Bir olay anlatacağım bakarmısınız?

Annem kalp hastası günde 1 paket sigara içiyor. dün de üşütmüş hastaydı hastaneye götürdüm gece nöbetçi eczaneden de ilaçlarını aldım bugün dışarı çıkacaktım sırf hasta diye çıkmadım gelmiş bana komşunun yanında parmağını sallayarak ben bu günü unutmayacağım açmısın? susadın mı? diye sormadın falan diyor bende aç oturuyorum boynum ağrıyor seni dün hastaneye ben götürmedim mi ilacını ben almadım mı dedim ama nafile. sürekli bişeylerden şikayet ediyor 2500 lirayla geçinemiyor kafayı yiyeceğim yeter artık


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • Sakin ol unutma anneye yapılan yardım ve eziyet bu dünyada ödetilir annemdir de hastalık psikolojiyide etkiliyor büyükbüyük annem mesela çekilmez derecede dedikodu fessatlık yapıyor hemde o yaşında ama fark ediyoruz hepimiz yaşlılık butür şeyler doğurabiliypr bizde elimiDen geleni yapıyoruz ona buyüzden anlamaya çalış Aşlah sabır versin annemdir de geç ona açıkla istersen anne ben bunları yapıyprum seni seviyorum de sarıl anneler dayanamaz zaten :)

    0|0
    0|0
    • yaşlı değil ki annem ayrıca babam sırf geçimsizliğinden dolayı evden ayrıldı. ben kafayı yiyeceğim annemi seviyorum ama yeter artık çok bunaldım. anne de bir yere kadar yani

    • Herkea her şey biyere kadar ama inan onun sana yaptıklarını ödeyememişsin bile sabret kardeş olur şnşallah en güzel şeyler sıkma canını sakinlini koru belliki annen tahammülü zor biri ama senide o yetiştirdine göre hamurunda tahammül sınırının genişliğinden az da olsa katmıştır yaparsın sen

En İyi Erkek Görüşü

  • Hasta psikolojisi.. Allah sabır versin sana..

    0|1
    0|0
    • ya sürekli parasızlıktan şikayet ediyor babamla ayrıldılar 2500 lira nafaka alıyor ev kendinin babam evi de üzerine yaptı arabası da var ama yetiştiremiyor. evet bugün açmısın diye sormadım bişeye ihtiyacı olursa söyler diye. sinir oluyorum artık ya

    • Hepsini Göster
    • hep böyleydi bro babam evden ayrıldı geçimsizliği yüzünden. kendi akrabalarıyla da birçok kez kavga etti. daha 18 yaşındayım bana yazık değil mi içkim yok kızlara para yedirmem her gün dışarılarda sürtmem ama yine de yaranamıyorum serseri mi olmalıydım

    • Ya o zaman benim yapabileceğim birşey yok kanka. Babanın yanına tasinmayi dene. Olmadi evleneceksin dedigim gibi. İmkanım olsa gel beraber bekar evinde takılak dicem ama o da mumkun degil. Allah yardimcin olsun.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Yemek verdin mi o gun?

    0|0
    0|0
    • ben onu alt katta odasında uyuyor sanıyordum bütün gün ben de açtım boynum ağrıyordu bana söylese açım diye bir şekilde yemek olayını hallederdim hazırlardım yemeğini

    • Hepsini Göster
    • aklıma gelmedi ki :( ben artık gezmek dolaşmak istiyorum kız arkadaşım olsun istiyorum ama yok illa efendi olacağım ya

    • Bak bunu herkez ister ama sorumluluklarimiz var bu konuda yanliz deilsindir eminim bakmak zorundasin buralarda takilmaya sanallara bakmaya Cali's annene bakmanin munafakatini alirsin eminim

  • Evlen bence

    0|0
    0|0
    • yok daha erken 30 dan önce evlenmem herhalde daha 18 im. yurtdışına falan yerleşmeyi düşünüyorum okul bitecek daha kısacası daha var ona. sence hatalı ben miyim? ne yapacağım ben?

    • Hepsini Göster
    • ne yapmalıyım peki? annemin bu davranışlarından çok sıkıldım

    • Bilemiyorum zor bir durum bence evlen

  • Zor bir durum kendini yalnız hissediyor

    0|0
    0|0
    • tanıdık biri cevapladı sorumu :) ben ne yapabilirim peki bende yalnızım ama ne yapıyım etrafa sitem mi ediyim? hayır yaşlı da değil daha 41 yaşında

    • Kimsin acaba 😊
      Senin yapman gereken şey ona iyi davranmak ne isterse yapmak , elinden geldiğince tabii ki ama şimdi gidip karşısına "Anne , ben sana bu davranışın için kırıldım. Senin için elimden geleni yapıyorum çabalıyorum ama senden de biraz çaba bekliyorum." De ve yukarıda yazdıklarını uygun bir dille anlat. Gençmiş de aslında

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...