her zaman bu boyle bastakiler ne yapar ne konusur bilmiyoruz ama ceremeyi halk cekiyor

    0|1
    0|0
  • VPN ile giris yapa bilirsiniz

    0|1
    0|0
  • Sorun yok istedklerini yapsınlar

    0|2
    0|0
  • Benim hesaplarda bir sıkıntı yok girebiliyorum

    0|1
    0|0
  • Bombayı patlatan iktidar terör örgütü öyle istedi

    1|2
    0|0
  • Bir yandan iyi bir yandan kötü. Görmek istiyoruz neler oluyor. Bizi kısıtlıyorlar neden saklıyorlar. Ama diğer yönden ise çocuklar çok var görmemeleri gerekir

    0|1
    0|0
  • kalkıp uyiicam şimdi. tek temennim teröre kurban gidecek insanların düşünmeyi tercih eden insanlar olmaması. nedeni basit: düşünemeyen insanlar herkesin kendilernin bile sonunu hazırlıyorlar. ve sen düşününce, aman sana mı kaldı derler. konu açınca kapatırlar,, onlar için hayat küçcük dünyalarnda iyi. ona zarar gelmesn yeter.

    0|1
    0|0
  • My name is Avriel Harry, a sergeant of UNITED STATE ARMY, I hope this email will find you well & healthy and I hope we can establish a relationship since we are meeting here for the first time, i have gone through your profile that speaks good of you and I was impressed when i saw your profile and i decided to communicate with you. It is my desire to know you too, and I like honesty, trust, love, caring, truth, & respect, I have all this qualities in me, kindly respond to me through my private email box (avrielharry112@gmail. com ) so that we can know ourselves better. I hope to hear from you if you are interested. Thanks and hoping to hear from you soonest. (avrielharry112@gmail. com)

    0|1
    0|0
  • Saçma sapan işler

    0|1
    0|0
  • Kimse haber anlamasin diye yaptıkları saçma sapan yasaklar

    0|1
    0|0
  • olay hızlı yayılmasın kolay çarpıtılmasın diye alınmış bir karar sanırım

    0|1
    0|0
  • Türkiye cumhuriyeti burası. Cumhuriyet dedim pardon monarşisi

    2|1
    0|0
  • Her zamanki gibi

    0|1
    0|0
  • Bu çözüm değil

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    69

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 107

  • Ks yi skemezler sorun yok

    6|3
    0|0
  • Sosyal medya kısıtlanıyor.
    İnsanların paylaşım yapmaları basın açıklamaları ile engelleniyor.
    Gerçekleri görmelerini, uyanmalarını istemiyorlar halkın.
    İnsanların, masum vatandaşın ölümlerini, katledilmelerini normalleştirme, sıradanlaştırma çabalarıdır bunlar.
    Uyanmalı insanlar, halklar.
    Irk, din göz etmeksizin bir araya gelmeli ve Haziran ruhunu gerçek anlamda canlandırmalıyız.

    1|1
    0|1
  • Dogru karar cunku herkes bisey uydurup abartiyo millette kaniyor

    4|3
    0|0
  • Şimdi bir takım düşüncesiz insanlar gelecek, ambulanstan önce yasak geliyor diyecek, mantıksız ve asılsız düşüncelerle saçma sapan yorumlar yapacak. Erişim kısıtlamaları dehşet verici ve insanın psikolojisini altüst eden patlama görüntüleri ve başka ülkelerin patlama görüntülerini paylaşarak, zaten o anda yangın olan ülke durumuna benzinle giden provakatif ve bu kadar kötü bir durumda bile , aptalca ; hükümet muhalefet sol sağ çatışmaları yapan kişilerin paylaşımlarını gizlemek için yapılır. Biraz düşünün. O akıl size boşuna verilmedi. Ortadan ikiye ayrılmış bedenleri görmen size ne fayda sağlayacak? Provakatif insanların paylaşımları sadece daha da öfkeyle hareket etmemize sebep olacak. Diğer ülkelerde de yayın yasakları ve erişim hızı düşürülmesi kararları hemen alınır. Ben bu görüşümle de siyasi parti propagandası felan da yapmıyorum. Böyle yaptıgımı düşünen tuhaf insanlar da olacaktır Sadece düşünün.. Birlik olmadan terör bitmez

    0|2
    0|0
  • Sabahtan beri parçalanmış cesetler görüyorum facebookta. Suriye, Filistin, Mısır iç savaşından kalma parçalanmış çocuk cesetlerinin fotoğrafların paylaşıp ortalığı altına hükümete ağır hakaretler ediyorlar. Bunlar fitne fesatcı. Bunları diri diri yakıp ölüsünü. ... lazım. Bu siteler saldırı sonrası tamamen erişime kapatılmalı.

    0|2
    0|0
  • Ülkenin yönetilemediğini kimse konuşmasın istiyor

    3|1
    0|0
  • Olsun adamlar double yol yaptı, köprü yaptı, terörü bitirdi sonuçta😒 korkaklıktan başka bir b*k değil😒

    3|2
    0|0
  • Devletin isi olaylari engellemek degil milletin erisimini sinirlandirmak heralde.

    0|2
    0|0
  • Arkadaşlar bir hususa dikkat edelim. Sosyal medyaya erişim engellenmedi. Bunu yapamazlar nede olsa özgürlükler (!) ülkesiyiz. Ha sadece mini minnacık bağlantı hızımız yavaşladı o kadar. Ne var yani bir face hesabı 1 saatte açılıyorsa...

    Bir arkadaş can kaybı varken bu sosyal medya muhabbetinin neden yapıldığından dem vurmuş. Devamlı bahsettiğim gibi sırf gündem değiştirmek için yapılan bu eylem başarılı olmuştur. Şimdi bizden beklenildiği gibi sesimizi keselim ve can kayıplarımız için yas tutalım. Yani uyumaya devam.

    0|1
    0|0
  • Ençokta youtubede video izleyememek koyuyor.
    Neyseki Filmakinesi sitesi filmleri takıntısız izlettiriyor 😍

    0|1
    0|0
  • Facebook twitter günah keçisi oldu MK

    2|2
    0|0
  • Bilgisayar / Tablet PC kullanıcıları Google Chrome ve Mozilla Firefox internet tarayıcıları için: VPN Proxy Eklentilerini yükleyerek internet üzerinde gizli, güvenli ve engelsiz şekilde dolaşabilir ziyaretlerini engelsiz şekilde yapabilirler.
    GOOGLE CHROME / MOZILLE / OPERA Tarayıcıları Eklentileridir
    Google veya Yandex arama motoru üzerinen ismi ile aratırsanız ilk sırada çıkar. Yüklemeniz yeterli. Chrome ve mozilla mağazalarına giriş yaparakda ayrıca yüklenebilmekte.
    1. Zenmate
    2. Browsec
    3. Hotspotshield
    4. UltraSurf (Kullanımı basit kurulumsuz olarak portable çalışır tavsite edilir.)

    ANDROID / TABLET PC TELEFONLAR İÇİN.
    1. Hotspotshield Elite tavsiye ederim
    Farklı ülke seçenekleri bulunmakta hollanda, USA, UK, Polonya vs. aralarında en hızlısı hollanda, USA diye düşünüyorum.
    2. Alternatif olarak: VPN Unlimited - Hotspot Security

    0|0
    0|0
  • Bizi yöneten zihniyetin "çözüm bulma" anlayışı bu..
    Milletin ağızını ve kulağını tıkadık, sorun kalmadı..

    0|1
    0|0
  • Türkiyenin verdiği tek mücadele insanlari susturmak başka bişey yaptıkları yok tek yaptiklari şey susturmak. Neden mi?
    Sosyal medyayi kapatirlarsa çoğu kişi habere geç ulasicak
    İnsanlar neden patlamis kim patlatmis güvenlik önlemleri yokmuydu 41 derece hava da şişme mont giyen bir adami nasil dikkate almaz bunlari konusmasinlar tartismasinlar diye
    İnsanlar hükümeti kötülemesin diye
    Tek yaptiklari şey bu bizi susturmak
    Salak yerine konuyoruz SALAK!!

    0|1
    0|0
  • bikaç sığ düşünceli herhangi bir haberin daha doğruluğunu bile araştırmadan saçma sapan başlıklar altında paylaşan cahil insanlar bikaç gün beklesin. Şimdi burada da duyarlılık falan diyecek insanlar olacak ama askere polise küfrederek acı paylaşılmaz.(sitede çok gördüm) klavyeyle yardım yapılmaz. Eğer yakın bir yerdeysen gider kan falan verirsin eğer yapamıyorsan dua edersin bu en büyük duyarlılık.

    0|1
    0|0
  • Olması gerekende o kanks

    0|1
    0|0
  • ileri devlet kuralları her aman ki gibi bir şeylere engelleme hevesi zaten alıştık engellemelere :)

    0|1
    0|0
  • Normal zaten

    0|1
    0|0
  • ya bak arkadaşım.. Eğer bu you tube u filan yavaşlatmak bişeyi çözecekse başım gözüm üstüne.. İstesinler yıllarca girmeyelim.. Fakat sen neden yavaşlatıyosun ki interneti.. Bir tek gazate sitelerinden filan bilgi alablroyurz.. Videolu paylaşım yok.. Yani sebebi ne.. Bide dnsyle giriyoruz diye yavaşlatmışlar.. Dns filan değiştirsende farketmiyor.

    0|1
    0|0
  • Bunu ülkeyi yöneten manava sorun:D O belki cevap verir. Bu ülke felakete doğru gidiyor uyanın artık türk halkı uyanın!!! Kendinize gelin lan artık yeter! Allahın cahilleri uyanın artık bunların hesabını kim verecek? Tabi ekmeğinizide köprüye yola banarak yersiniz artık. Bu halk cahil aptal olduğu sürece daha kötü şeyler olacak!!!

    0|1
    0|0
  • Ne güzel iste, sosyal medya ya erişim engellendi, saldırı kınandı, havalimanı temizlenip ulaşılama açıldı, yaralılar hastanede ziyaret edildi, şimdi güvenle uyuyabilir Türkiye.

    Önlemektense, kınayıp sosyal medya yayı engellemek daha güvende hissettiriyor bu ülkeyi yönetenleri.

    0|1
    0|0
  • Sanki noluyorsa oralar kapatılınca.

    0|1
    0|0
  • TIB, MIT'ten hizli ve iyi calisiyor :)

    0|2
    0|0
  • Patlamadan hemen sonra kacarken yaralilarin kanli resimlerini ceken bir millet oldugumuz icin olabilir !!!

    0|1
    0|0
  • millet evinde otursun sesiz kalsın birbirni gaza getirmesin diye yapılan önlem diye düşünüyorum

    1|1
    0|0
  • daha önceden önlem alınmayıp patlama olduktan sonra sosyal medyaların kapatılması da ayrı bir olay tabi

    0|1
    0|0
  • bilgi sızdırılasından şüpheleniliyor haliyle türkiyede en yoğun kullanılan sosyal paylaşım siteleri onlar olunca sonuç bu

    1|1
    0|0
  • Her patlamadan sonra tek derdiniz twitter facebook youtube olmuş, kimsenin kim ölmüş kimin yakınları üzülmüş umrumda değil tek derdiniz sosyal medya bir gün girmezseniz birşey olmaz, sonuçta sosyal medya'dan ülkeyi kurtaramayacaksınız.

    2|1
    0|0
  • saçmalık

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    77
Yükleniyor...