Müslüman olmayan eş, sevgili, partner arayışındayım var mı benim gibiler?

tabiki genelleme yapmamak lazım ama müslüman ne kadar kadına değer verebilirki? onların değeri lafta... kadının evlenene kadar cinsel hayatı olmasın kudursun... kadın dışarı çıkmasın kadın onu yapmasın şunu yapmasın... şeriat gelsin, kendiler 4 karı alsın bu kafadalar en iyi dediklerim bile bu kafada zaten inançsız biriyim... ne komik çocukken çok inançlı olsun derdim şimdide çoğundan uzak durmaya çalışıyorum hepsi akıl hastası gibi geliyor şimdi... eğlenmeyi sevmeyi bilmeli bir insan yargılamamalı kadınında insan olduğunu unutmamalı ona mal gibi, "patlak" "2. el" gibi isimler takmamalı... ne dür. züler var kerhaneden çıkmayıp kadın sırf sevişti diye bunları söyleyen... biz bunlara aramızda anadolu çomarı diyoruz... dinsizlerdende var böyle d. ngalaklar bakmayın böyle dediğime


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Benimle evlenir misin? :-) ama bak sırf kadın sevişti diye diyorsun da eşinden başkasıyla sevişir misin kız ona göre. zaten bende Maide Suresine göre Müslüman bir kızla evlenemiyorum ateist olduğum için istersen tanisabiliriz yani :-)

    Şaka yapıyorum Ama haklısın söylediklerinde dörde kadar çok eşlilik var kadın erkeğine itaat etmelidir diyor bakara da. mirasta eşitlik yok vs.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Umarım bulursun bende öyle biriyle arkadaş olmak istiyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Söylediklerin muslumanlikla alakali şeyler değil. İnanın kendisiyle alakali ya da başka açısıyla. Adamına denk gelmemişsin

    1|1
    0|0
  • Genelleme yapman müslümanlara haksızlık. Bende deistim ama böyle genellemelerle yerimizde sayarız. Herkesin dini kendine isteyen sorgular isteyen sorgulamaz amacın galiba bunları yazarak ateist sayısını çoğaltmak :)

    1|0
    0|0
    • kızlarsoruyordan ateis sayısını. oğaltmak gibi komik fikirlerim yok zaten sorumu okuduysan genelleme yapmamın yanlış olduğunuda yazdım

    • Hepsini Göster
    • ya dinler bana gerçekten saçma geliyor tanrı olsa yani koskoca sınırsız evreni yaratan bir tanrı neden böyle küçük hesaplar yapsın diyorum nasıl desem kendi yarattığı canlılarla neden bir yarışa girsin nedn biri diğerine boyun eğsin madem herşeyi biliyor bunu neden yapıyor diyorum... eğer varsa bile bilemeyiz ve varsa düşündüğümüz gibi insanların kafasında canlandırdığı gibi bir varlık değil bana göre ama büyük ihitimal yok agnostiğim bu arada

    • evet agnostiksin galiba :) Haklısın bende böyle düşünüyorum Allah'ın kibirli bir varlık olduğunu reddediyorum ya da ne bileyim kadınların saçına karışacak bir varlık olduğunu

  • 0|0
    0|0
    • :D ya bende bazen düşünüyorum bir ateistolarak belki tanrı vardır ama bahsettiği gibi iyi biri değildir diye belkide kendini övmeyi seven sadistin tekidir diye :D bak sende şunu izle filmin adı ne bu arada https://www.youtube.com/watch?v=SRxPpBNNgOs

    • seytanin avukati filmin adi... paylasim icin tesekkurler...

  • سلامن قاولن مين را. ببين راحيم.
    Rabbim bu ramazanin hurmetine bizleri islah etsin vesselam

    1|1
    0|0
    • yüce zeus bizi korusun desem ne kadar gülersin dimi... ciddiye bile almazsın hah benim durumumda aynen öyle...

    • Öldun kabre koydular seni ve kabrin ilk gecesindesin, Munker, Nekir melekleri geldi ve ilk sorulari "مان راببكا" Rabbin kim?

  • Valla müslümanım çok şükür ama bu dediğin kafa yapısında olan biri değilim

    1|0
    0|0
  • Bravo sana, aklı başında bir insansın.. Düşüncelerine katılıyorum..

    0|0
    0|0
  • pagan hatun istyom bende kıyafetleri çok güzel oluyor dansları falan...

    0|0
    0|0
  • Banane :D
    yazdeıkların güzel güldürdü beni

    0|0
    0|0
  • hayır yok

    0|0
    0|0
  • sacmalıyorsun

    1|1
    0|0
  • orpsu ile evlenmemek benim hakkım tamammı

    0|0
    0|0
  • hristiyanım ve katolikler ortodokslar protestanlar asla ve asla evlilik dışı ilişkiyi onaylamazlar eşimin ilk dokundugu erkek benim

    0|0
    0|0
    • dinsiz istiyroum... müslüman olmayan derken yanlış anlaşılma oldu... hristiyanda yahudide müslümnda olmasın

    • Hepsini Göster
    • benim türkçem biraz zayıf kusura bakma ana dilim sırpça ama ingilizce yunanca ve fransızcamda var biliyosan bu dillerden birini daha iyi anlaşabilriiz

    • yanlış nlama senin görusler biraz koylu ateistlere benzıyo tanrıyı kabul etmeyip küfretmek gibi diyalektik materyalst deilsen ya busun ya da amerikalıların şu an saçmalayıp karıştırdıgı darwincilerdensin ama onlarda bişey bilmez agnostism die bişey olmaz mesela agnosteism ateism demektir

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynen her şey insanın içinde bitiyo dininde değil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...