Napabillirz yardım edin?

Kızlar lütfen yol gösterin nişanlimla büyük bir AVM içindeki bellonadan peşin 15 binlik ürün aldık ve mağaza sahipleri birçok kişiyi dolandrip kaçmış ulasamyoruz kimseye... ne bellona nede avm sorumluluk almiyor bir ay sonra dugunumuz var ortada kaldık 😔😔😔


0|0
2|17

En İyi Erkek Görüşü

  • tüketici haklarına bir başvurun

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok geçmiş olsun da elinizde görüntü vb kanıt hiçbir şey yok mu Avm'de adamların görüntüsünü alın dağıtın gören olur nette falan yakalanmaları lazım bence.

    0|0
    0|0
    • Var tabi yüzlerce kişi var bizim. gibi aylardr insanlar alışveriş yapmis çeşitli kampanyalar yapıp dha fazla insan magdr etmsler...

    • Adamları ifşa edin tanıyan birileri çıkar ihbarlar olur belki mübarek zamanda Allah yedirmesin haram lokmaları kimselere hakkınızı sonuna kadar arayın kardeş

Erkekler Ne Diyor 16

  • Öncelikle Avm nın o bayi ile anlaşması olmalı. ortada kontrat olmalı. BU avm de hiç mi kamera yok veya bu adamları Avm de hiç mi tanıyan yok koskoca magaza sorumluları.

    0|0
    0|0
  • Sakin ol ya fatura kesilmedimi size sonuçta? Bellona adına? Avm ilgilenmese de bellona ilgilenir. Zorunda mahkemeye gidin peşini bırakmayın kesin alırsınız paranızı

    0|0
    0|0
  • Avm yi anlarım da,
    Bellona neden sorumluluk almıyor?
    İşte bunu anlamam.
    Şu Boydak grubuna dair hep bir soru işareti var kafamda nedense..

    0|0
    0|0
  • Hic bisi yapamazsiniz adam kacti.

    0|0
    0|0
  • Polise gidin?
    Tüketici Mahkemesi falan filan hani?
    Yasal yollar?

    0|0
    0|0
  • O nasıl bellonaymış la :)) aksaray esnafı mıydı?

    0|1
    0|0
  • Helal olsun adamlara güzel bir yolmuş.

    0|0
    0|0
  • Bellona sahop cikmiyormu

    0|0
    0|0
  • Bellona büyük marka nasıl dolandırıyor ya

    0|0
    0|0
  • gitti giden, yapacak bişey yok. geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • 15binin hepsini peşin ödediniz mi?

    0|0
    0|0
  • Hangi avm bilelim bizde

    0|0
    0|0
  • Allah yardimciniz olsun

    0|0
    0|0
  • Bellona nin ana firması kabul etmiyor mi bu olayı?

    0|0
    0|0
  • genelde böyle geçmiş olsun demek düşer

    0|0
    0|0
  • Oha ya ne desem bilemedim bellonaya dava açın gerekirse

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...