Örümcek sever üye gene karşınızda :D hadi herkes en sevdigi hayvani yazsın?

Örümcek sever üye gene karşınızda :D hadi herkes en sevdigi hayvani yazsın?
Geçen sefer sorduğumda oyuncak diyenler olmustu bunada oyuncak demezsiniz artık. :D buda benim enteresan hobim. Siz neler besliyosunuz ya da seviyorsunuz bakalım? :D


0|0
20|31

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Çok iğrenç ama ya manyak misin 😔 kedi severim

    0|0
    0|0
    • Bem seviyorum ama :D benide kediler korkutuyor

    • Keşke resmi koymasaydin aklım gitti 😄 kedi sevilmez mi çok tatlılar yumuşacık 😄

Erkekler Ne Diyor 30

  • Maymun

    0|0
    0|0
  • Bu bencemi okur musun 😂 bunları seviyor musun 😄

    www.kizlarsoruyor.com/.../a66336-kizlarin-korkmadigi-bocekler

    0|0
    0|0
  • Ben daha çok iletişim kurabileceğim canlıları severim. Kedi, köpek gibi sıcakkanlı insana karşılık veren hatta oynayanlar yani. Yoksa kendi halinde takılan bir böcek ya da hayvan ilgimi çekmez.

    0|0
    0|0
  • panda

    0|0
    0|0
  • Ye onu

    0|0
    0|0
  • Meymun besliyorum ben kapuçin maymunu 😂😊

    0|0
    0|0
  • extrem olarak bukalemun besledim ama sevimli kalır bunun yanında bunelen iğrenç bişey böcek hiç sevmem

    0|0
    0|0
  • Örümcek fobim var benim 1 ay komada yatmıştım ısırmıştı beni. Bende akrep severşm 3 tane akrebim vardı evde kavga çıktı annem korkuyoru saldım

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum bocek turlerini

    0|0
    0|0
  • Örümcek fobim var. Resme bakmam biraz zaman aldı. Bakınca kötü oldum. Gerçekte görsem ne olur acaba.

    0|0
    0|0
  • Örümcek fobim var benim gördüğüm yeri terk ederim.

    0|0
    0|0
  • ben kendime zor bakıyorum bide hayvana mı bakıcam :D

    0|0
    0|0
  • adı ne bunun?

    0|0
    0|0
  • kedi severim 😄

    0|0
    0|0
  • Tarantula mı o

    0|0
    0|0
  • Komodo Ejderi seviyorum ben. beraber yatıyoruz felan sahile dolaştırmaya felan çıkarıyorum

    0|0
    0|0
  • Bir an gerildim ^^ Örümcekle aram hiç iyi değil ^^

    0|0
    0|0
  • Köpek severim

    0|0
    0|0
  • bald eagle

    0|0
    0|0
  • Bu kadar ilginc hobim yok :D

    0|0
    0|0
  • Ölümüne Kartal ölümüne Beşiktaş

    0|0
    0|0
  • Husky ler

    0|0
    0|0
  • Burda öyle örümcek nah bulursun. Arizona dan mı getirttin

    0|0
    0|0
  • Kizim ne cekiyon o cesaret bende yok allahama

    0|0
    0|0
  • akbaba severim :)

    0|0
    0|0
  • Duboisi Maswa ve Bulombora

    0|0
    0|0
  • kopek besliyorum ama elimde olsa vahşi bir timberkurdunu beslemeyi isterdim :Dasda

    0|0
    0|0
  • korktum len

    0|0
    0|0
  • Isırıyomu o, ben evde beslemeyi sevmem hiçbi hayvanı herkes doğasında takılsın

    0|0
    0|0
    • Isirir

    • Hepsini Göster
    • Beni taniyo bisey yapmaz

    • Hayvan nasıl tanısın :)

Kızlar Ne Diyor 19

  • Balık besliyorum ama en sevdiğim hayvan ördek, kedi ve koyun.

    0|0
    0|0
  • Penguen😍🐧

    0|0
    0|0
  • Çok korkunç o örümcek 😀
    Uğur böceğini severim ben 😊

    0|0
    0|0
  • Manyak mısın kizz

    0|0
    0|0
  • Ya ben minnakları görünce bile ağlıyorum sanırım bunda bayılırım ölürüm net 😄

    0|0
    0|0
  • Orangutan.

    0|0
    0|0
  • Yaa çok iç gıdıklayıcı😕

    0|0
    0|0
  • Dana

    0|0
    0|0
  • Bütün hayvanlari seviyorum

    0|0
    0|0
  • En korktuğum hayvan resme bakarken bile ağlayasım geliyor resmen canlı görsem kalpten giderim.

    0|0
    0|0
  • Kuş.😊🐦🐥

    0|0
    0|0
  • Balık <3

    0|0
    0|0
  • Oha bunu besliyor Musun 😳😳😳

    0|0
    0|0
  • Örümcek fobim var. Kaşınmaya başladım ve gece uyuyamicam kesin 😿

    0|0
    0|0
  • Ovvvv o ne korkmuyor musun

    0|0
    0|0
  • Bocekler hariç hepsi aşkımdır

    0|0
    0|0
  • Baykuş ve örümcek bende çok severim

    0|0
    0|0
    • Keşke baykuş beslemek yasal olsa ya kesin beslerdim çok güzeller

    • Aynen o kadar istiyorum ki... zaten annem örümcek beslemme izin vermiyo bari o yasal olaydı

  • Tavuk hariç bütün hayvanları severim 😒

    0|0
    0|0
  • kedi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...