Atatürk ü Allah gibi gören kesim?

Ya gençler nedir bu tabiri caizse Atatürk e tapma olayları şimdi buraya olmasaydı olmazdık vs. Yazacak olanlar hiç zahmet etmesin. Tamam adam iyi şeyler yapmış olabilir. Ama biri çıkıp yaziyor ki keşke şu kapalılar olmasa atam ne güzel kıyafet reform u getirmiş bilmem ne yok iste ben atam için ölürüm bilmem ne nedir yani bu aşk sevgi biri açıklasın adam akıllı MANTIKLI?

Not:başörtülü değilim

Güncellemeler:
Millet buraya Tayyip i yazmayın ya onu böyle taparcasına sevenlere de tepkim aynı akpli filan değilim ahha tepki yağmış hepsi aynı bokun laciverti 😂😂
O değil de bu Atatürkçüler neden böyleler kardesmmm sevmiyorum zorla mi yahu sevmek zorunda mıyım sanki Atatürke hakaret etmişim kufretmisim gibi konuşuyorlar

1|0
6|22

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Tayyibe tapan geri zekalılar la aynı kesimde olan canım ayrıca başkalarının yaptığı şeyleri övünmek özgüven eksikliğidir bu spor takımı falan tutmak da aynı şey yani genel olarak dünya da yine saygısızca aptal görüyorum niye geldim lan ben bu dünyaya

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Bu provakortlerin soru sormasına neden izin veriliyor ki...

    0|1
    0|0
    • çünkü bu site adil değil

    • Hepsini Göster
    • mantık şu birileri tayip le Atatürk'ü kıyasladığı zaman bizde Atatürk'ü savunmayı oldukça abartırız bunun nedeni koskoca bir orduya liderlik etmiş bir adamı basit bir siyasi liderle kıyaslanmasıdır

    • @hasangnc pardon kim Atatürk le Tayyip Erdoğan i kıyasladi 😂😂

  • Keşke şu kapalılar olmasa diyenler Atatürk'ün anasına hakaret ederler. Ki onların amacı Atatürk değil başka bişe.

    0|0
    0|0
    • Nedir

    • Amaç dine düşmanlık öyle diyenlerin. Atatürk çarşaf harici hiç bir başörtüsüne yasak getirmemiştir.

  • Bize kac milyon km2 topragi miras birakmis bir insana karsiliksiz minnet ve sevgi duymak farkli

    O birakilan topragi hice sayarak gormezden gelerek %5 ine yol yapani peygamber gibi gorup ona zevce olmak isteyenler onun icin olurum diyenler kafadan bisey uydursa sorgulamadan dogru diyenler kisaca sorgulamadan AKADA BOKADA padisahim cok yasa diyenleride ben anlamiyorum. Boyle birine g o t kili olup kendini pesges cekenleride anlamiyorum

    Sende karsiliksiz sevgi ve yapilanlar dogrultusunda duyulan minnet ve saygiyi tapmak olarak degerlendirme aralarindaki farki oku ogren bence

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
    • Tayyip Erdoğan u sormuyorum o da aynı şekilde zaten hatta belki daha beterler onu savunanlar ama Atatürk un yolundan giden insanlar en azindan biraz bilgili mantıklı ama körü körüne bağlılar onlarda mesela İslama cok aykırılar inansalar bile çok uzaklar sanki onlar için Atatürk Allah

  • Sen takma onlara kanks işine bak

    1|0
    0|0
  • Öyle birine ata deki , Peygamber övgüsü almış olsun.

    0|1
    0|0
    • Almış mı? 😂

    • Hepsini Göster
    • Abin değilim ben senin. Şimdi sus.

    • Tamam kardessssimm😂

  • Atatürkü kim ne kadar tanıyor ln. O yaptı dediğiniz bir çok din karşıtı faaliyeti ınönü ve alevi paşalar yaptı

    0|0
    0|0
    • Hi aleviler bok atmadan da duramazsiniz Atatürk un dünyanın en iyi insaniydi kardeş namazlari da ona bakarak kılın

    • Git kumda oyna be safinaza bak bana akıl satıyor

    • Sen kimsin de bana akıl satıyor diyi ya ahahaha 😂😂😂😂

  • Dogeu degil yaptiklari

    0|0
    0|0
  • onlara söylemek istediğim çok sey aslında

    0|0
    0|0
  • Ülke öyle ön yargılı ki not: olarak baş örtülü değilim diye yazmak zorunda hissetmiş. Şimdi bu durum sorun senin zihninde mi yoksa koktuğun zihinlerde mi?

    0|0
    0|0
    • Yok başörtülü değilimi belirttim ki sadece dinen düşünülmesin diye Atatürk e duyulan bu aşırı sevginin sebebi nedir bu soru daha ön plana çıksın diye ülkeye karşı ön yargılıyim elbette neden olmayayım ki Tayyip Erdoğanla ilgili tek bir kelime yazmama rağmen herkes Tayyipnde tapani cok yazmaya başladı ve hatta daha aonrasinda Tayyip Erdoğanla Atatürk u nasıl kiyaslarsin diye bile tepki aldım ki soruma bakıyoruz tek kelime yok😂
      Tayyip Erdoğana tapanlarda Atatürke e tapanlarda aynı benim için en başta da dediğim gibi bu aşırı sevgi sebebi nedir böyle aşk dolu yaklaşmak iste oleyim ben onun uğruna ona kurban olurum filan bu edalar nedir diyorum?

    • İşte aynı şeyi dedim. Dinen düşünürler diye belirtmek zorunda kaldın. Her neyse Allah herkese düşünebilme kapasitesi versin diye dua edelim :)

  • kendi tanrini sevmeyen bir hiyarsin.

    0|0
    0|0
    • Ya bir sktr gttt ne alakasi var simdi mantığa bak

  • boş kesimden insanların çıkardıkları akımlara kapılma ne derece boş bir iştir. atatürke, sana Allah gibi tapıyorum denilse, samimi söylüyorum alın götürün bunu karşımdan derdi...

    0|0
    0|0
  • Atatürk ülkenin kurucusudur en büyük liderdir Allah gibi görmek diye bir şey yok ne hadimize boş yapmayın

    0|0
    0|0
  • Atatürk olmasaydı belki başka bir lider olacaktı bunu bilemeyiz ama onun gibi biri olmasaydı şu an Güney Afrika vs sömürülmüş ülkeler gibi ülke benliğinden kopardı. Sabahları ingiliz kahvaltısı yapıyor pazar günleri kiliseye gidiyor olurduk.

    0|0
    0|0
    • Atatürk'ü kimse sevmek zorunda değil ama şu toprakları kurtaranların her birini unutmamak bizim vazifemiz başta Atatürk tabii ki lider olarak hiç unutulmayacak.

  • Atatürk için ölmek tayİp için ölmekten iyidir https://www.youtube.com/watch?v=W6rHU6JDJpQ

    0|0
    0|0
  • oda bir şeymi RTE dahaçok tapıyorlar

    0|0
    0|0
    • Onlardan aynı lacivertin boku

  • ben onlardan biriyim hayırdır ne olmuş? git ineğe tapın istersen sana ne?

    0|1
    0|0
    • ağzını topla canım kardeşim sana mı düşer insanların fikrini görüşlerini yargılamak?

    • Hepsini Göster
    • gel beraber yatalım anlatırım sana...

    • Arap özentileri nd ya sanki ne yazmışım da gerçekten bazılarınız da beyin yok vallahi yok hic birşeyi kabullenemiyorsunuz sevmiyorum sevmiyorum zoruna mı gitti ne oldu sevmek zorunda mıyım? 😂

  • Atatürke kimse tapmıyor bunu idda eden arkadaşlar Atatürkü tanrıymış gibi gösteren anti Atatürk çü yobazlardır aklınca diğer insanları Atatürkten soğutacaklar şunu anlayın artık

    0|0
    0|0
    • Ya ne alakası var kardeşim Atatürkü sevmeyen adamlar sırf Atatürk u kötü göstermek için tüm profillerini Atatürkle doldurup resmen Atatürkü bir sevgi yumağına mi alıyorlar bunun için uğraşıyorlar mi sence hayir tabikide uğraşmiyorlar bende bu düşünceye birden bire kapilmadim bir çok seye şahit oldum gözlemledim detayda da yazdığım gibi

    • Hepsini Göster
    • Bence farklı bur yerden girmeliydin konuya olmadı bu...

    • sana göre lmadı bana göre oldu hadi yaylan

  • Hepsi dar goruslu ve yenilige kapali insanlar sevmedigini soyleyincede saygi duymadan sovuyolar insan az saygili olur baska goruslere ama bunlarda oyle bisey yok

    0|0
    0|0
  • İnsanı putlaştırmaktan ötesi değil.

    0|0
    0|0
  • Valla ataturku allah gibi goren tapan yokta sadece sevgi ve minneti cok olan var... asil sen su akgencligin tayyipi peygamber ve ilah gibi gordugu kesin. tapma soz konusuysa bunu akgenclere sor...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bende ayni sekilde erdogan'in g*tunun kiliyim diyen kesimi anlayamiyorum. Herseyin asirisi fazla. Sevgininde.

    0|0
    0|0
    • Tabiki ayni sekilde onlarda öyle

  • Ben kapalı ve başörtülüyüm önceden belli bir kesim yüzünden atatürkü sevmezdim sonra oturdum araştırdım ve gerçekten muhtesem biriymiş her insan gibi hataları olmuştur tabiki ama şu an atatürkçüyüm diye gezenlerin dediklerideee atatürkü sevmeyenlerin dedikleride safsafatandan ibaret okuyun araştırın tarihi çok çarpıtanlar var yazık.

    0|1
    0|0
    • Tarihin en doğrusu nerden öğrenilir bayan?

    • Tarih kitaplarından ama kaynaklılar var hatta Atatürk tarihi için fotoğraflı olanlar bile var mesela Atatürkün 1930da amasya müftüsüyle çekildiği bir fotoğraf var müftü sarıklı filan sapka kanunundan 5 yıl sonraya ait bir fotoğraf birde ben sanslıyım bizim aile uzun yaşar daha geçen 116 yaşında bir nenemizi kaybettik benim annemin dayısının hocası Atatürkün davetlerine katılmış ve dayımız hala yaşar onun anlattıklarıda ortada gerçekten Atatürk anlatılanlar gibi birisi değilmiş ama şu an okulun verdiği bilgiler gerçek zaten kaynaklı hepsi okumak istersen oralardan yararlanabilirsin :)

  • haklısın

    0|0
    0|0
  • Aşırı sevgi

    0|0
    0|0
  • kafan güzel senin, Zübeyde Hanım da kapalıydı.
    Kaldı ki Atatürk'e değil de, RTE'ye tapan %50'lik bir koyun sürüsü var ülkemde.

    www.google.com.tr/imgres

    www.google.com.tr/imgres

    www.google.com.tr/imgres

    www.google.com.tr/search

    galeri13.uludagsozluk.com/.../...C4%B1_1023996.jpg

    0|0
    0|0
    • hepsine bak bakalım :)

    • Hepsini Göster
    • Bunu onlara sormadan ön yargından söylüyorsun sadece. Mesela bende Atatürk'ü seven bir insanım. Ama Allah falan nasıl bir benzetme allah aşkına? Deist bir insanım ama şu benzetme beni bile sinirlendiriyor.

    • Ya kime neye karşı ön yargı ya böyle böyle durumlarla karşılaştım sizce bu durum nedir yani siz nasıl karsiliyorusunuz diye soruyorum gerçekten kıtlık var

Yükleniyor...