Hiç birisinin doğum günü için bir şeyler yaptınız mı?

Hiç birisinin doğum günü için bir şeyler yaptınız mı 🎊🎁🎉? Ben geçenlerde video hazırladım bunlar da Faillerim 😂😂😂😂😂😂


3|0
137|51

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 136

  • ben bir kaç kez bir şey yaptyım organize gibi arkadaşları sürpriz :)

    0|1
    0|0
  • Yaptım ☺

    0|1
    0|0
  • Hep arkadaşlarla kutlarız kendi aramızda.

    0|1
    0|0
  • Ay yok ben kimseye bir şey yapmadım :/ nicemutluserenererererö😅

    0|1
    0|0
  • Evet birkaç kisiye sürpriz doğum günü yapmıştım 😂

    0|1
    0|0
  • bende arkadasm ıcın hazrlamsdm vıdeo

    0|1
    0|0
  • Ancak yemek yaparim pasta yaparim daha ne yapayim

    0|1
    0|0
  • Yaptım

    0|1
    0|0
  • emegine saglik :)

    0|1
    0|0
  • Bende yapmıştım hatta kuzenlerle birlikte 50 tane deneme çekimi yapmıştık ve tuhaftı çünkü kuzenimin elinde tırpan vardı 😂😂

    0|1
    0|0
  • Kankiii doğum günüsuyle falan işim olmasss ama seninki dehset olmuş kankimsin diye demiyom çok tatlı çıkmişın yıkılıyosun o gözlüklereeee bittimm öldüm o gözluklere kime cektiysen bu videoyu çok sansli kerata bir insana video çekememek bu kadar yakısır şupersin en birincisin 😂😂😂😎😎

    0|1
    0|0
  • Evet yapmıştım.
    Sende kasma kendini, rahat ol yahu 😄

    0|1
    0|0
    • Kasmamıştım da o an o cümle çıkmadı ya napyım 😂

  • 6 Aydir hazirliyorum yazilar bitti tek daha kücük paketleri yapmam lazim. Nasip olursa Ekimde vericem.

    0|1
    0|0
  • Eski sevgilime çıkmadan önce bir süpriz hazırlayıp yapamamıştım.00.00da upuzun bir mesaj attım. Bize çift saati sipariş ettim saat ve bileklik alıp birde parfümle kalpli bir kutuya koymuştum. Okulda boş bir sınıfta onu çağırıp pasta kesecektim ve birsürü yiyecek hazırlayacaktım. Olmadı.

    0|1
    0|0
    • Yazıık, niye olmadı

    • Benimle bidaha konuşmak istemediğini söyledi bana aşık değildi ama öyle davranıyodu. bir çok kez gitti sonra döndü. Çıktık en son.2 hafta sürdü ve yine ayrıyız

    • Üzüldüm

  • Yaptım

    0|1
    0|0
  • Kardeşim için yaptım.

    0|1
    0|0
  • Sevgilim için yapmadıgım sey kalmadı.

    0|1
    0|0
  • yapmadım :D

    0|1
    0|0
  • Yok ya:)

    0|1
    0|0
  • Yapmadım.

    0|1
    0|0
  • Sevmiorm özel günleri

    0|1
    0|0
  • Yok yapmadım

    0|1
    0|0
  • Ahah süper yaa ilk attığında baya gülmüştüm 😄😄

    0|1
    0|0
  • Yapmışımdır çok sürpriz yapmayı falan sevmem de.

    0|1
    0|0
  • Hayır

    0|1
    0|0
  • Ben mi ah neler yapmadım ki.. tek tek supriz hazırladım yakınlarıma.. sonra doğum günü olan kişinin tüm yakın bulduğu insanları toplayıp kesit kesit video çekerek editledim harika şeyler çıktı ortaya. Karşılığında birşey beklemedim sadece kutlamalar yeterdi. Ama onu bile unuttular be. Ben neymişim..

    0|1
    0|0
  • Hayir

    0|1
    0|0
  • Evet parti organize etmiştim :)

    0|1
    0|0
  • Cooook sefer

    0|1
    0|0
  • Evet yaptım

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    106

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 51

  • Iş arkadaşımız için is yerinde bir kutlama yapacaktık. Patron onu dışarı gönderdi. 1 saat falan gelmicekti. Bu sırada bizde pastydi falan o işleri ayarlicaktik. Bu işi hemen halletmiş erken geldi. Baktık bulvarı karşısında geliyor çıktım dışarı. Işyerinde çalışan melisa diye bir kiz vardı. O dedim sana aşık. Şöyle böyle derken derken 20 dakika falan oyaladim😆😆 sonra mesaj attılar aldım içeri götürdüm. Hatiram bu kanka. Birşeyler yaptım bende. Ve ilk defa birinin doğum gününe katıldım. ( sınıfta toplu kutlanan bir iki tanesi hariç. Özel olarak ilk defa orda bulunmam istendi)

    0|1
    0|0
  • yaptım, severim sürpriz yapmayı. fdjs

    0|1
    0|0
  • Yaptım, geçen de yapıyodum çok az kalmıştı olmadı sonra başka sebeplerden. Kısmet. Yapın ama sevindirin insanları. Ama video hazırlamak nedir ya lisede miyiz?

    0|1
    0|0
  • Hediye almışlığım olmuştue

    0|1
    0|0
  • Yapmadım kanks

    0|1
    0|0
  • Yapmadm

    0|2
    0|0
  • spiker olduğunu düşünemiyorum bro :D :D

    0|2
    0|0
    • Bende düşünemedim 😂 Ya o an o cümle çıkmadı çok garip 😂

  • Arkadaşımın sevgilisinin doğumgünü için birşeyler yapmıştık en eğlenceliside gece yarısı evi toplarken onlarca balonu 4. Kattan aşagıya atıp bütün sokağı patlama sesine camlara dökmüştük :) allahtan günübirlik evdi :D

    0|1
    0|0
  • Mekanin ust katini kapatmisligim vardi :D

    0|1
    0|0
  • yaptım

    0|1
    0|0
  • Ne gibi birşey?

    0|1
    0|0
  • Evet.

    0|1
    0|0
  • Saçma sapan hareketler

    Yapmadım yapmam.

    0|1
    0|0
  • Hayır kimse için uğraşamam

    0|1
    0|0
  • Yaptık bir şeyler.

    0|1
    0|0
  • Evet annemin

    0|1
    0|0
  • Ev arkadaşım için yaptım

    0|1
    0|0
  • Evet yaptim

    0|1
    0|0
  • Gitar caldi. Sarki soledim mekani ayarladim

    0|1
    0|0
  • Yaptim ama bana yapilmadi hic

    0|1
    0|0
  • O değlde bilader ne diyon sen videoda sjdjs

    0|1
    0|0
  • Yapmadim

    0|1
    0|0
  • Pasta yedim.

    0|1
    0|0
  • Yapmadım

    0|1
    0|0
  • Hayır yapmadım

    0|1
    0|0
  • Hazırladım tabi

    0|1
    0|0
  • Yapmadım.

    0|1
    0|0
  • Facebook haric evet

    0|1
    0|0
  • evet yaptım arkadaşlar icin

    0|1
    0|0
  • Yapmadım

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    21
Yükleniyor...