Zaman hızlı mı akıyor yavaş mı?

Benim için felaket hızlı geçiyor bir yıldır.


1|0
16|39

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir zamanlar büyüsekde şunu yapsak diyorduk.. Sonra zaman geçsede emekli olsak dedik.. Şimdi de dur ulan zaman diyoruz ama nafile hızla gidiyor.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Normalde hızlı okulda yavaş cözmüş değilm

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 38

  • Beklediğin bir şeyler varsa zaman adeta durmuş gibidir, hayattan zevk alıyorsan sevdiklerin yanındaysa zaman çok çabuk geçer.

    1|0
    0|0
  • Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor.
    Bu söz tam benim düşüncemi yansıtıyor vakit geçmiyormuş gibi geliyor ama bir bakıyorsun günler aylar yıllar geçiyor.

    1|0
    0|0
  • hızlı kanks

    1|0
    0|0
  • Hizli geciyor:)

    1|0
    0|0
  • Çok hızlı

    1|0
    0|0
  • Musluğu 1 saatliğine açtığını düşün o 1 saatte akan su gibi işte zaman akıyor fakat geri döndüremiyorsun. :) çok hızlı

    1|0
    0|0
  • bazen hizli bazen yavas ruh halime gore degisiyo.

    1|0
    0|0
  • hızlı geçiyor zaman valla lise 1 başladıgım günü dün gibi hatırlıyorum ne ara bitti ne ara üniversite kazandım bu sene sınıf geçdim bu gidişle ünide bitecek ben anlamadan

    1|0
    0|0
  • zamanın hızlı, yavaş akması size bağlı aslında. Daha doğrusu hislerinize. Mutlu, güzel geçiyorsa vaktiniz hızlı , kötü stresli durumdaysanız yavaş :) buna bakılırsa vaktiniz mutlu ve güzel geçiyo :)

    1|0
    0|0
  • Işık nasıl kapanıyorsa. Zamanda öyle akar farkında olmadan.

    1|0
    0|0
  • Daha dün 4. yıldızı taktık yav

    1|0
    0|0
  • Su gibi akıp geçiyor...

    1|0
    0|0
  • Hızlı

    1|0
    0|0
  • Gayet hizli

    1|0
    0|0
  • hızlı akıyor anlaşılmıyor bişey

    1|0
    0|0
  • 2000 yılından sonra inanılmaz bir hızlı geçiyor zaman 2000 li yılları düşününce dün gibi geliyor biraz daha öncesini düşününce çok uzak geliyor. Bu kadar hız bazen canımı sıkıyor

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle çok hızlı akıyor.

    1|0
    0|0
  • Hızlııııııı

    1|0
    0|0
  • hızlı

    1|0
    0|0
  • Baya hızlı akıyor hemde

    1|0
    0|0
  • Hizli geciyor sikilinca yavasliyor

    1|0
    0|0
  • Daha geçen 10 yaşındaydım😂😂

    1|0
    0|0
  • Çok hızlı geçiyor.

    1|0
    0|0
  • Çok hızlı geçiyo zaman ne çabuk 27 yaşıma geldim seneler geçip gitmiş ama hâlâ adam olamadım

    1|0
    0|0
  • Hızlı rejina ✊

    1|0
    0|0
  • ömür bitiyorrrr

    1|0
    0|0
  • Seriye bagladi 😂

    1|0
    0|0
  • Su gibi gelir geçer zaman.

    1|0
    0|0
  • Zaman akmıyo, ışık hızında Cruise control da.

    1|0
    0|0
  • zaman cok hızlı

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 15

  • Yaşarken yavaş, dönüp bakınca hızlı.

    1|0
    0|0
  • Yavaş diye düşünüyoruz ama aslında çok hızlı akıyor.

    1|0
    0|0
  • Çok hızı geçtiği kesin anlamıyorsun bile.
    Bana en uzun gelen zaman kış ayı yaz gelmek bilmiyor zaman çok yavaşlıyor sanki yazın ise hemen geçiyor...😊

    1|0
    0|0
  • Hizli

    1|0
    0|0
  • Mutluyken çok hızlı mutsuzken çok yavaş

    1|0
    0|0
  • Über hızlı

    1|0
    0|0
  • Hızlı

    1|0
    0|0
  • su gıbı akıyor

    1|0
    0|0
  • Yavas😕

    1|0
    0|0
  • Hızlı

    1|0
    0|0
  • Hızlı 😁

    1|0
    0|0
  • Yavas cok skici

    1|0
    0|0
  • Yavas geciyor son zamanlarda

    0|0
    0|0
  • Hızlı.

    0|0
    0|0
  • Zaman göreceli bir kavram...

    1|0
    0|0
Yükleniyor...