Satanist mi oldum?

arkadasım satanıst.
kedi kanı içer allaha inanmaz böyle değişik huyları vardır ama ben onu sevıyorum.
gecen gün bırlıkte bıyere gıttık çok karanlıktı etrafta pis bir koku vardı mumlar yanıyordu.
sonra masaya oturduk içecek bişeyler getırıcem dedi.
Getirdi büyük bakır kaplı bir bardaktı bir yudum aldım midem bulandı bu ne dedim.
Kedi kanı dedi.
Korktum bısey dıyemedim. Şimdi bende mi satanıst oldum :( ?


0|0
17|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok yok korkma satanist degilsin. Daha kötüsüsün. canımsın kızım sen. En iğrenç ve en güvenilmez kansız insan türlerinden biri olan bir sataniste sempati duyup arkadaşım diyorsun. Hadi satanistler hakkında bilgin yok diyelim hiç mi denk gelmedin tv de. Satanistlerle ilgili son çıkan haberde bir grup satanist kurban etmek için yıllardır aralarında barındırdıkları bir kızı seçmiş ve kafasını bıçakla koparmışlardı. Mahkemede bunu yapmalarını şeytanın emrettigini söyleyen Allahsızlar zerre kadar pişman degillerdi. Şimdi sen söyle; arkadaşım diye gtnü yaladığın kişinin senin için kurban ayini planlamadığının garantisi ne? Bir satanistten sevgi ve merhamet mi bekliyorsun?

    0|0
    0|0
    • haklısın biran önce uzaklasmalıyım :(

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır olmadın bilerek içmedin çünkü

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • saçma saçma konuşup sinirlendirmeyin beni.
    Kedi kesenler satanist değildir , satanistler kedi kesmezler kutsal kitapta kötülük öğütlenmiyor ! Troll seni. Hemde cahil troll !

    0|0
    0|0
    • sizin gibiler yüzünden kimseye bişey soramaz olduk.
      Bu troll kelimesi de yenımı çıktı önüne gelene herkes troll diyor?
      Bişey sordum yorum yaparsın yapmazsın ciddiye alırsın almazsın bu senın kararın ha umrumda da değl zaten ama adabınla yorum yap. Gerzekliğin lüzumu yok.

    • Hepsini Göster
    • Sen hiç bir hakarete layık olamayacak kadar hiçsin. Ancak mutlaka bil ki; hiç bir kelime oyunu gerçeği değiştirmez. Zamanı geldiginde, sapla saman ayrıldığında, iyi ve kötü tek tek ayıklandığında, yaptığın her adiliğin hesabı sorulduğunda akıllara durgunluk veren müthiş bir azap seni bekliyor olacak. Kimse sana üzülmeyecek çünkü sana yapılan hiç bir işkence zulüm olmayacak sadece bu dünyada yaptığın şerefsizliğin karşılığı olan adalet olacak. O gün geldiginde Rabbime ettigin hakareti bana yeniden hatırlat.

  • Güzel senaryo bide bakır bardaklar kalaylı mıydı

    0|0
    0|0
  • Evet sen de satanist oldun ama üzülme, hail satan.

    0|0
    0|0
  • şaraptır :D

    0|0
    0|0
  • He he trol seni

    0|0
    0|0
  • 1. Kan yarım litreye kadar mide bulandırmaz.
    2. Satanistler kedi kanı içmezler.
    3. Kan kadehleri gümüş olur.
    Not: Yobaz koruması olarak şunu da belirtmekte fayda var, satanist değilim. Onlar batıl insanlardır.

    0|0
    0|0
  • Yok lan, sadece boktan bir puba gitmissin.

    0|0
    0|0
  • Çakma Story.

    0|0
    0|0
  • Sonuçta sen onu kendi isteğinle kendi şehvetinle içmedin. Miden dahi kalkmış satanist falan olmadın

    0|0
    0|0
  • ışığı gören siteye gelince böyle oluyor

    0|0
    0|0
  • O kedileri öldürenlerin dötüne büyük bakır kaplı bardaklar girsin

    0|0
    0|0
  • O çocuktan bir * önce tüm bağlarını koparmalısin

    0|0
    0|0
  • git camiye tövbe et cami hocasına gidip günah çıkart :D :P

    0|0
    0|0
  • Bunu alın bak bunu burdan alın

    0|0
    0|0
  • evet satanist oldun geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • Yatırıp agzına sıçsaydın

    0|0
    0|0
  • oldun bir kere daha çıkamazsın :)

    0|0
    0|0
  • Evet, bakire isen yakında senide şeytana kurban ederler Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • satanist degilsin delisin

    0|0
    0|0
  • sen böyle insanlarla takılarak dinden çıktın bunu aklına sok ve bunun gibi allah düşmanları ile dost sevgili olarak onlar gibi şeytanlaşmaya başladın ve çok zarar göreceksin içinde az bir allah korkusu kaldıysa ondan uzak dur başına çok belalar gelecek emin ol

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • At yalani skm inani mıydı o söz?

    0|0
    0|0
  • Ohaaaa olmadin ya

    0|0
    0|0
  • satanist kedi kadını içen demek değil araştır geniş bir konu

    0|0
    0|0
  • yav he he

    0|0
    0|0
  • Satanist değil vampir oldun

    0|0
    0|0
  • Hikayenin devamı? Çok etkileyici bence yazmalısın çok okuyan okır. Merakla bekliyorum devamını

    0|0
    0|0
  • Hayal dünyan baya geniş

    0|0
    0|0
  • Araştır sonra gel

    0|0
    0|0
  • Büyü mü lan bu kanı içince otomatikman vampire dönüşüyosun 😂

    0|0
    0|0
  • Ağzımı bozucam şimdi de gerek yok böyleleri icin

    0|0
    0|0
  • Arkadaşında olsa verdiklerini sakın içme sayın TROL 😒

    0|0
    0|0
  • Hayır da o kız seni keser ben diyim

    0|0
    0|0
  • Beygir sidiğiyle dene tadını hafifletiyor enfes.

    0|0
    0|0
  • İğrenç

    0|0
    0|0
  • Olmazsin korkma olman icin ayin yapip kanini adaman gerek

    0|0
    0|0
  • looooll

    0|0
    0|0
Yükleniyor...