Babamin chrome gecmisi?

Babamin telefonundan gecmisini oylesine karistiriyodum sarisin kiz p.. no ordum sok oldum sizce normal mi 18 yasindayim babam 44 yasinda


0|0
11|41

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 40

  • Ohaa böyle bir şeyi nasıl yapar hemde sarışın hemde chromla girmiş vay anasını be daha neler görcez olacak iş değil :D

    0|0
    0|0
  • Normal değil

    0|0
    0|0
  • Senin yaptigin ayip onun yaptigi ayipla birlesirse aile komple sıkıntılı. cok ayıp. Bu aile olmamıs. Söyleyin yenisini yapsınlar :/

    0|0
    0|0
    • Hayir benim bakma nedenim suydu sosyal medyada benim hesaplarima bakiyo mu baktim yoksa nerden aklima gelsin

    • Yaptıgı ifsa etme. Seninle mezara gitsin bari :/

  • annene tüyo ver, sarışın olsun.

    0|0
    0|0
  • kızım arada şaapıyorum sadece. niye abartıp burda paylaşıyosun

    0|0
    0|0
    • Baba bu ne ki sosyal medyada karsilasmamiz bana daha zarar

    • ya annen benim gibi değil. eski kafalı. teknolojiye ayak uyduramıyo. ben de gizli gizli takılıyorum buralarda. bak bu konuştuklarımız ikimiz arasında kalacak. annen beni öldürür

  • Evet normal.

    0|0
    0|0
  • Annene sor bakalım.

    1|0
    0|0
  • annene söyle sarıya boyatsın saçını :D

    0|0
    0|0
  • niye babanın telefonun karştırıyon çok ayıp mı

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • evladım olsan camdan dışarı atarım babanda sağlıklı bir erkek sonuçta canı çeker olur yani öyle şeyler

    0|0
    0|0
  • Baban azmış normal degil

    0|0
    0|0
  • İzlemiş olabilir yani sonucta video.

    0|0
    0|0
  • Sen noye yasini soluyon 😂😂 normal degil

    0|0
    0|0
  • Genelde babalar da izliyor

    0|0
    0|0
  • Çoğu erkek izliyor normal elvis binayı terk edene kadarda devam eder isterse

    0|0
    0|0
  • İzlemesin mi adam? Dünyada ne mallar var diye merak etmesin mi? Ne alemsiniz ya :)

    0|0
    0|0
  • Trollugun de bir seviyesi var lan

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Normal fazla takma her erkek bakar

    0|0
    0|0
  • Pornocu babisko 😂😂😝

    0|0
    0|0
  • olabilir abartmayın böyle şeyyleri bu kadar

    0|0
    0|0
  • Hangi kategori baksaydın😂

    0|0
    0|0
  • Utanmadan babanimi izliyon

    0|0
    0|0
  • Babanin fantezilerini ogrenmissin

    0|0
    0|0
  • Neden babanı ifsa edıyorsun once krndı gecmısıne bak

    0|0
    0|0
  • Ulan niye bu saatte denk geliyorum bu sorulara

    0|0
    0|0
  • Her baba gibi işte

    0|0
    0|0
  • cinsel hayatı aktif babanın yapacak bir şey yok

    0|0
    0|0
  • Olabilir sanane

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 10

  • Niye anormal olsun? Görme oyle şeyleri

    0|0
    0|0
  • kötüüü

    0|0
    0|0
  • insanlara gore normal ama gunah kendi bilir

    0|0
    0|0
  • He çok normal neyin kafası bu

    0|0
    0|0
    • Ne kafasi oldugunu babama sor

    • Sana soruyorum normal mi. diye sorduğun için sence sana yapılsa aynısı normal mi ve göz zinası oluyor annene söyle

  • Degisik😕

    0|0
    0|0
  • Normal ama bana göre anormal

    0|0
    0|0
  • normal ben neler gördüm bir bilsen :D

    0|0
    0|0
  • Bende zamanında yakalamıştım babamı

    0|0
    0|0
  • annen varken pornolara niye bakıyor oda değişik. erkek olmadan anlayamıcam normaldir heralde

    0|0
    0|0
  • Normal benim babamda izliyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...