Selam arkadaşlar annem odada sessizce ağlıyor?

Ama nedenini bilmiyorum nasil öğrenebiiirim sorunu annem kirk bes yasinda.


1|0
18|7

En İyi Kız Görüşü

  • Önce kapıyı tıklat. izin verirse gir
    Vermezse anne seni merak ettim müsait olunca konusalım de ve git.
    İzin verdi diyelim. Aglaması bitene kadar konusma ama dokunup sarılabilirsin. daha sonra paylaşmak isteyip istemediğini sor..
    Uzuldum. umarım iyidir

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Yanında gidip ona hiç verip susturmakla başlayabilirsin. Yardım edebileceğin bir şey var mı sor. Cevap vermeyecektir. Biraz alttan al. anlatırım rahatlayacagini falan anlat. Belki anlatır. Anlatmazsada anlatmak isterse dinleyebilecegini söyleyip çık. Ama eminim ki anlatır. Umarım önemsiz birşeydir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Peri menopoz tesiriyle duygusal dalgalanmalar yaşıyor olabileceği gibi, spesifik bir sebebi de bulunabilir...

    0|0
    0|0
  • git yanına konuş.

    0|0
    0|0
  • Bırak biraz ağlasın. Odadan çıktığında veya yarın sorarsın.

    0|0
    0|0
  • Yalnız kalıp ağlamak istiyorsa rahatsız etme sonra gidip konuşmaya çalış anlayışlı bir şekilde

    0|0
    0|0
  • neden bekliyosun? gidip konussana

    0|0
    0|0
  • Git sor

    1|0
    0|0
  • Sorabilirsin

    0|0
    0|0
  • Allah yardimcisi olsun. Bence biraz rahat birak sonra gidip saril sor ne oldu diye.

    0|0
    0|0
  • odadan çıktığında hayırdır canın neye sıkıldı de. sen benim annemsin koşulsuz her zaman yanındayım. bana derini anlatabilirsin. de. konuşmak istemezse. istediğin zaman konuşabilirsin dinlerin varsa yapabileceğim bişey yaparım de... sarıl öp bide...

    0|0
    0|0
  • Konuşmaya dene benide çok üzülüyosun ne oldu masum bir dille sor anneler çoçuklarına kıyamaz

    0|0
    0|0
  • gidip konusma bişey de deme şimdilik

    0|0
    0|0
  • Yanına git bana söyleyebilirsin de yalnız bırakma anneni. Üzülmesine izin verme

    0|0
    0|0
  • Biraz ağlasın sonra sorarsın bir yarım saat sonra

    0|0
    0|0
  • nazikçe odaya gir anne bana söyleyebilirsin çok üzülüyorum fallan de :)

    0|0
    0|0
  • Sakince git konuş

    0|0
    0|0
  • Git konus bence belki canini sikan birseyler olmustur

    0|0
    0|0
  • Yanına git sen de ağla

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Anası babası sağ değilse onlar gelmiştir aklına geçmişte bişey hatırlamıştır olur öyle şeyler ama sor tabiki

    0|0
    0|0
  • benim annem aglicak ve ben burada olacam? Neden gidip sormuyorsun biz senle yasamiyoruz aile baglarini guclendir git sor annenden utanma

    0|0
    0|0
  • gidip sorarak.

    0|0
    0|0
  • Git yasla kafasini omzuna anlat de

    0|0
    0|0
  • Gidip sor haci. Bende annemin aglamasina hic dayanamam

    0|0
    0|0
  • yalnız bırakma git sor hocam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...