Ramazan'da gece yarısı çalınan davuldan rahatsız oluyor musunuz?

Ramazan'da gece yarısı çalınan davuldan rahatsız oluyor musunuz?
Öncelikle herkese merhaba, aranıza yeni katıldım.☺️
Küçüklüğümden beri benim her duydugumda hoşuma gitmiş, Ramazan ayının coşkusunu daha fazla hissetmeme vesile olmuştur; her ne kadar gün geçtikçe bu maneviyatları yitirsek de.
Sizler de benim gibi hoşnut olanlardan mısınız, yoksa uykusu bölününce söylenene söylenene başını yastıgın altına gömenlerden mi?


0|1
2641

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Evet! Ama bence sorun degil. Boyle adetlerimizi kaybetmemeliyiz.. Emin olun ulkede yasarken sikayet ettigimiz bir cok seyi, yurt disinda biraz fazla kalinca ozluyoruz.. Özümüzde DNA' miza kazinmis bir kulturumuz var.. Sadece bu adetlerimizi kaybetmeden saygili sekilde surdurmeyi ogrenmeliyiz.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 40

  • bence kaybolmaya yüz tutmuş bir deyerimiz bizim bulundugumuz yerde de gezmiyolar su an ben bu olaya hasret kaldım bu sene en basıtı busene kiç kara göz ve hacıvat oynatıldımı ekranlarda ben hiç raslamadım bak o güzellikte kaybolup gitti millet seda sayan oldumu agzı acık izliyo ama

    1|0
    0|0
  • bir mani okusalar güzel güzel yok
    oyun havası calıyorlar namussuzlar
    dövecem birisini o olacak

    1|0
    0|0
  • bence kimseye zararı yok çalınması lazım
    o kadar çok rahatsızlık veren olaylar varki
    bir ay çalınsa ne olur ramazana özgü bir olay

    1|0
    0|0
  • yok oda parasını kaznıyor napsınn

    1|0
    0|0
  • Adamları seyretmek için balkona bile çıkarım bazen.😊

    1|0
    0|0
  • Zaten uyanık oluyorum. Benim için sıkıntı yok hoş geliyor.

    1|0
    0|0
  • Ramazanda davul sesi olmadan olmaz tabikide :D

    1|0
    0|0
  • Şöyle güzel şeyler çalsalar kafa utulemeyecekler
    https://youtu.be/tWyEZOUMFfU

    0|0
    0|0
  • Hg bnde yeniyim:) severim davulu renk katar sahura rahatsız etmez genelde uyuman zaten

    1|0
    0|0
  • gelenekler iyidir

    1|0
    0|0
  • çoğu zaman uyanmadığım için sorun olmuyor ancak olurda uyanıksam küfür ediyorum çünkü acayip derecede rahatsız edici buluyorum evimiz müstakil. Davulu evin içinde çalıyormuşçasına yankı yapıyor. Ayrıca bunu saygısızlık olarak görüyorum inancında ramazanda oruç tutmak olmayan insanları rahatsız etmenin ne anlamı var saatini kur ve sahura kalk.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • tabi rahatsız edici bir durum zaten kimsenin davulla uyandığı yok sırf çalmak için çalıyorlar.

    1|0
    0|0
  • Hayır severim ben

    0|0
    0|0
  • Duymuyorum ki hic :D

    0|0
    0|0
  • Uyumadığım için etkilemiyor pek

    0|0
    0|0
  • normalde olmam ama oturduğum yerde bolca roman var gece davulcu geçerken çağırıp roman havası çaldırıyolar her gece 15 20 dk hiç hoş olmuyo sadfklsjadfsad

    0|0
    0|0
  • calmıyo

    0|0
    0|0
  • Olmuyorum da geçen hafta bir gece hastanede kaldım gece hastanenin önünde hastaları uyandıracak derecede davul çaldılar okadar sinirlendimki ozaman

    0|0
    0|0
  • Ezana 15 dk kala gelen davulcuya bir kere ezan okunucak şimdi dedim.. Su içersin abi dedi 😕

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 25

  • Rahatsız oluyorum. Genel olarak rahatsız edici bir ses zaten bir de olmadık saatte calininca...

    Etik degil bir kere calinması.

    0|2
    0|0
    • sebeb ne adettir görenektir o

    • Hepsini Göster
    • :) görüntü kirliliğisin ben başımı cevirceksem eğer sende kulaklarını tıka ablaabi neolduğunuz belli değil ayrıca psokolog asistanıyım siz gibi seksten para kazanmıyorum karşı cinse bayanmı demek iyi kadınmı bunu öğren bakalım

    • @FTRaşkdansabıkalı bayan ve kadin farkini bilmeyen psikolog :D ben seksten para kazanmiyorum ama sen eminim para karsiligi iliski yasiyorsun kadinlarla.

      Ben seni rahatsiz etmiyorum, sen rahatsiz oluyorsun. Ama davulcu gelip beni rahatsiz ediyor. Idrak problemin mi var? Benim sismanlari goruntu kirliligi olarak gormem sismanlarin sokaga cikma hakkina engel olamaz. Git kendini gelistir öyle gel. Kadin kadindir, bayan babandir.

  • Hoşlanmıyorum. Sebebi de şudur, benim büyük anneannem uyurken davul sesine aniden korkarak uyanıp, kalp krizinden vefat etti. Yaşlısı mi var, hastası mi var, çocuğu mu var düşünmeden yapılan bir şey bence. Sonuçta alarm denen bir şey var artık. İsteyen alarm sesini davul yapabilir diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Rahatsız falan olmam ama bizim burda calmıyorlar sjjsjs 😊

    0|0
    0|0
  • Tabiki hosnut olurum degerlerimizin kaybolmadigini gordukce mutlu oluyorum

    1|0
    0|0
  • Dans ederim duyunca 💃🏻

    1|0
    0|0
  • Benim hosuma gidiyor :)

    1|0
    0|0
  • benım hoşuma gıdıyo şahsen

    1|0
    0|0
  • Rahatsız oluyorum maalesef

    0|0
    0|0
  • Ben davulcudan önce kalkiyorum ben yemeğimi yerken o geçiyor hiçde rahatsiz olmuyorum çok guzel birşey...

    0|0
    0|0
  • Hayir çünkü calmiyor

    0|0
    0|0
  • O saatte çoğu insan gibi uyumadığım için uykum bölünmüyor.
    Davul sesinden korkan küçük çocuklar, bebekler var.
    Ve hasta insanlar.
    Kimsenin de o sesle uyandığı yok.
    Hoş bir ses değil rahatsız ettiğini söyleyebilirim.

    0|0
    0|0
  • Evim 7. katta olduğu için duymuyorum sayılır.

    0|1
    0|0
  • Olmuyorum

    0|0
    0|0
  • Rahatsız olmuyorum

    0|0
    0|0
  • Hayvan gibi çalıyorlar

    0|0
    0|0
  • sahura kalkma saatinden 1 saat önce başlayınca ister istemez bir sövüyor insan

    0|0
    0|0
    • Haha epey yer dolandıkları için kimisine erken denk geliyor mecbur ☺️

  • Hayir olmuyorum bilhassa hosuma gidiyor

    0|0
    0|0
  • Sitede davul yok

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5
Yükleniyor...