İnsanlara kendilerini kötü hissettirmekte ne kadar başarılısınız?

Bazı insanlar olur kolayca kilo almışsın, solgun görünüyorsun, sesin kısılmış, şuranda sivilce çıkmış diyebiliyorlar kolayca. Ben geçen kuzenime yapmak istedim aynısını, o bana yaptığı için. Ama kendimi çok kötü hissettim. Yapanlar nasıl yapıyor?

  • Çok
    A seç
  • Hiç
    B seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|1
2029

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben yapmıyorum. Kimse mükemmel olmak zorunda değil ki. Zaten sistem yeterince kafamızda olması gereken imajı çiziyor. Niye insanların kalbini kırayım.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Samimiysem doğruyu söylerim.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • Korkuyorum öyle şeyler demekten. Dediğimi de, kötü hissettirdiğimi de hatırlamıyorum.

    Kalp kırmak kadar kötü bir şey daha var mı?

    1|0
    0|0
  • Onlar duygusuz. Onlar Zalim.
    Sen istesen de öyle olamazsın.
    Allah her daim iyilik versin.

    1|1
    0|0
  • İstersem gayet iyi başarırım ama bunu isteyecek raddeye gelmiş olmam lazım, ki sabrı yüksek bir adamımdır.

    1|0
    0|0
  • çok yakınımsa söylerim, o da bozulmaz zaten.
    aramızda mesafe olan adamı uyarmam bile belki, aynaya bakınca görsün.

    1|0
    0|0
  • yapmak istersem fena yaparım ama tercihim iyi hissettirmekten yanadır.

    1|0
    0|0
  • sesin kısılmış suranda sivilce çıkmış gibi cümlelerle alınan biri aşırı alıngan biridir kendini toplaması lazım.

    0|0
    0|0
  • Genelde yapıcıyımdır. Ama bazen öyle kasılıyorlar ki insanlar. Görüyorum mesela çevremde biri ötekini yerin dibine sokuyor falan o durumda hiiiç acımam milletin içinde dövmekten beter ederim.

    0|0
    0|0
  • Onu sitede yapiyorum genelde engelliyolar :D

    0|0
    0|0
  • evet durduk yere yapmam ama karşılık olarak olabilir o konuda iyiyim karşımdakinin moralini bozmak istersem bozarım :d

    0|0
    0|0
  • Öyle bişey yapmıyorum

    0|0
    0|0
  • Oldukça.

    0|0
    0|0
  • Ilgilendirmiyor pek beni..

    0|0
    0|0
  • Eğer biri bana karşı oynarsa ben ona daha çok oynarım ve maçı kazanırım :D

    0|0
    0|0
  • istemediğim bişey başarılı değilim olmak da istemem

    0|0
    0|0
  • yapmıyorum öyle

    0|0
    0|0
  • ben umursamadıgım kişilere derim

    0|0
    0|0
  • Hissettirmemeye çalışırım

    0|0
    0|0
  • Gerçekler genelde can acıtır

    #YüreğiSızlayanAdam

    0|0
    0|0
  • Siyah kanatlarimi açtiğimda bir insani felakete bile sürükleyebilirim.

    0|0
    0|0
  • Insanlari uzecek kiracak hic bir davranista bulunmam

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 19

  • Bu konuda aşırı titizim. Çünkü bazen ciddi patavatsızlık yapabiliyorum. Karşımdakini kırmak gibi bir amacım olmuyor. Espiriyle ortamı yumuşatmaya çalışırken, onlar olayı başka yöne çekiyor ve kırılıyorlar. Sonrasında ben uzun süre bunun vicdan hesabıyla uğraşıyorum. Ama her zaman insanların kırılmasının sebebini kıranda aramamak lazım. Karşıdakinin düşünüş ve olayı çekiş yeri de önemli. Mesela bir gün kalabalık bir grupta günde bir yumurta yediğimizde gün içinde 400 kaloriyi daha az alma ihtiyacı duyduğumuzu söyledim. İkisi benim yakın arkadaşımdı diğerleri arkadaşımla gelmişlerdi ve yeni tanışmıştık. Bir iki tanesinin de kilosu epeyce fazlaydı. Bu kalori bilgisini söylemekteki amacım onlara atıfta bulunmak değildi. Aklıma dahi gelmez çünkü. Konu yiyecekleri ve ben de söylemiştim. Onlar cümleyi yarım yamalak anlamışlar. Falan filan derken triplere girdiler. Öyle yani. 😄

    0|0
    1|0
  • karşımdaki beni sinir etmişse ben de çok yapıyorum bunu :/ istem dışı

    1|0
    0|0
  • İnsanlara kendilerini kötü hissettirmemek için bazen duymak istediklerini söylerim. Ki istesemde beceremem kötü hissettirmeyi..

    1|1
    0|0
  • Insanlarin benim hakkimda dedikleri beni baglamaz ki, umursayip aynisini yapayim. Hem yapamam da zaten oyle bir karaktere sahip degilim.

    1|1
    0|0
  • özellikle egoist insanların popolarını yere indirmeye bayılırım :)

    1|0
    0|0
  • Umrumda degiller

    1|0
    0|0
  • öyle bişey yapmam ama yapınca müthiş yaparım maalesef kardeşimin psikolojisini bozdum çok pişmanım...

    0|0
    1|0
  • Çok :D

    0|0
    0|0
  • Bu tarz eleştiriler de bulunmam. Ben genelde daha farklı yerlere oynuyorum. Moral bozmakta üstüme yok. Ben kaldırabiliyorsam onlar da kaldırabilir. Zalimlikse , evet. Ben kırılacağıma o kırılsın.

    0|0
    0|0
  • Yapanlar yapıyor işte zevk alıyor sanırım

    1|0
    0|0
  • Sonra vicdan azabı çekiyorum.

    0|0
    0|0
  • Canımın yanması yeterlidir. Acımam.

    0|0
    0|0
  • Karşımdakini sevmiyorsam çok potansiyelli laf sokma yeteneğine sahibim ama şu var kimsenin dış görünüşüyle dalga geçmem yorum yapmam

    0|0
    0|0
  • Kimseyi kırmak istemem ki ben

    0|0
    0|0
  • ben yapmam yani ne gerek var

    0|0
    0|0
  • Bu konuda master yaptım denilebilir

    0|0
    0|0
  • Hic olmadigi kadar çok.

    0|0
    0|0
  • Çok güzel kirarim bana misin demem

    0|0
    0|0
  • Hiç değilim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...