Kapalı kızla ılişkıye karsıyım sızdede var mı öyle bı durum?

Kesınlıkle yanlıs anlamayın herkesın gıyımıne saygım var ama bılmıyorum belkıde aıleden de oyle gordugum ıcındır dunya guzelı olsa dahi kapalı kızlara karsı hıcbısey hıssetmıyorum mesela evlendıkten sonra kapanıcam desem cok asırı karsı cıkarım


0|0
11|11

En İyi Kız Görüşü

  • Kapalı kızlar da sana hasta oluyordu zaten.

    0|0
    0|0
    • bak ıste ben kmseye hakaret etmedım ya da kotu bısey demedım bu ne hhemen tırnaklaırnı gosterıon arkadas kımse dusunce kabul etmıyor

    • Hepsini Göster
    • Saygı duy :D ;)

    • muallım ınatla devam edıon saygı duyuyorum zaten agzımdan tek kotu laf cıkmadı

En İyi Erkek Görüşü

  • bende kapalı kızlara karsı bırsey hıssetmıyorum yemınlen :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bence normal bir durum. Burada kapalı kız arayan oğlanlarımız mevcut. Açık arayanlar da normal karşılanmalı.

    0|0
    0|0
    • Ben bı kız aradıgım ıcın degıl sadece ne bılım oyle hıssedıyorum gercekten dunya guzelı olsa yıne bsey hıssetmıyorum

    • Bizim ailede de var öyle merak etme :DD

  • Hoşlanmıyor ve beğenmiyor olabilirsin, herkesin görüşü isteği farklıdır ama insanların karalarına saygı duymak gerek.

    0|0
    0|0
    • ben ınsanların kararlaırna saygı duyuyorum zaten sadece evlılık ıkı kısı arasındadır ve koca olarak soz sahıbı olmam kararını benle paylasıp ıznımı alması gerekır

    • Hepsini Göster
    • çocugunuz varmı? kızma bana ozel sorular soruyorum belkı ama senın hayatını cok merak ettım

    • Sorun değil... özelden görüşmüyorum... iyi günler.

  • Psikolojik olarak bu durumdasın. Ne kapalılar var. Ne açıklar var. Ne kapalı açıklar var. Bilmem anlarabildim mi?
    Dışarda edepli kocasının isteğini yerine getiren kadınlarda var.
    Tesettür Allah ın emridir. Ve kadının kapanmak istiyorsa kapanır. Karışamazsın.
    Tesettüre uymayan kadınlar günah olarak geri dönüyor. Ama yinede tesettüre uymadığı için edepsizlik yapacak değiliz. Bunuda kafana sok.

    0|0
    0|0
    • Sizin kafanız guzel mı ben hakaret etmedım kımsenın namusuyla ılgılı bıseyde demedım kaldı kı sen benım dıne olan ınancım hakkındada bsey bılmıyorsun o yuzden soklu moklu kelımlerını kendıne sakla madem bu kadar saygılı bı ınsansın once kelımlerını duzgun kur

    • Hepsini Göster
    • Sorun değil. İyi geceler. Hayırlı Ramazanlar

    • sana da :)

  • Kapali acik ne alaka ya brnim tandgm kapalı ama her bir haltı yiyrn arkadaslarim cok benik ilk sevgilim ve aramizda ileriye gidilecek birsey de olmadi onemli olan bir insanın kalbi ve karakteri

    0|0
    0|0
  • Bende de kocam kapancam dese hay hay derim. Çok hoşuma gider.

    0|0
    0|0
  • Saygi duy yeter kimse zorlamiyor sizi zaten bazilari sacma yorum yapmis kisi karsisindakini kendi gbi gorurmus diyorum onlarada sadece..

    0|0
    0|0
    • soruyu okuduysan en ufak bı saygısızlık yapmadım ve asla da kımsenın hıcbıseyıne karısmam

    • Sana demedim zaten yazimi iyi oku bazi yorum yapanlardan bahsettim sanada saygi duy yeter yazdm okumadan cevap verme lutfen

    • benım o kotu yorum yapan kıısılere cevabımı bı kadının yazdıgı yorumun altına dusuncelerımı belırttım

  • Hayır

    0|0
    0|0
    • hayır derken sen ilişkımı dusunuyon kı kapalı kızla. bence yorumlasan daha mantıklı bı cevap olurdu

  • Var.

    0|0
    0|0
    • ne var anlamadım bu cevaptan ne cıkarmalıyım :)

    • Hepsini Göster
    • anladım :) pardon ben bıraz once senın ozel kutuna bısey yazdım luten okuyuo bana donermısın gercekten merak edıyorum ve kesınlıkle rahatsız etmek ya da muhabbete gırmek ıcın yazmıyorum bı yorumundan kaynaklı bısey bu

    • bide bısey daha sen neden bı bayan olarak karsısın bı bayan neden karsı cıkar bu duruma?

  • Erkek olsaydim ben de oyle olurdum herhalde

    0|1
    0|0
    • sence neden pekı oyle olurdun?

    • Hepsini Göster
    • marthamydear ozelıne yazıcam burda konusursam kıyamet kopar

    • Yorma kendini

  • Biri yazmis cok atesliler ama temizlikten yoksunlar diye heralde yerlesim yerinden boyle gormus. bende tesetturluyum gayet bakimliyim ki arkadaslarimda benim gibidir. aciklardan daha fazla bakimliyiz iddia ediyorum ve daha atesliyiz.. hic birsey bilmeyen konusmasin. yasadigi yer ile de alakali bu.

    0|0
    0|0
    • Gercekten ateşlilik knusunda nasılsnz?

    • ya sız soruyu carpıtıyorsunz o pis dıyen arkadasta ahlaksızlastırıp carpıtıyor açıkta kapalıda kadın aynı hormonlara sahıp ben seksle ılgılı bısey sormadım ahlaksızca cevap verenlere hıddetle karsı cıkıyorum

    • sızde bı bayan olarak kımseye ateslı olup olmadıgınızı ıspat etmek zorunda degılsınz kaldı kı olmak ya da olmamak zorundada degılsınız burda boyle bı cevap verdıgınız ıcın sızı de yadırgıyorum.

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bendeki tam tersi durum. Esimi korumak ve kollamak görevimse tedbirini alacak önce kapanacak. Sonra gerekirse emanete sahip cıkmak için ölürüz. -.-

    0|0
    0|0
  • Aynen kardeşim samimi arkadaş olurum ama ilişki veya evlilik asla düşünmem evlendiğimde kapanmak istese istemem bende

    0|0
    0|0
  • kapalı kızlar bacımdır

    0|0
    0|0
  • Bende cekinirim genelde kapalilardan :D

    0|0
    0|0
  • bende aynıyım kardeşim.

    0|0
    0|0
  • Helal olsun aynen ben de oyleyim zaten oyle olmali

    0|0
    0|0
  • Acik kapali fark etmez

    1|0
    0|0
  • Neden sebeb?

    0|0
    0|0
  • Evlendikten snra ne alaka artik helalin oluyor

    0|0
    0|0
  • Çok atesliler bilgin olsun ama temizlikte yoksunlar..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...