Yaparken mutlu, ama sonrasında pişman olduğunuz neler var?

Yaparken mutlu olmanıza rağmen sonrasında sizi pişman eden bir şeyler mutlaka vardır, nedir onlar?

Güncellemeler:
Diyetteyken aburcubura yüklenip sonra pişman olan yok mu yav🤔🤔

0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • birine fazla ilgi gösterdikten sonra hiç yüz bulamayınca ' keşke hiç bakmasaydım ' ::' diyorum yanı

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

  • yemek yerken çok mutlu oluyorum sonra nasıl yedim ben bunu diye ağlıyorum :D birde alkol var ertesi günü buluyo ama onda pişman olmam :D

    0|1
    0|0
    • alkol de sıkıntı yokta, yemek için bende de bir pişmanlık oluyor :)

    • alkol ertesi gün o mide bulantısıı, ağızda bıraktığı o iğrenç tat ve baş ağrısı yüzünden pişmanlık uyandırıyo :)

  • Aburcubur yediğimde aynen böyle oluyorum =//

    1|1
    0|0
  • Tok karna künefe yemek ^_^

    1|1
    0|0
  • Çikolata yemek yerken ben ben değilim 😍😂 ama yedikten sonra naptım ben düşüncesi...😒

    0|1
    0|0
  • Çalışmayıp yatmak

    1|1
    0|0
  • Mastürbasyon

    1|2
    0|0
  • Hiçbir şey. Yaparken mutlu olduysam bitince kendimi huzursuz etmem.

    0|2
    0|0
  • Bira içmek 😂😂 çarpıyo beni ya içtikten sonra başlıyorum tovbelere allahım valla bidaha içmicem vallaaa😂😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Gece uyanıp tıkınmak.
    Kilo aldimmm 😞😞😞

    0|1
    0|0
  • Hamburger yemek mesela

    0|1
    0|0
  • yemek yemek:D sonra bıde zayıflamaya calıs :D

    0|1
    0|0
  • Hunharca yemek yemek... :D

    0|1
    0|0
  • Uykusuz kalmak

    0|1
    0|0
  • Ben 5. sınıfta bir oğlanla kavga etmiştim saç baş giriştim oğlana..(çünkü haketti) Sonra dudağını patlattım ağlamaya başladı kıpkırmızı olmuştu. Sonra dövdüğüme çok pişman oldum. Disiplin cezası da almadım.(bu ebelemeceden kavgaya kadar gitmişti)

    0|1
    0|0
  • Yok oyle birsey gelmiyor aklima

    0|1
    0|0
  • mesela ben sevdiğim çocuğa onu sevdiğimi söylerim yüzüne. akşamda yatakta uzanırken ne kadar salakça bir şey yaptığımı düşünüp utancımdan kafamı yastığa gömerim sabahta çocuğa görünmemek için çabalarım

    0|1
    0|0
  • Cips 😒

    0|1
    0|0
  • İskender sonrası künefe yemek.

    0|1
    0|0
  • Pastayı cok hızlı bitirmek 😂

    0|1
    0|0
  • Sevgilimle sevişmek

    0|3
    0|0
  • Kızlar Devam
    2

Erkekler Ne Diyor 8

  • pişman olacağımı şei yapmam

    0|1
    0|0
  • Mastürbasyon 😆

    0|1
    0|0
  • Birine deger verirken mutluyum sonra beni pisman ediyolar sagolsunlar...

    1|1
    0|0
  • masturbasyon

    0|1
    0|0
  • Herkesin ortak noktası :)

    0|1
    0|0
  • spora gıtmek yerıne yataga yayılmak

    0|1
    0|0
  • mesela içki içerdim şimdi içmiyorum o an mutluyum rahatlıyorum cünkü sonra pişman oluyorum

    0|0
    0|0
  • masturbasyon

    0|1
    0|0
Yükleniyor...