Sizce de böyle değil mi (resimli) ?

Sizce de böyle değil mi (resimli) ?


1|4
12|26

En İyi Erkek Görüşü

  • bilipte temkinli olmak en mantıklısı gibi :) acemi zamanımda arabayla tek kaza yapmadım herkes çok dikkatli çok iyi olduğumu söylerdi nasıl bir ego yaptıysam sonra hız sürat derken sonunda tırın altına girmiştim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç böyle düşünmemiştim ne kadar da haklı..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Bu çok saçma bir yazı. Sübliminal diyecem bildiğin açık açık demiş. Bilmeyin demiş, bilmek önemli BİLİN ama egonuza yenik düşmeyin.

    0|0
    0|0
  • evet doğru

    0|0
    0|0
  • Çok mantıklı

    0|0
    0|0
  • Rahatlık her zaman hata yapmaya müsait ortamlar oluşturuyor.

    0|0
    0|0
  • açıkçası açılıp o riski alırım :D ancak şöyle bir durum var ölümlerin çoğu rip dalgası denilen şey yüzünden oluyor ve bu açıkta oluşmaz

    0|0
    0|0
  • Değil.

    0|0
    0|0
  • Haklısın, Doğru :/

    0|0
    0|0
  • Bilmem

    0|0
    0|0
  • trafikte tam tersi

    0|0
    0|0
  • haklılık payı var resmin

    0|0
    0|0
  • aynen öyle fazla ego iyi değil

    0|0
    0|0
  • uçak düşmelerinde pilotlar , tren kazalarında makinistler vs vs vs ölebiliyor.. ego ile alakası yok bence...

    0|0
    0|0
  • Güzel bir yazı. Haklıda.

    0|0
    0|0
  • Bilmek iyidir çünkü Ego öldürür

    0|0
    0|0
  • tşkler

    0|0
    0|0
  • Çok güzel yazı..

    0|0
    0|0
  • Yani.. tabi doğru yaklaşım

    0|0
    0|0
  • Kısmen katılıyorum

    0|0
    0|0
  • ego başına herşeyi getirir

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum...

    0|0
    0|0
  • Doğrudur :D

    0|0
    0|0
  • Sussuzluk herseydir ego hiçbişey

    0|0
    0|0
  • Bu biraz sacma olmus

    0|0
    0|0
  • kizlarimiz cok cabuk olecek desene ajsjsd

    0|0
    0|0
  • Çok doğru

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Aynen hak payı var ama Egoyla alakası yok bir insan yüzme bilir mesela ama intihar etmek için bilerek açılır ve ölür.

    0|0
    0|0
  • Aynen çok doğru.. Sürekli verdiğim örneklerden birisidir zaten

    0|0
    0|0
  • Ego kötüdür:/

    0|0
    0|0
  • Değil, katılmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Kısmen doğru.

    0|0
    0|0
  • Evet aynen öyle hersey cok bilmislikten

    0|0
    0|0
  • Çok iyi 👏🏻👍🏻

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Aynenn

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum

    0|0
    0|0
  • aynen geçende az daha ölüyordum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...