Anne babanızın garip huyları var mı?

Mesela babama birisi konum olayını anlatmış biryere gittiğimde mesaj atıyo nerdesın falan bazen inanmıyo soyledıgım mekana konum at diyip duruyo adam çok kolpa hale geldi sizdede var mı böyle kolpalıklar?


0|0
18|4

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • babam haddinden fazla sinirli.
    ama harbidende haddinden fazla.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Bilmiyorum garip huyları varsa da bana normalleştiği için anlayamadım.

    0|1
    0|0
  • Mesela benim babam da bir uyusmazlik oldugunda genelde yanlış anlar

    0|1
    0|0
  • garip değil de annem çok cabuk küser

    0|1
    0|0
  • Var. Ergenlik çağına döndü adam. 😂😂 geçen gelmiş bana herkesin hayatina kimse karışamaz diyo 😂😂

    0|1
    0|0
  • Hayır yok

    0|1
    0|0
  • Annem face açma diyo 😁😁😁

    0|1
    0|0
  • annem direk görüntülü arıyor

    0|1
    0|0
  • Annem ruh hastası

    0|1
    0|0
  • annem üşümüyorum diyorum üşüyorsundur bilmiyorsun diyor 😳😳

    0|0
    0|0
  • Yok☺

    0|0
    0|0
  • Hayır çünkü evden dışarı çıktığım yok elfskdklsşkdfjdskghfjfds

    0|0
    0|0
  • kolpalık falan hiç hoş değil bunlar anne ve babalar için

    0|0
    0|0
  • Annem kendi facesinde beni paylaşmış geçen bu benim kızım ekleyin diye bide sürekli çirkin çıktığım fotoğrafları paylaşıyo kadın garip

    0|0
    0|0
  • 😅😅 hayir yok

    0|1
    0|0
  • Babam her şeyi abartarak anlatır

    0|1
    0|0
  • Wp de profil resmi değiştirmeyi öğrendi babam ve her saat başı değiştirip bana nasıl olmuş diye mesaj atıyor 😂😂😂 karşılıklı resim yorumu yapıyoruz artık 😂

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 3

  • klasik anne baba işte

    0|1
    0|0
  • annem ben bişeye Hayır dediğim zaman trip atar 😄

    0|1
    0|0
  • Babam sürekli bin kere şunu deim cümlesini kullanır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...