İçine Kapanık Sessiz Biri Nasıl Teklif Eder?

arkadaşlar sevdiğim bir kız var, ama malesef içine kapanık sessiz biriyim teklif etmeyi bırak selam bile veremiyorum.. Sizce ne yapmalıyım?
:( :( :(


0|0
6|6

En İyi Kız Görüşü

  • İnternetten konuşun bir süre, gerçekte tanımıyor gibi yapın birbirinizi.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Edemezsin knk bende edemem

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bence git yuxune soyle cunku o kizinda bunu bilmeye hakki var fakat kiz yanlis anlamayin sizin hislerinizi kiracak bir soz bir tavir yaparsa da uzulmeyin siz adalik yapip soylemissiniz gerisini o kiz dusunur.

    0|1
    0|0
  • Kendine güven. O şekilde 'ama of yapamam' dersen hiç yapamazsın. Ben her zaman korkmadan kimden hoşlanıyorsam söyledim. Sen de söyle fazla beklemeden. Kaçırırsın dahaçok üzülürsün.

    0|1
    0|0
  • içine kapanıklar açılmasın. öyle kalsınlar. onları öyle seviyoruz

    0|1
    0|0
    • ee sonra

    • Hepsini Göster
    • Inan bana o tip fazla yakışıklı ise sana bakmamak için numara yapabiliyor, oda arkadaşım aynen o tip bir salaktı

    • anladım nası tiplerden bahsettiğini de öyle biri değil ciddi iletişim sorunları oldugunu düşünüyorum bilmiyorum gerçi hevesim de kaçtı artık umarım yanlışlıkla bir şey yapmaz de ki ters tepecek

  • Sessiz biri teklif eder mi?

    0|0
    0|0
  • Selam ver ama selam ver yani asdfg
    Bir yerden başlamak lazım -_-

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Senin durumunu inan en iyi ben anlıyorum,
    3 yıldır adımı zar zor bilen bir kız ile konuşmak istiyorum,
    Arkadaşları etkilemesin diye mezuniyet sonrasını bekledim, yeniden hazırlanıyor, ...

    Kızlar karşısındakine daha yakın olmak için sevgili olmuyor, her nasılsa baştan o niyetle gitmen lazım ,
    Selam filan gireyim deme , ne zaman kendine güvenip kıza ana avrat sovecek kadar özgür hissedersen o zaman tak pesine...

    Kızı umursamayana kadar kız da seni ya arkadaş olarak ya da

    Sevimli şey,
    Tatlı ,
    Olarak görecek ,
    Her kıvamını deneyimledim soracaksan sor ,
    Eig de at bir zahmet

    0|0
    0|0
  • Hiç konuşamayacaksa bir arkadaşı yoluyla öğrenmesini sağlar ama bu etkili bir yöntem değil cesaretini topla prova yap yani söyleyeceğin cümleleri aklında netleştir karşısında ne diyeceğini bilemeyen bir erkek görünce etkilenmez kızın ruh haline de bağlı bu tabi

    0|1
    0|0
  • Karşi cins, cekinmen normal tabi. Guzel bir hediye hazirlayip onceden konusma planlayip karisisina cikmayi dene

    0|1
    0|0
  • doğaçlama yapar

    0|1
    0|0
  • Aranız nasıl iyi mi kötü mü konuşmuşluğunuz var mı?

    0|1
    0|0
    • konuşmuşluğumuz yok ama hep göz göze geliyoruz...

    • aynı okuldayız yani tanıyoruz sadece birbirimizi.

    • Facebooku var mı instagramı falan ordan takip etmeye başlamanı öneriyorum kabul ettiğinde yüz yüze selam veremiyorsan ordan başlat muhabbeti öğren sevgilisi var mı sonra konuşma devam eder 1-2 güne anlarsın senden hoşlandığını anladığın anda pat yapıştır teklifi

Yükleniyor...