Arkadaşlarınız eşiniz dostunuz tatile giderken, siz 50 derece sıcak odanızda arkalarından ne söylüyorsunuz?

Selam canımlar. Özellikle çalıştığı için veya yaz okulu vs gibi sebeplerden tatile gitmeyen/gidemeyen arkadaşlara soruyorum bu soruyu. Hani en yakın arkadaşınız size plajdan fotoğraf atıp 'sen olsan ne eğlenirdik be' diyor ya, hah işte o an ne söylemek istiyorsunuz?
Arkadaşlarınız eşiniz dostunuz tatile giderken, siz 50 derece sıcak odanızda arkalarından ne söylüyorsunuz?Önemli not: güzel dileklerimizi iletelim lütfen :)


4|1
32|47

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 46

  • Valla şu an Antalya'ya gidiyorum. Yarında plajdan atarım foto 😂 Ani bir kararla gittiğim için uçak bulamadım. Seksi bir otobüs buldum ama

    http://i.hizliresim.com/Zd5rL0.jpg

    1|1
    0|0
  • Tam benlik bir soru. Valla tabi içimde burukluk oluyor elbet. İşler güçler hayatım düzene girmeden tatili düşünemiyorum bile. O yüzden küçük emrah psikolojisine giriyorum veeee başımı öne eğiyorum maalesef:) Ama çaktırmıyorum tabi. Malzeme veriyorum onlara :)

    1|0
    0|0
    • Ayni ben :)

    • Yazık bize :)) tatilden ziyade maceracımısın adrenalin yüklü mü kanında :) yamaç paraşütü falan yapabilir misin yani ilgin var mı. Tatilden çok çok daha iyi deşarjz ediyor insani.

  • Vay hoyvan ogli hoyvanlar diyorum : ))

    3|0
    0|0
  • Bir şey söylemiyorum. Niye söyleyeyim ki? Herkesin hayatına kimse karışamaz :)

    2|1
    0|0
  • Tatile gidiyorum diyenlere
    inşallah tatil zehir olur diyorum içimden
    ehh suratımda gülümseme
    iyi tatiller diliyoruz :D

    1|0
    0|0
  • İsmail YK'dan "Allah belanı versin" şarkısını armağan ediyorum böyle insaflı arkadaşlarıma asd.

    1|0
    0|0
  • İyi tatiller diyorum.

    1|0
    0|0
  • Başıma geldide hatta beraber gidecektik ta aha yarın gidecez derken benim önemli işim çıktı işten dolayı. Ben gidemedim. Ve o bana resimlerini whatsapptan yolladığında yıkılıyordum resmen ve tek cevabım ona "Nasip değilmiş" diyordum oysaki o an kördüğüm duygaları tek kelimeyle kendimi teselli ediyordum

    1|0
    0|0
  • İstediğini vermiyorum öyle samimiyetsiz arkadaşların "keyfini çıkar iyi yapıyorsun" diyorum. Keyfi kaçıyor :)

    1|0
    0|0
  • Allaha emanetsiniz diyorum.

    1|0
    0|0
  • Valla ne deseler haklılar susup izlerim onları. İmkan olsa ben de gitsem tatile belki onlar gibi bende tatile gitmeyen arkadaşlarıma aynısını yapardım

    1|0
    0|0
  • Allah sizi alsın Allah şezlonglarınıza ateşler salsın Allah sizi... diyecek halim yok. Odamın bir köşesine havuz yaparım diğer köşesine çaça dansını yapabileceğim dans pişti bitti gitti...

    1|0
    0|0
  • Islerim neden'i ile arkadaslarimla tam bir tatile gidemiyorum sadece iki gun katilabilirim veya hic.

    Tatil'den önce herzaman islerim öncelik tasir. Arkadaslarim'da olsa, resim yollamazlar. Yollarlarsa Hotelden onlari attiririm. :)))

    1|0
    0|0
  • allah belanızı versin denizin ortasında donunuz düşsün bikininiz kopsun havlu getireniniz olmasın insallah

    1|0
    0|0
  • ne şanslı

    1|0
    0|0
  • Yandım aneyyyy diyorum

    1|0
    0|0
  • Bisi söylemiyorum penti

    1|0
    0|0
  • Fakir ya bunlar. Tatile falan gidemiyorlar yazık :P

    1|0
    0|0
  • Gelirken taş getirmelerini istiyorum.

    1|0
    0|0
  • Allahınız var mı?

    1|0
    0|0
  • Vay mk.. !!! :@ :/
    (Cevabımı kaldırmayın admin hanım :/ küfür değil lafın gelişi :) )

    1|0
    0|0
  • ne diyelim yolları açık olsun

    1|0
    0|0
  • Hicbisi

    1|0
    0|0
  • Genelde arkasından söylenen oluyoruz

    1|0
    0|0
  • 50 derece calisiyom millet tatilde :)

    1|0
    0|0
  • Yemin ediyorum nispet yapanlara dayanamam buraya geldiğinde hesabını sorarım ağır bir sekilde -_-

    1|0
    0|0
  • Benim için de eğlenin. :D

    1|0
    0|0
  • sıra bizede gelecektir :) cırcır böceği yazın öter kışın söner ^^

    1|0
    0|0
  • iyi eğlenceler:D

    1|0
    0|0
  • Şezlonglarınin ayakları kırılır innnnnşallah 😃😂

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 31

  • Canlari sagolsun diyorum :))

    Ama aklima geldi simdi.. ben tatil beldesi sayilabilecek bir sehirden baska bir sehire tasinmistim ve arkadaslar surekli ordan resimler paylasiyordu Facebook'da, dayanamamis dondurmustum hesabimi, belki kiskandim belki ozledim artik emin degilim.. :))

    1|0
    0|0
  • Yok valla o an aklımdan ne geçiyorsa söylüyorum.
    "Sen oralarda eğlen ben de burada kitap okuyup örgü öreyim zalımın kızı."
    Tabii bir gönlümü almalar bir pohpohlamalar. Yumuşacık uyuyorum o gece.

    1|0
    0|0
  • Ağzının ortasına kürekle vurmak isteyerek; siz tatilinizin tadını çıkarın diyerekten iyi dileklerimi sunarım.

    1|0
    0|0
  • Deniz kıyısında çalışıyorum, önümde bikiniler ile geziliyor ama bana sorsanız daha hic denize gitmedim. :)
    Arkadaşlarımın gitmesi bir kenara, önünde deniz olupta bugün 56 derece altında çalışmak daha daha zor.!

    1|0
    0|0
    • Ay evet benceni okumustum Allah kolaylik versin kirciceem seninki hakikaten cok daha zor. Aksamlari bir iki kulaç at yahu :)

    • Çok teşekkür ederim canım benim, akşam gitmek iyi fikir evet 😀

  • Ben gittim geldim. Bida gidicem sjsjsj bir sey dusunmuyorum 😂 ama hepsine denizde bogulmadan gelmeyin yazdım. Tamamen iyi niyetim 😒

    1|0
    0|0
  • Beni bırakıp girmeyin.
    Terkedilmiş hissederim

    1|0
    0|0
  • Beter olsunlar ya 😂

    1|0
    0|0
  • Keyfinize bakin :/
    Klima ile cok egleniyoruz

    1|0
    0|0
  • Hiçbirşey demem

    1|0
    0|0
  • Onlar geri döndükten sonra ben gideceğim için her dakika onları, "Deniz ne güzel yeeeağ" temalı mesajlarımla taciz edeceğim 8)

    1|0
    0|0
  • Bir hafta önce çocuklarım babalaryla tatile gitti. Ben evde bicare kimsesemiz kaldim 😳 dkda 10 foto attılar anne baaakkkk diyerekten :)) onlar mutlu olunca bende oluyorum.

    Hem bizim neyimize tatil? Çalış bakalım çalış..

    1|0
    0|0
    • Buradan talihsiz butun emekci kardeslerimi selamliyorum :)

  • Neden ben? Diye tekrar tekrar soruyorum 😕

    1|1
    0|0
  • İyi tatiller derim 😂

    1|1
    0|0
  • Hayırlısı be gülüm

    1|0
    0|0
  • 'Yerime de eglen'diyorum icimde kotulugun k'si yok😂

    1|0
    0|0
  • Bisey demen ya

    1|0
    0|0
  • Böyle iyi deniz falan.

    1|0
    0|0
  • Allah'a şükür arkadaşlarımın tatile gidecek parası yok 😀

    1|0
    0|0
  • Tatile gitmeyi sevmem.

    1|0
    0|0
    • Aa neden? İlk kez bunu diyen birini gordum.

    • :D insanlar ile içiçe olamam pek. Yalnız da gitmeyi sevmem. :/ Tuhaf hissediyorum bilmem ki.

  • bayansa umarım regl olursun diyorum..;)

    1|1
    0|0
  • mutlu ol :)

    1|0
    0|0
  • Nereye gidersen git ama bana birsey deme söyleme kendine sakla.

    1|0
    0|0
  • Bana ne milletin tatilinden güle güle

    2|0
    0|0
  • Bir şey demiyorum bende gidicem nihayetinde

    1|0
    0|0
  • kimseyi kıskanmam çok şükür iyi eğlenirler inşallah derim kendi hayatıma bakarım

    1|0
    0|0
  • Ben gayet memnunum halimden evimde çok güzel tatilimi yapıyorum o yüzden kimseye de sövmüyorum 😄😄

    1|0
    0|0
  • ben zaten tatıl gıbı bır sehırdeyım ve odamda serın D:

    1|0
    0|0
  • Küfür 😂

    1|0
    0|0
  • İsyan şarkısını açıp snap yolluyorum 😢

    1|0
    0|0
  • Mejnuna aynen katılıyorum😒😤

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...