Caddede yürürken bir şeyler yiyip içer misiniz?

Ramazan ayında zaten olmaz ama, normal zamanlarda kalabalık bir caddede yürürken, su hariç bir şeyler yiyip içemiyorum, sanki herkes bana bakıyor, canı istiyor veya ayıplıyor gibi hissediyorum, siz ne yapıyor sunuz bu durumda.


0|2
17|40

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • ben yemeği severim aslında ama görüp canı ceken olur alamayan olur o yüzden pek yemem

    0|0
    0|0
    • İşte senden de bu cevap beklenirdi, helsl olsun aynı düşünceye sahibiz. :)

Erkekler Ne Diyor 39

  • Ramazan ya da normal gün farketmez Amerikan hamburgeri olacak birde yanında da kola pipetle ohhh
    http://i.hizliresim.com/l1ym4l.gif

    2|0
    0|0
  • Ramazan olmasi degil onemli olan. Normal zamanda da sokaktaki herhangi birinin cani cekmesi. O yuzden yemem.

    1|0
    0|0
  • Aynı şekilde ben de sadece su falan içerim.. Bir şey yemek tuhaf geliyor..

    1|0
    0|0
  • evet bende rahatsız hissediyorum

    1|0
    0|0
  • Oruc tutmayanlara neden tutmuyorsun diye sormam, kınamam hatta oruçlumusun diye bile sormam gerek kalmadıkça ama orucluya saygi göstermeyeni ya sozlerimle ya gözlerimle kınarım.

    1|0
    0|0
  • Hayvanlar gibi yiye yiye giderim. Hamile var mı? Çoluk çocuk var mı? Canları çeker mi diye hiiiiç düşünmem.

    1|1
    0|0
  • Yemek degilde bazeb maden suyu icerek falan yurudugum oluyor. Ama genelde otururum bu cok nadirdir yuruyerek icmem. Hele cok kalabalik bir ortamsa hicbirini yapmam

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • sigara haric bisey yiyip icmem ha enerjim dusukse twix tir snickers tır yerim acımam

    1|0
    0|0
  • Mecbur kalmadıkça dışarda yemek yemem.

    1|0
    0|0
  • Su içerim sadece. Dondurma bile yiyemem

    1|0
    0|0
  • bişey içerim de bişey yiyemem 😄

    1|0
    0|0
  • hep yaparim allahin bildiyini kuldan saklamam

    1|0
    0|0
  • Yemem içmem Adab-ı Muaşeret kuralıdır.

    1|0
    0|0
  • yememde içerim neden yemem kırıklanır o yüzzden hani utanma filan ykta

    1|0
    0|0
  • Öyle hissettiğim için yapmıyorum bir yerde oturup yemek iyidir ;)

    1|0
    0|0
  • yılda bir

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • bazı haller oluyor bu mecbur yapılıyor onun haricinde keyfi olarak yapmam öyle şeyler.

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • Su haricinde hayır

    1|0
    0|0
  • bir dondyrnadan cekinirim badka herseyi yerim

    1|0
    0|0
  • çok mecburi kalmadıkça asla

    1|0
    0|0
  • Evet, yer içerim. Hiç tepki almadım şu güne kadar ben. İnsanlar bakıyor çünkü aç-susuzlar.

    1|0
    0|0
  • bize dişarıda yemeyin alan var alamayan var diye öğretti büyüklerimiz

    1|0
    0|0
  • Bendede oyle sokakta bisey yiyemem

    1|0
    0|0
  • Hayır ayakta ve insanların içinde bir şey yiyip içmem. Profil fotoğrafın da ki kız vefat etmişti onun niye resmini profil yaptın?

    0|0
    0|0
    • İkizi gibiyim de ondan, görenler sen ölmedin mi diyenler çoktur. hem sanane bundan. soruma cevap ver yeter.

    • Yaw he he fotoğraf haber sitelerinde var oradan almışsın bari yalan söyleyecen mantıklı at olmuş gitmiş insanlarla bari uğraşmayın lan.

    • Seni hiçbir şeye inamdırmak zorunda değilim. Kapa çeneni de uzaaa, sorumdan.

  • oruc tut

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 16

  • Evet

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Ramazanda unutup yiuen insanım

    1|1
    0|0
  • su içerim de bir şeyler yiyemem.

    1|0
    0|0
  • Ramazandan önce dondurma falan yiyordum, elalemin ne düşündüğü zerre umrumda olmaz.

    0|1
    0|0
  • Yemek yemem de dondurma falan yerim 😂😂

    1|0
    0|0
  • Ben de çok rahatsız oluyorum

    1|0
    0|0
  • Yerine gore

    1|0
    0|0
  • bende yemem içmem ayıp denen bir şey var

    1|0
    0|0
  • Buralarda bakan da olmuyor garipsenmiyor da geçen gün rakı da içtim restaurantta yani gayet normal birsey bence..

    1|0
    0|0
  • Elimde varsa yerim

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • Yiyemem ama içerim

    0|1
    0|0
  • ay valla benim şekerim mi tansiyonum mu ne var heralde, acıktığım anda bişiler yemem lazım yoksa gözlerim falan kararıyo bayılcak gibi oluyorum gdjsfsgkgfj o yüzden alıştım artık milletin bakışlarına, aldırmıyorum mdhasgvdjka

    0|0
    0|0
    • Hastalıksa saygı duyulur, ama keyifse yadırganır. geçmiş olsun.

    • Hepsini Göster
    • sorunda böyle bir ayrıntı koymadığın için, müneccim de olmadığıma göre tabii anlayamam. ama eğer onu soruyosan zaten elimde öyle büyük şeylerle tabii ki dolaşarak yemem. benim bahsettiği, bisküvi, çikolata vb. şeyler.

    • Yanlış anlaşıldığım için özürdilerim.

  • bizim mahalledeysem sofra bile kurarım

    0|0
    0|0
  • Parasi olmaz falan cani ceker gibi dusuncelere girdigim icin yemem icmem sadece su

    0|0
    0|0
Yükleniyor...