Eski eşimin babası sizcede ergen değil mi?


Arkadaşlar bir kısmınız olayi biliyor ve sonucu merak edip mesaj atanlar var. Konu: eski kayınpederimin beni tehdit etmesi, Sonuç; olayi annemlere anlattım eski kayınpederimi arayıp amacinin ne olduğunu sordu, adam beni yalancı çıkardi (şerefsiz köpek) adamı tekrar arıyorum açmıyor, polise gittim telefonumu dinlemeye aldilar geçmiş konuşmayi adam izmire gelirse dinliyecekler ve ona göre adama ceza vereceklermiş

Bana tehdidi şu yönde: torunumu senden alıcam, seni süründürcem oglum seni halledemedi ben seni halletcem, anneni ve teyzeni öldürcem (onlara göre ayrilma sebebim teyzemmiş gebersinlerr)

Hepinize yanımda olduğunuz için teşekkür ederim, konuyu bilmeyenler abuk subuk yorumlar atmasin.

Başliği soru biçiminde olsun diye yazdim aaddf şu an hiçbir korkum yok.


0|1
5|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Polis kimdir, sen direk savcılığa gidip suç duyurusunda bulunmalısın, başıma bir şey gelirse bu adamdır diye ifade verip tehdit edildiğini bildireceksin. Polisin ne yetkisi varmış da telefonu dinlemeye alıyormuş. İzmir'e gelmesiyle ne alaka, yani adam başka şehirde diye adliyeler çalışamıyor mu?
    Geçmiş konuşma mesaj kayıtları çıkartılamaz bu arada haberin olsun. Sadece hangi numaranın hangi saatte aradığı arandığı görünür. Senin vereceğin bu tür ifadeyle de dinleme kararı verilmez bunu da belirteyim. Dinleme kararları çok elzem ve organize durumlarda alınır ve uygulanır

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Geçmiş olsun inşAllah tez zamanda kurtulursun bunlardan ama yaşında baya genç nerdem bulaştın bu pisliğe

    0|0
    0|0
  • Bugün okudum sorunu ama yorum yapmak bana düşmez diye düşündüm , ama yinede sen tedbiri elden bırakma siz kadınlar bizden duygusal olarak daha güçlüsünüz , kayın pederine saygısızlık etmek istemem ama basit insanlar şiddete baş vurur oda böyle yaparak seni korkutmaya çalışmış , sen allahın yanında olduğunu bil zamana bırak cocugunla vakit geçir seni ağlattılarsa eğer , sabret gülme sırası sana geliyor hayatına bak üzülme hayatında mutlu ol 😏😌

    0|0
    0|0
    • Gece gündüz dua ediyorum tabii Allah yanimda onun oğlu hastahabelik olmuş birden, ahhımı alıyorlar hep

    • Hayatına bak boşver unut gitsin , beddua etme çocuğun var senin

  • 2 ay sonra 3. sayfa haberlerinde selamlarımla. Buradan cinayet çıkar.

    0|0
    0|0
  • Ergen değil karaktersiz, şerefsiz ve ahlaksız bir adam. Yazdıklarına bakınca polis ve savcılığa bilgi verme lazım diye düşünüyorum. Özellikle telefonunu savcılık kararıyla dinlemeye aldır kimseye de söyleme

    0|0
    0|0
  • ailene söylemekle iyi yapmişsın savcılık bişey dedimi ki ne olursa ceza verceklermiş

    0|0
    0|0
    • Savciliga gitmedim, polise tek gittim vala İZmire gelirse savcilik devreye girermiş

    • iyi yapmişsın ginede bir gözün hep arkada olsun dikkatli olman lazım cahil insanlarla ugraşmak zor olur bakarsın takip eder falan dışarı cıktıgında sagı solu kes arkanı kontol et arada

  • sen yinede dikkatli ol.. dikkatli olda gazetelerin üçuncu sayfalarinda gormeyelim seni..

    0|0
    0|0
    • Onlari görmeyinde ben ölürsem onlarda ölür gerçi onlar piss kürtlerr nereden bulaştim lanet olsun

  • Konuyu biliyorumda genç yaşta niye evlendin :)

    0|0
    0|0
  • konuyu biliyorum sen polise gittikten sonra adam bir daha rahatsız etmedimi

    0|0
    0|0
    • Adami ariyorum açmiyor, annemede ne yaparsaniz yapin ben izmire gelicem demişti şu ann açmiyor teli

    • Hepsini Göster
    • Ya ozaman onlarla ayni seviyede oluruz, polis bizim tehditleride göz önünde bulundurur ha polis bir şey yapamazsa ozaman devreye bizim adamlari sokucaz valla daha bizim ailenin erkekleri bilmiyor bilse gidip adami gebertirler kan çıkmasin diye polise biraktik

    • Aynen dogru olani yapmissiniz ama polis ise yaramassa sizinkiler girsin araya

  • bence polise verdiysen hiç problem yok artık kendi korksun

    0|0
    0|0
  • konuyu bilmiyorum ama okuyunca harbiden merak ettim

    0|0
    0|0
  • Psikiyatrik bir rahatsızlığı olabilir

    0|0
    0|0
  • Sen yinede dikkatli ol!

    0|0
    0|0
  • ALLAH yardımcın olsun ve ALLAH hepimize hayırlı akıl fikir versin.

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 4

  • Başlığa kahkaha attım 😂 😂 😂 ne kadar kötü bir insanmış ya böyle insanlar var mı cidden

    0|0
    0|0
  • Yani umarım ciddi değildir. Memleket manyak dolu

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun. Allah'ından bulur, inşallah. Dikkat et kendine. (Birbirimizi tanımıyoruz ama arada rastlıyorum sana, öyle böyle bende öğrendim bir şekilde. İyi kızsın, umarım karşına iyi insanlar çıkar.)

    0|0
    0|0
  • Başlığa ne güldüm ya 😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...