"Evde kalma" korkusunu her kız yaşar mı? "Evde kalma" yaşı kaçtır?

"Evde kalma" korkusunu her kız yaşar mı? "Evde kalma" yaşı kaçtır?
#büyükyorumcu

Güncellemeler:
...

2|0
55|6

En İyi Kız Görüşü

  • Aslında psikolojik baskı olmasa yaşamazlar diyorum :D

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • cevresindeki arkadaşları evlenince böyle bir strese giriyor hanımlar
    sanırım bu yaş aralıgıda 20-25

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 54

  • evlenmek
    aile kurmak
    aşık olmak
    çocuk sahibi olmak

    gibi hayalleri olanlar ile yalnızlıktan korkanlarda evet tabikide var :D

    çocuk doğurmanın bir yaşı olduğundan dolayı çocuk isteyenler için evde kalma yaşı 35lerdir sanırım :)
    yalnızlıktan korkanlar için 25ler.

    0|1
    0|0
  • Her kiz yasamaz :))

    25'den sonra baslaniyor bu muhabbetlere ama kariyer soz konusu ise o zaman yas da yukseliyor. :))

    0|1
    0|0
  • Belli bor yas veremeyiz hic belli olmaz 55 yasinda evlenen biluyorum ben o civarlarda BnCe 28 den sonrası

    0|1
    0|0
  • Kadının kadın, erkeğin erkek olduğu yaş 30-35 desek geriye kalan 5-10 yıl için evde kalmış olur. Bu yüzden 40 diyorum.

    0|1
    0|0
  • 35 diyorum. Eskiden olsa 30 derdim ama bakinca hayat yeni rayina giriyor o yaşta :) 35 iyidir.

    0|1
    0|0
  • Evde kalma neden kadina ozgu bir kavram onu anlamiyorum, evde kalma diye bir sey yoktur kardes evlenmek istememe, evlenmeme, evlenememe vardir.

    0|1
    0|0
  • ben yasamıyom

    0|1
    0|0
  • Bu korku bayanlara özel mi?
    Erkeklerde olmuyor mu? 🤔

    0|1
    0|0
  • Yaşamaz. Evde kalma yaşı da 30 bence. Düşünsene 30 yaşında evlense, 33 yaşında da çocuk sahibi olsa 49 yaşında mezuniyetine katılır. Torunlarını bile göremez...

    0|1
    0|1
  • Kimisi yaşamaz da ben yaşıyorum 😀

    0|1
    0|0
  • Bunun bir kıstası yok aslında. Dayım 42 yaşında evlendi. Eşi de 40 yaşında. Nasip işte ben hayatta evlenmez bulamaz diyordum ama öyle olmuyormuş. Ama kendi fikrim 30 iyidir yaa. Mesleğe atılma, para biriktirme falan anca yani.. Günümüz şartları malum.. :-)

    0|1
    0|0
  • Ben yaşayacağımı sanmıyorum. Evde kalma tabirinden de pek haz etmem.. :/ Bu bir tercihtir. :)

    0|1
    0|0
  • Bende bu şanssızlık varken korkmuyorum değil yani😂Ayy Allah korusun. Tek isteğim anne olmak gerisi pek önemli değil😂

    0|1
    0|0
  • Evde kalmak bir tercih bence evlenmek isteyen herkes evlenebilir

    0|1
    0|0
  • Her kız yaşamaz.. 30 yaş ve sonrasında başlayabilir

    0|1
    0|0
  • Kader kismet
    Boyle seyler guzellige karaktere zekaya kulture bakmiyor

    0|1
    0|0
  • Öyle bir korkum yok

    0|1
    0|0
  • Ben kaldım beni alan yok

    1|1
    0|0
  • Arada evde kalicagimi dusunuyorum sonra allahtan evde kalmaya meyilli kizlar var cevremde onlarla yasarim diyorum :D

    0|1
    0|0
  • 29 dan sonra.. :D

    0|1
    0|0
  • Heya yasiyom

    0|1
    0|0
  • evde kalma yaşı 40tır :D Biraz var evde kalma korısu

    0|1
    0|0
  • 30 da evlenmeyi planliyorum daha gecte olur bizde evde kalma yoktur

    0|1
    0|0
  • hiç yaşamıyorum evlenmeyi hiç istemiyorum zaten. ama varsa öyle bir yaş 30 35 falandır

    0|1
    0|0
  • ay evde kaliciim

    0|1
    0|0
  • Yaşayacagımı sanmıyorum :d

    0|1
    0|0
  • Evlenmek istemiyorum zaten

    0|1
    0|0
  • 40dan sonrası bence :)

    0|1
    0|0
  • Evde kalmak diye bişey yok

    0|1
    0|0
  • 30 dur bnce.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    24

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 5

  • Belli bir yaşı yok 😄 ama buradaki kızlar ikiye ayrılıyor. 1- asla evlenmem diyip, haftaya nişan yapanlar. 2- ben 50 yaşından sonra evlenen gördüm diyip, evlenemeyecek olanlar. 😂

    0|1
    0|0
  • 29u geçtiyse evde kalmıştır

    0|1
    0|0
  • 30..

    0|1
    0|0
  • 24 falan

    0|1
    0|0
  • Erkek olarak bende kaldım evde :))

    0|1
    0|0
Yükleniyor...