Nereden geliyor bu islama olan düşmanlık?

Bir müslüman bir suç işlesin hemen anında yargılayıp infaz ediyorlar münafıklarda fırsattan istifade kötü din diye ekmeğe yağ sürüyorlar. Işid bir yandan kelle kesiyor bizim cahiller nasıl din lan bu derken yine münafıklar ekmeğe yağ sürüyor. Nereden geliyor bu din düşmanlığı bu kadar mı inançsızlaştınız ne oluyor size?


1|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen sana katiliyorum kardeşim aslinda hristiyanlar gibi bizimde cikip kurani anlatmamiz cikartip onlari vermemiz gerekirken biz daha birbirimizi sucluyoruz isidn gercekten islami temsil etmedigini bilmemiz gerekiyo acikcasida bende dahil kuranin mealini tefsirinj blmiyoruz bir aciklamamiz yok adam gelip birsey soruyor bakakaliyoruz

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • sevmiyorum dinleri.

    0|0
    0|0
    • sevmeyenlere diyecek bir şeyim yok.

Kızlar Ne Diyor 1

  • Taklidi iman olunca napsin millet onu muslumanlik zannediyo

    0|0
    0|0
    • saçma sapan iki hoca yüzünden güzelim islam dinin kirletiyorlar.

Erkekler Ne Diyor 3

  • İşid gerçek müslüman değilciler gelmiş yine. Kurana göre hangi yaptığı günah hiçbiri. Tüm adetleri yerine getiriyor kafa kesme, seks köleliği, sakallar, kadınlara mal gözüyle bakma, kölelik.

    0|0
    0|0
  • ışid denen toplum yüzünden :)) dini sömürüp para kazananlardan daha çok varda hangini anlatalım ki..

    0|0
    0|0
  • Ateizm moda olmuş, kardeşim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...