Nolur bakın annemle kavga ettim?

Okullar tatil olunca annemle birlikte iplik fabrikasında çalışayım dedim. 4 gündür çalışıyodum. Ramazan dolayısıyla sahurdan öğle saat 1 e kadar. Bugün de gittik annemle ama dün beni iftar yemeğine bir akrabaya zorla götürdü geldigimizde de geçti 1 saat uyuyabildim ondan önceki günde 2 saat. Cidden gözlerim şişmişti kanlanmisti her neyse bugün sahura da kalkamadan ise gittim orda da uykusuz ve açığın verdiği huzursuzlukla anneme suç buldum. 1 saat içinde ne kolumu kaldıracak ne de gözümü açacak halim vardı ağlayarak çalıştım sonunda dayanamadım çıktım işten direkt. Annem peşimden geldi ben patrona arkadaşlarıma ne dicem dedi ben ona cevap vermeden indim aşağı. Cebimde para yoktu 1 saatlik yol yürüyüp eve gittim yol boyunca anneme sinirliydim ama eve gelince onu haklı buldum. Şimdi işyerinde rezil oldum ayrıca işimi de yarım bıraktım oraya geri dönemem. Ama paramla anneme büyük b i hediye alıcaktım kalbi kırılmıştır onun. Şimdi ben napıcam bana akıl verin?


0|1
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Anne bu özür dile afeder sen işine geri dön patrondanda oructan dolayı çok kötü oldum ondan gittim de anlayışla karşılayacaklardır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tamam da siz misafirlikte akrabalarınızda sabaha kadar mı kaldınız 1 saat uyuyabildim geç geldik yazmışsın? Yani önceki gün de 2 saat uyuyabildim yazmışsın? Neden o kadar az uyudun?

    0|0
    0|0
    • Bir gün okula gittim işlerim vardı kayıt için çok uğraştım zamanım olmadı. Dün de akrabalarda uyuyamadım cunku halden anlamıyorlar. Nolucak hadi konuşalım ne uykusu bize ayıp olur dediler uyutmadılar. 1 de ordan çıktık 1 saat yol sürdü neredeyse zaten 3 buçukta da iş başı yapıyoruz vaktim olmadı

    • Bana ne okulu anlatıyorsun? Okula gece mi gittin? Gece akrabalarda mı kalıyorsun? İş başını gece 3 buçukta mı yapıyorsunuz? E öyle ise işten erken çıkıyor olmanız gerekir?

    • Sanırım işten çıkınca uyuman gereken yerde başka işler halletmişsin. Annene bu durumu anlat ya da başka bir saat diliminde çalış. :/

Yükleniyor...