Damat gelini gelinlikle gördügünde aglamalımı sizce duygu hissinden?

Bana göre aglarsa ben mutlu olurum


0|0
17|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Karıyı aliyoz zaten niye agliyalim babası aglasin

    1|0
    0|0
    • Onu gelinlikle görünce hayal et romantik açıdan harika be

    • Hepsini Göster
    • tamam 😂😂🙈😇😇 sustumm bende kiralama tarftarıyım gelinligi

En İyi Kız Görüşü

  • Ağlayacak tabi hep kizlar mi aglasin

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Damat ağlamaz da pek, Babanın ağlayacağı kesindir :)

    1|0
    0|0
  • Gözlerim dolar, duygulanabilirim.. Abartılı bir şekilde ağlamak olmaz ama diye düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Adam ağlarsa git koştura koştura evlen hani yürüme öyle asilce adam ağlamışaa seni gelinlikle görünce ölene kadar mutlu olacaksın demektir.

    1|0
    0|0
    • İşte o asilceden bahsediyorum çook güzel bence 😃

    • Hepsini Göster
    • Sağolasın 👊🏻👏🏻

    • Rica ederim 😊

  • 1|0
    0|0
  • dünyada yaşayabileceği en mutlu anlardan bir tanesi fakat şunu da unutmama lazım :) DÜĞÜN TELAŞI :D

    1|0
    0|0
  • Ya siz ne saçma sapan romantik bir şey oldunuz böyle ya tiksinç :D

    1|0
    0|0
  • Saçmalığın dik alası

    1|0
    0|0
  • Yok aglamamali

    1|0
    0|0
  • Ne alaka mk ben gülerim şahsen :-D

    2|0
    0|0
  • heye otursun hüngür hüngür aglasın :D

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
  • Yooo neden aglasin

    0|0
    0|0
  • zaten erkeğin de tek hayali sevdiği kadını beyazlar içinde görmek. ne ağlaması ağıtlar yakmalı düğün evini cenaze evine çevirmeli

    1|0
    0|0
  • Duygulanırsa ağlar o an ama zorunluymuş gibi ağlamalı gibi şeyler demek saçma

    1|0
    0|0
  • "ağlamalı mı?" hayır.
    ağlar mı? belki.

    1|0
    0|0
  • Kılıbık

    1|0
    0|0
    • Aynen 👏🏻👏🏻👊🏻

  • yok daha neler

    1|0
    0|0
  • yok canımmm daha nelerrr

    1|0
    0|0
  • Neden ağlayayım ki bana göre erkeklerin %99'u ağlamaz.

    1|0
    0|0
  • Ağlamalı ne ya Allah Allah

    1|0
    0|0
  • Duygusal biri olmasam da o zaman ağlayabilirim belki.

    1|0
    0|0
  • ağlanacak ne var ortada?

    0|0
    0|0
    • Duygulanıyor insan sevdigi kadını beyazlar içinde görüyorsun

    • aman ne duygusal, sokak çocuklarını göründe duygulanıyor musun? düğümleniyor mu boğazın?

  • Aglicami sanmam ama uzun uzun bakarim

    0|0
    0|0
  • ZAMAN HERŞEYİN İLACIYSA SİKE.. YİM ECZANELERİ

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Ağlarsa onu yerun

    1|0
    0|0
  • Ağlarsa "lan ben napıyorum" diye bir düşünürüm.

    1|1
    0|0
  • O gün ben yeterince aglarim, onun sadece duygulanmasi yeter 😂

    1|0
    0|0
  • Bunlar hep Buse Terim yüzünden😂

    1|0
    0|0
  • yok aglamasin hic sevmem

    1|0
    0|0
  • Sevdiğim adam beni gelinlikle görünce ağlasa varya bende ağlarım yirim onu yaa 😄

    1|0
    0|0
  • ağlarsa ben de ağlarım :/

    1|0
    0|0
  • aglamasına gerek yok da bir duygulansın, etkilensin yani odun gibi bakmasın

    1|0
    0|0
  • sanırım bende mutlu olurum :)

    1|0
    0|0
  • Aglasin tabi evden cikarken o kadar agliyor gelin o da aglasin 😂

    1|0
    0|0
    • Seni böyle gelinlikle gördügü an hüngür hüngür aglasa çok güzel olur 😍

  • Aynenn aglasin :)

    1|0
    0|0
  • Ne olursa olsun ağlamasından hoşlanmam sanırım

    1|0
    0|0
  • Aglasin 😂😂

    1|0
    0|0
  • Gerek yok

    1|0
    0|0
  • Gerek yok

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle evet

    0|0
    0|0
Yükleniyor...