Kadınlar hamile kalmasın diye içtikleri hap caiz mi sizce ? Yoksa oda kürtaj gibi cinayete mi giriyor?

Kadınlar hamile kalmasın diye içtikleri hap caiz mi sizce? Yoksa oda kürtaj gibi cinayete mi giriyor? Bilgili insanlar varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim :) dinen hükmünü fetvası var mı onu soruyorum
Not : Bilgilenme amaçlı soruyorum özgür hayat saçmalıklarını yayacak arkadaşlar yazmasın başka yerde yaşasınlar özgürlüklerini.


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

  • fetva olarak algılamayın ama kişisel düşünceme göre bu haplar zaten yumurtalığın döllenmesini engelliyor. yani dışarı boşalmakla aynı işi yapıyor. daha döllenmemiş yumurtadan çocuk olmayacağı için cinayet yok ortada. sadece spermler ölüyor o da zaten kendi kendine yapsanda ölüyor...

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiçbir şey oluşmadan hormonları etkilediği için kürtaj gibi cinayet değil hap kullanmak.

    2|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yalnis biliyorsam düzeltin. gercek hristiyanlikta korunma caiz degil diye biliyorum ama bizim dinimizce bir sakincasi yok, iyiki yok yoksa düsünemiyorum halimizi:)

    0|1
    0|0
  • Cenin anne karnina dusmeden hapla engellendigi icin bir sorun olmadigini biliyorum cenin anne karnina dustukten sonra yapilan islemler kurtaja bebek cinayetine girer ama tabiki diyanet gibi bir yerden igrenmek daha saglikli olur

    0|1
    0|0
  • hayir gunahi yok sonucta cenin olma halinde degil ruh uflenmis degil...

    0|1
    0|0
  • düşünerek de bulabiliriz bunu eğer sağlık sorunu varsa girmez bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Heralde caiz değil allahın yarattığı bir canı onlar kim ki sonlandırıyor bu tecavüz içinde geçerlidir tecavüze uğruyorsan o çocuğun günahi ne mesela değil mi kadinlarin seçmeye nefes almaya dahi hakki yoktur oturun doğurun lan patır patır.

    0|0
    0|0
    • evlilikte kullanılacakları soruyorum kardşeim konuyu saptırma sonuçta oluşum olmadan engelleniyor belki o sebepten caiz olabilir diye düşündüm

Yükleniyor...