Dostunuzla hiç iki yabanci oldunuz mu? Kırgınlıklarınızın içinizde biriktiği oldu mu?

Bilmiyorum liseden sonra üniye geçince farkli sehirde olmak mi yabancilasmaya sebep oluyo veya düşünce yapisi mi değişiyo. Karsimda çok bencil dostlar buldum bir anda. Sözde dostmus hepsi. Onlardan farkli sehirdeyim diye dışlandim resmen. Tatillerde memlekete geldigimde surekli check-in yapiyorum gorsunler, hosgeldin desinler muhabbet acilsin yine konusalim bulusalim diye. Ama yok. İçimde o kadar çok kirginlik birikti ki. Dusunmeyerek görmezden gelerek nereye kadar. Çok kirginim. Ne kadar yanlis insanlari dost diye yanima almisim megerse yillarca.. :(
Size de oluyo mu böyle şeyler?


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır, elene elene geldikleri için benim yaşımda 1-2 tane dostun kalıyor zaten.

    3|2
    0|0
    • 21 yasinda ve yalnizim. çok kirginliklarim var daha bu yasta. Bilmiyorum bundan sonra bir dostum olur mu. umutsuzum

    • Olabilir neden olmasın.

En İyi Kız Görüşü

  • Evet oldu. Başta çok üzüldüm vicdan azabı çektim sonra geçti gitti. Şimdi iyi ki o insanları daha çok hayatıma müdahil etmemişim diyorum.

    1|0
    0|0
    • Ama benim hayatimdakiler sirayla uzaklasti yapayalnizim. Farkli şehirde ve yapayalniz. iyiki diyebiliyorum vefasiz olduklari için ama yalniz kaldim bir yandan da cok üzgünüm

    • Ben de bir yerde yalnız kaldım sayılır.
      Ya dost dediğin insanların senin arkandan atıp tutması, kıskanması, seni diğer insanlara karşı koruması gerekirken diğer insanlardan daha çok kötülemesi inan yalnız kalmaktan kötü.
      Ben kendi durumum için söylüyorum. İyi ki çıkardım hayatımdan. Başta cidden çok üzüldüm ama şimdi iyiliklerim keşkelerimden daha fazla.
      Senin için de umarım iyiliklerin daha çok olur.

Erkekler Ne Diyor 4

  • dost edinmeyi uzun bir süre önce bıraktım. kafam çok rahat. kendi kendime yetiyorum.

    1|0
    0|0
    • Bende oyleyim çoğu zaman yetiyorum. Ama bazen de durup diyorum ki kendini kandiriyosun hicbiseyin iyi olduğu yok, kendine yettigin falan yok. Herkes kalabalıklar içindeyken sen yalnizsin bu mutluluk degill

  • oldu.

    0|0
    0|0
  • oldum kız hastası olduğu için

    0|0
    0|0
  • Sen ara ben geldim de !

    0|0
    0|0
    • Cok defa dedim emin ol. Bulustugumizda öyle soğuk tavirlar sergilediler ki neye ugradigimi sasirdim ve istenmiyosam artik bende yerimi bileyim diye düşünüp kabuğuma cekildim

    • Boşver madem sağlık olsun ya

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...